הרמטכ"ל ביקר בעדה הדרוזית ובעדה הבדואית

דובר צה"ל מסר ראש המטה הכללי רב-אלוף אביב כוכבי, ביקר היום שישי במתחם קבר השיח' אמין טריף במועצה המקומית ג'וליס ובמועצה האזורית אל בטוף, לכבוד חג הקורבן. כוכבי:"צה״ל הוא בבואה של החברה הישראלית על גווניה ועדותיה"

16.07.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הרמטכ"ל ביקר בעדה הדרוזית ובעדה הבדואית

 

במסגרת הביקור נפגשו הרמטכ"ל ומתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, עם ראשי העדה הדרוזית ובראשם מנהיג העדה הרוחני השייח' מוואפק טריף במועצה המקומית ג׳וליס. בהמשך הביקור, נפגשו עם ראשי העדה הבדואית, בקריית החינוך "אל-בטוף".

במפגשים נכחו לוחמים ומפקדים בני העדות הדרוזית והבדואית והתקיים עמם שיח בנוגע לשילוב אוכלוסיות המיעוטים בין משרתי צה"ל. השיח עסק בדרכים לעידוד לשירות משמעותי ולהעלאת ערך השירות והשליחות.

מדברי הרמטכ״ל: ״צבא ההגנה לישראל הוא מקום מיוחד במינו, אין חיבור דומה לו, של מקצועיות, ערכיות וממלכתיות - אנחנו משרתים בארגון שיש לו משמעות ומשימה חשובה במדינת ישראל.
נמשיך להלחם כתף אל כתף, בני הארץ הזו, בדואים, דרוזים ובני כל העדות על מנת להגן על המדינה ואזרחיה. בהזדמנות זו, אני מודה לכם על שיתוף הפעולה ומאחל חג שמח לכולכם״.

מדברי מנהיג העדה הרוחני השייח' מוואפק טריף: ״אני רוצה להודות לך הרמטכ״ל - בביקורך הקודם העלנו בפנייך מספר נושאים הנדרשים לטיפול, טיפלת בהם באופן אישי ואנו רואים את ההתקדמות בנושאים אלו. אנו מודעים לחשיבות הגיוס לצה״ל ושמחים על ההזדמנות שניתנת לנו״.

 

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים