מתנדבי יחידת החילוץ גליל כרמל לארוך כול היום

מתנדבי יחידת החילוץ גליל כרמל פעלו לארוך כול היום בחילוצם של מטיילים בנחלי הכרמל והגלבוע, עקב עומס גדול של מטיילים בשמורות הטבע, מתנדבי יחידת החילוץ "גליל כרמל" בכוננות מלאה.

03.04.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מתנדבי יחידת החילוץ גליל כרמל לארוך כול היום

צילום דוברת יחידת החלוץ גליל כרמל

 

מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ גליל כרמל בשיתוף עם פקחים של רשות שמורות הטבע והגנים הלאומיים פעלו לאורך כל היום לחילוצם של מטיילים שנפצעו בנחלי הכרמל והגלבוע.

 

באירוע הראשון בנחל אורן, תלמיד בן 17 נעקץ על-ידי עקרב.
 

 

צוות מחלצים של יחידת החילוץ "גליל-כרמל", יחד פקח רשות שמורות הטבע, חברו לפצוע, חובש היחידה העניק לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ולאחר סיום הטיפול הוא פונה אל מחוץ לנחל, שם המתין לו אמבולנס, שפינה אותה לבית החולים כרמל.

 

באירוע השני עמק הנעלם שבגלבוע, תלמיד עם פריקת כתף ומורה בתשישות. צוות מחלצים חבר לפצועים בשטח. פראמדיק היחידה עניק להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ולאחר מכן הם חולצו אל מחוץ לשטח. משם אמבולנס של מד"א פינה אותה לבית החולים.

 

 

באירוע השלישי נחל יגור שבשמורת הכרמל, מטיילת בת 55 מעדה ונחבלה. צוות מחלצים של יחידת החילוץ גליל כרמל נכנס לשטח השמורה חבר לפצועה, חובש היחידה העניק לה טיפול רפואי ראשוני. בהמשך היא פונתה במסע אלונקות אל מחוץ לנחל שם המתין לה אמבולנס של מד"א שפינה אותה לבית החולים.


 

באירוע הרביעי נחל אזוב שבאזור חיפה שני מטיילים שניסו לקצר את דרכם, נכנסו לסבך ועקב כך הם לא יכלו להמשיך וללכת. צוות  מחלצים של יחידת החילוץ פלס את דרכו בסבך וחבר למטיילים. לאחר שהוברר שמצב בריאותם טוב הם פונו מחוץ לשטח.


 

עקב עומס גדול של מטיילים בשומורות הטבע, מתנדבי יחידת החילוץ "גליל כרמל" בכוננות מלאה.

 

מתנדבי יחידת החילוץ "גליל-כרמל" נמצאים בכוננות גדולה 24/7 ומוכנים לתת מענה לכל אירוע של חילוץ מטיילים בשטחים פתוחים, נחלים ושמורות טבע. צוות הרפואי מגובה בפרמדיקים ורופאים של היחידה.

 

גיא גרברסקי מפקד יחידת החילוץ גליל-כרמל אומר:"לפני טיולי הפסח, אנו מזכירים לכם שהגוף שלנו טרם הסתגל לחום ששורר בחוץ. כדאי לעצור להפסקות (בצל) לעיתים תכופות יותר, לשתות הרבה ולתכנן מסלולים קצרים. אנו מזכירים שבצפון הלילות עדיין קרירים, לא לשכוח את המעילים בבית".

 


"במידה ואבדה דרכם, יש להמתין במקום ולא להמשיך וללכת, יש לחייג למוקד 100 של המשטרה ולבקש את יחידת החילוץ גליל כרמל. מתנדבי היחידה יצאו לעזרתכם".

פורטל הכרמל

צילום דוברת יחידת החלוץ גליל כרמל

פורטל הכרמל

צילום דוברת יחידת החלוץ גליל כרמל

פורטל הכרמל

צילום דוברת יחידת החלוץ גליל כרמל

תגובות

מומלצים