רומן פרס ויקנעם סיפור אהבה

המתמודד לראשות עיריית יקנעם רומן פרס מביא לפוליטיקה המקומית פן אחר שכולו אהבה וכבוד לאחר ובעיקר ליצור שינוי גדול בעיר, רומן דמות נערצת, איש מעשה שיודע לקחת תכניות ולממשן, רומן:"ב1998 כשנבחרתי בפעם ראשונה הכרתי את ראש העיר סימון אלפסי שהיום הוא תומך במועמדות שלי, המטרה להמשיך את העשייה וההתפתחות של העיר יקנעם".

22.08.2023 מאת: חסין חלבי, אמילי חלבי

רומן פרס מתמודד לראש עיריית יוקנעם

 

רומן פרס, נשוי לטניה ואבא לשלושה ילדים, מתגורר ביקנעם,  ומכוון לראשות עיריית יקנעם.

 

רומן היה בן 21 כשעלה לארץ ב 1991 מאדרביג'אן, הוא הגיע ליקנעם ומאז הוא תושב יקנעם, רומן עבר הרבה תפקידים, החל את דרכו במפעל אסם והגיע לתפקידים בכירים, בין התפקידים הבולטים, מבקר פנים ברשויות מקומיות, אחראי במועצה מקומית מעלה עירון, עוזר מנכ"ל בחברת עמידר ומזה שנים סגן ראש עיריית יקנעם.

 


רומן אדם שחי את השטח ואיש של שליחות ציבורית, בשיחה לפורטל הכרמל והצפון אומר שהוא שואב את הכוחות שלו מהאהבה של תושבי יקנעם, "הסלוגן שלי לבחירות רומן ויקנעם סיפור אהבה, זה המשפט המתאים ביותר לתאר את הקשר שנוצר ביני לבין משפחת יקנעם, בבחירות לחברות העירייה קיבלתי תמיכה רחבה מתושבי יקנעם, גם מותיקי יקנעם קבלתי תמיכה, אני מאד אוהב ומכבד את התושבים".


 

רומן: "הקשר המיוחד הזה ביני לבין התושבים כל כך טבעי שאי אפששר לביים אותו, אני סגן ראש עיר של כולם".


 

רומן דואג לפרגן לראש עיריית יקנעם אלפסי שהוא מאד מכבד ומעריך: "ביקנעם היה נהוג להזמין את ראש העיר לחתונות של התושבים, וכך הכרתי את סימון אלפסי בחתונה שלי שהזמנתי אותו והוא הגיע".

 

 

רומן: "ב1998 כשנבחרתי בפעם ראשונה הכרתי את סימון אלפסי מקרוב, ונוצר בינינו קשר מיוחד ושונה בנוף  הפוליטי, בין ראש עירייה וסגנו, שלכל  אחד יש את המפלגה שלו, אני תמכתי בו לאורך כל הדרך ואני שמח שהוא הכריז שהוא תומך בי אחרי 34 שנים שהוא ראש עיר עם ריקורד של עשייה ביקנעם".

 

 

רומן: "יקנעם נמצאת היום באשכול סוציו-אקונומי 8, מצד אחד יש להתגאות בזה, ומצד שני במדינת ישראל ככל שאתה עולה מקצצים לך יותר תקציבים, יש הרבה קולות קוראים של משרדי ממשלה שאנחנו לא יכולים לגשת אליהם כי התקרה היא רשויות באשכול 5. העיר התפתחה למימדים גדולים, לעיר שני פארקים תעשייתיים מפוארים ועוד פארק משותף עם מגידו, דליה ועוספיה, זה מאפשר לנו עוגן כלכלי משמעותי, יותר משישים אחוז מהתקציב השוטף של יקנעם הוא הכנסות עצמאיות שלנו".

 

 

 

רומן: "יקנעם היא עיר צעירה ועיר צעירה לא יכולה שלא להתפתח, אנחנו אחרי 7 שנים של מאבק מול מוסדות התכנון קבלנו מעל 530 דונם בין אליקים למבוא כרמל ושם תקום שכונה חדשה שתתן מענה לצעירים של יקנעם".

 

"אני אבנה קואליציה הכי רחבה שיש, אני פונה לתושבי יקנעם תצביעו לי לראש עיר כדי לעבוד בשבילכם ולחברות העיר כדי לאפשר לי לעבוד בשבילכם".

 


רומן: "אנחנו נחזק ונשדרג את כל מה שטוב לעיר, אנחנו ראשי הרשויות הפכנו להיות יותר דומננטיים מהממשלה".

 

 

רומן מתגאה ומפרגן למערך המתנדבים שיש לו בעיר יקנעם ובמיוחד מתגאה בפעילות שמתנדבי איחוד והצלה עשו למען החברה המקומית ובעיקר הקשישים בזמן הקורונה.

 

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים