צה"ל חיסל בכיר בארגון דאע״ש ברצועת עזה
במהלך השבוע האחרון, צה"ל תקף וחיסל באמצעות כלי טיס, בהובלת פיקוד הדרום ובהכוונת אמ"ן, את ראש מחוז ״פלסטין״ בארגון הטרור דאע״ש ברצועת עזה, המחבל מחמד עבד אלעזיז אבו זבידה, במרחב אל בוריג’. אבו זבידה כיהן בתפקיד הבכיר ביותר בארגון הטרור דאע״ש ברצועת עזה, והיה אחראי על קביעת המדיניות, תכנון וביצוע דרכי הפעולה של הארגון בשטחי יהודה ושומרון, ברצועת עזה ובסיני.
ארגון הטרור דאע"ש לקח חלק פעיל בלחימה נגד כוחות צה״ל ברצועה, ופעל גם להעברת ציוד לחימה ולגיוס כספי טרור רבים משטחי יהודה ושומרון אל רצועת עזה.
מצה"ל נמסר: "צה"ל ימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה נגד ארגוני הטרור ברצועה".
צה"ל ממשיך בשרשרת החיסולים הממוקדים של מחבלי כוח ׳רדואן׳ בארגון הטרור חיזבאללה.
אתמול שישי, כלי טיס של חיל האוויר, בהכוונת פיקוד הצפון, תקף וחיסל את המחבל אחמד נעים מעתוק במרחב סיר אל- ע׳רביה שבדרום לבנון.
המחבל שימש כאחראי מטה גדוד של כוח ׳רדואן׳ של ארגון הטרור חיזבאללה, ובמהלך המלחמה קידם מתווי טרור רבים נגד מדינת ישראל.
פעולותיו של המחבל היוו הפרה של ההבנות בין ישראל ללבנון.















