אל"מ פארס עטילה לא עוצר בתפקיד הנוכחי

אל"מ פארס עטילה ראש מנהל אוכלוסיות בצה"ל בשיחה לפורטל הכרמל והצפון מדבר על העצמת החייל בצה"ל, אל"מ פארס "אני כאן מטעמי שליחות, רוצה בהצלחת כל חייל בן מיעוט ובעיקר לדאוג לו ברגעים החשובים". אל"מ פארס נחשב לאחד הקצינים המובילים בצה"ל שמיועד לו תפקיד ראש מנהל אזרחי באיו"ש.

23.01.2020 מאת: חסין חלבי
אל"מ פארס עטילה לא עוצר בתפקיד הנוכחי

 

אל"מ פארס עטילה רואה בתפקידו כראש מנהל אוכלוסיות, תפקיד חשוב מאוד שהוא מעצים אותו ורואה שיש לתת לחייל מענה בכל עת.

התכנית בחסות

מאוחדת עוספיה הוקמה ב1995 ע"י ד"ר אמין זידאן, מובילה ברמת השירות הרפואי שמוגש לכלל האוכלוסייה, מקצועיות זמינות ונגישות. מאוחדת עוספיא, 3 סניפים, עם צוות רפואי, סיעודי,פארא רפואי ומזכירות, שנותנים את הנשמה לכלל המבוטחים. מזה שנה המרפאה בעמק הזיתים, פתוחה בימים רביעי ששי ושבת משעה ארבע עד עשר בלילה. במקום מופעל מכון פיזיותרפיה מתקדם, מופעלת מרפאת ספורט ומרפאה לאבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז, מאוחדת עוספיא מובילה בתחום קידום הבריאות של האוכלוסייה, מובילה בקיום סדנאות לגמילה מעישון ( עשרות צעירים נגמלו!), סדנאות לתזונה בריאה, לפעילות גופנית לגיל הזהב, ועוד.

מאוחדת עוספיה מובילה בתחום החדשנות ושומרת אתכם בריאים בליווי אישי ובדיקות יזומות.

 

אל"מ פארס עטילה ראש מנהל אוכלוסיות בצה"ל, שימש בתפקיד ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה, לאחר מכן היה מ.מ ראש המינהל האזרחי, פארס גדל בבית בין 12 ילדים, תשעה אחים ושלוש אחיות. אביו ז"ל היה שוטר ואמו טיפלה במשק הבית. האחים של פארס מוצלחים במישורים השונים, העיתונאי יאסר עטילה יוצא רשות השידור, שמונה לאחרונה לראש חטיבת הדיגיטל בערבית בתאגיד השידור הישראלי החדש, אח אחד של פארס עו"ד כמיל עטילה משמש בתפקיד מנהל המחלקה הפיסקאלית בפרקליטות המדינה, אח נוסף משמש כדובר משרד החינוך כמאל עטילה, אח נוסף רס"ב תייסיר עטילה קצין ניהול מרפאות בצה"ל.

אל"מ פארס עטילה: "אני כאן מטעמי שליחות, כי לטפל בנוער שהוא מאוד איכותי צריך לדעת לכוון אותו לתוך המערכת, ללוות ולתת תמיכה ע"מ להצליח"

אל"מ פארס: "מיום ליום אני מבין מה היכולות של מערך מנהל האוכלוסיות, לתמוך לפני, במהלך ואחרי השירות, כולל יחידות הצבא והמסלול של האקדמיה".

אל"מ פארס: "ביום הפתוח שעשינו במנהל אוכלוסיות בסימן החייל המתנדב, הדרוזים והצרקסים שהם מתגייסים בחובה לא היו חלק, אנחנו כיוונו לחיילים המתנדבים הבדואים הנוצרים והמוסלמים, כי אני חושב שיש הרבה שרוצים להתגייס אבל לא מכירים את הכתובת, אז באירוע החשיפה שערכנו, אנחנו אומרים להם שאנחנו הכתובת ואנחנו נעמוד לצדם" 

אל"מ פארס: "אנחנו במנהל אוכלוסיות, עובדים לפי "אתך לאן שלא תלך", אנחנו מתכוונים ללוות את כולם, הצבא צריך חיילים איכותיים במערכת השירות ובמסלול הלימודים, הצבא מעולם לא חסם את שעריו בפני אף אדם בישראל, צה"ל קורא לכולם להתגייס ולא משנה מאיזה עדה".

"עבורי אני חדש בתפקיד רק כמה חודשים, ואני כמו כל אחד שם בפניי יעדים ומצהיר שזו לא התחנה האחרונה עבורי"

אל"מ פארס: "יש שיתוף פעולה טוב ביני לבין משרד החינוך, לפני מספר ימים נפגשנו עם מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך ד"ר אורנה שמחון ולפני מספר חודשים היה מפגש עם מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, מתוך רצון ליצור את השלם בין מערכת החינוך למערכת הצבאית". 

אל"מ פארס: "אנחנו באים עם תכנית מתואמת מול משרד החינוך, בתי הספר, המנהלים, ויחידות הצבא, אנחנו רוצים להעצים את המלש"ב גם במסגרת הלימודים שלו, העצמת השפה העברית, העצמת הביטחון העצמי, וללוות אותו ליעדים חדשים שירצה להגיע אליהם במסגרת הצבא".

 

עוד בנושא " החיילים האמיצים המוסלמים והנוצרים בצה"ל "

לכל הדברים בראיון

 

תגובות

4. צעירה לפני 4 שנים
ברכות לפארס
3. דניאל לפני 4 שנים
מנהל אוכלוסיות קטן עליו
2. מהגליל לפני 4 שנים
פארס עטילה אחד המפקדים המיוחדים שיש לצה"ל
1. חייל לשעבר לפני 4 שנים
למפקד פארס בהצלחה

מומלצים