ד"ר שני רופא הפוטנציאל להצלחה

ד"ר שני רופא, עו"ד פיתוח עיסקי ושווקי במרחב האינטרנטי: "הפוטנציאל להצלחה טמון בכל אחד כל עוד הוא יודע לקרוא נתוני השטח", ספר שיכול להדריך ולסייע בדרך לקבלת החלטות לאורך התהליכים הנדרשים עד להגשמת החלום.

30.06.2020 מאת: רחל אבידר
ד"ר שני רופא הפוטנציאל להצלחה

 

המלצות היום ליזמים מאת ד"ר שני רופא, עו"ד פיתוח עיסקי ושווקי במרחב האינטרנטי,ההנחה הרווחת היא כשמדברים על חברת סטרטאפ או מיזם  אינטרנטי ,מדובר במיזם טכנולוגי אשר חלף במוח של היזם או קבוצת יזמים, וכי להבנתם יכול לשנות "כללי המשחק "באופן  מסויים בעולימנו הגשמי, ואו שמדובר  בחברה  אשר זה עתה צלחה את מבחן התוכנית העסקית .לאחר גיוס כספים כנדרש ובניסיון  ליישם את המודל העסקי שלטובתו  גוייסו  הכספים  לעניות דעתה של ד"ר שני רופא הפוטנציאל להצלחה טמון בכל אחד כל עוד הוא יודע לקרוא נתוני השטח באופן אובייקטיבי, ומזווית שונה לראייתו האישית.

בספר זה מציגה ד"ר שני מודלים עסקיים שונים מהמרחב האינטרנטי, אשר מקורם מתחומי המסחר המסורתי LowTech, לצד מיזמי טכנולוגיה מתקדמים  הייטק, אשר בסיס הצלחתם טמון במספר פרמטרים הנדרשים לבחינה סובייקטיבית  ובזמן אמת.

ברבות השנים עקבה ד"ר שני אחרי מיזמים  טכנולוגיים ואינטרנטיים שונים תיאורטית בידם היו כל הפרמטרים להצלחה אך לא כך.

לכל הפרטים בספר הפוטנציאל להצלחה

מי היא ד"ר שני רופא ?

על כתיפה חמישה תארים והשכלה  גבוהה בתחומי המחשבים ומערכות  מידע ,מתמטיקה ,מנהל עסקים ומשפטים ,בעשור האחרון כתבה ששה ספרים וה7 בדרך, בין כל ההתנדבויות לגופים שונים קשישים משפחות חד הוריות. סוגיית הלהט"בים.משפחות אתיופיות  במיוחד מסייעת לחלשים בהתנדבות לסטודנטים ועוד.

ספר זה מומלץ במיוחד הכי חדשני מבחינת מודלים עסקיים מהמרחב האינטרנטי,  אשר יוכל לסייע ולו במעט, בדרך לקבלת החלטות וכן לאורך התהליכים  הנדרשים  לצורך וסוד  המיזם  ועד להגשמת החלום, כל המידע והמודלים  הדרושים מונחים לפניכם על מגש הכסף בספר זה חלומות אכן מתגשמים.

ההצלחה של היזמים המעיזים בעזרת הספר מעידה ד"ר שני רופא, זוהי תהיה גם הצלחתה שלה איתכם, תעיזו, תרוויחו יאללה מתחילים?? הספר נכתב  בשנת 2019  בחודש מאי יצא לאור בהצלחה לכולם.

 

תגובות

מומלצים