הפתעה מרגשת במחלקה הפנימית

טובה סולימאני תושבת חיפה שמאושפזת במחלקה הפנימית א' 2 בביה"ח כרמל לא האמינה להפתעה המרגשת שהכינו לה צוותי המחלקה של כרמל. נכדה של טובה יהונתן בן ה 13 חגג בר מצווה והחליט שהוא חייב לראות את הסבתא שלו המאושפזת בביה"ח לפני שהוא עולה לתורה.

19.11.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הפתעה מרגשת במחלקה הפנימית

צילום אלי דדון

 

ביחד ותוך שיתוף פעולה סודי עם צוות המחלקה המסור, התעטף יהונתן בטלית ובתפילין החדשים שלו שקיבל לבר המצווה, ומוקדם בבוקר כשהוא בדרכו לבית הכנסת לעליה הראשונה שלו לתורה כחתן בר מצווה, הוא עלה קודם כל להפתיע את סבתו האהובה במיטת האשפוז שלה בבית החולים.

 

יהונתן הוא הנכד הראשון של סבתא טובה שחוגג בר מצווה והיא מאוד הצטערה שבגלל האשפוז שלה בבית החולים היא כנראה לא תוכל לראות את יהונתן הנכד האהוב שלה בשמחת הבר מצווה שלו.

 

וכך מוקדם בבוקר ועל פי תוכנית סודית שהוכנה מראש במחלקה. צוות הסיעוד הוציא את סבתא טובה כשהיא שוכבת במיטתה לסיבוב בוקר במסדרון. ופתאום בהפתעה ענקית סבתא טובה קולטת מולה את נכדה האהוב יהונתן כשהוא לבוש בבגדי החתן החגיגיים עטוף בטלית ומחזיק ספר תורה בידו.

 

ההתרגשות של סבתא טובה ויהונתן הנכד היתה בשמיים, סבתא טובה הנרגשת חיבקה ונישקה את נכדה האהוב יהונתן כשדמעות ובכי של שמחה חונקים את גרונה.

 

כל צוות המחלקה הרופאים והאחיות המסורות עמדו מסביב לסבתא טובה, מחאו לה ולחתן הצעיר יהונתן מחיאות  כפיים  ושרו להם שירי שמחה בסימן טוב ומזל טוב.

 

יהונתן הגיע למחלקה כשהוא מלווה באביו אמיר וברב שלו הרב יהודה כריספי.

 

מנהל המחלקה ד"ר סמיר קאסם שהיה שותף לתוכנית ההפתעה עמד גם הוא ומחא כפיים יחד עם כל צוות המחלקה וברך את יהונתן ואת סבתא טובה להמון מזל טוב מתוך אושר ובריאות איתנה.

 

" חשוב לנו מאוד להפיץ קצת שמחה בימים קשים אלו ", אמר ד"ר קאסם.
 

" כולנו נמצאים בחשיכה גדולה וזה משמח ומחזק את כולנו להביא מעט אור גם לצוותים וגם למשפחות. אנחנו במחלקה עושים ונעשה תמיד את הכל כדי להעניק למשפחות את מירב תשומת הלב תוך שילוב של חמלה מקצוענות והשתתפות ברגשות של כולם. בשמי ובשם כל צוות המחלקה אני מאחל ליהונתן ולטובה בריאות טובה ונחת מכל הלב ".

סיכם מנהל המחלקה הפנימית א' 2 בכרמל ד"ר סמיר קאסם.

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים