חוגי ריקוד לנשים – ספורט לגוף ולנפש

מחפשת מקום בו תוכלי להתנתק משגרת החיים המתישה? מקום בו תזכי לשקט ולסביבה נטולת דאגות מתלאות החיים? הגעת למקום הנכון, חוגי ריקוד לנשים הם המקום בשבילך בו תוכלי להתבטא, להשתחרר ולהרגיש שלמה עם עצמך מבלי לשמוע ביקורות, לטבוע בלחצים ולחוש דאגות קיומיות.

02.10.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חוגי ריקוד לנשים – ספורט לגוף ולנפש

 

חוג ריקוד לנשים מתאים לכול אחת מכן בין אם אתם נשים נשואות, רווקות, צעירות או מבוגרות, פה כולן שוות ונמצאות ביחד במטרה אחת משותפת והיא ליהנות וכמה שיותר. אצלנו תוכלו להשתחרר, לרחף ולהרגיש הכי בנוח עם הגוף שלך בכל סגנון ריקוד שתבחרי בו.

בתוך כל אחת ואחת מכן מסתתרת רקדנית שרק רוצה לפרוץ החוצה ובאמצעות חוגי ריקוד לנשים, תוכלו להאמין בעצמכן, לרכוש ביטחון עצמי ולהוכיח לעצמכן שאתן מסוגלות ויודעות לרקוד ואפילו בצורה מקצועית ומעוררת התפלאות. חוג ריקוד לנשים יאפשר לך להגשים את החלום, להתנסות במגוון סגנונות ריקוד ולהפגין את כישורייך תוך השתחררות מלאה משגרת החיים התובענית והלחוצה, אשר מתישה וגורמת לעייפות ולשחיקה אינסופית.

היתרונות בחוגי ריקוד לנשים

חוג ריקוד מביא עמו יתרונות רבים אשר משפיעים על הגוף והנפש. הזזת הגוף ויצירת תנועתיות תורמת רבות למצב הבריאותי ולתפקוד יעיל של מערכות הגוף השונות. בנוסף, היא מסייעת לחיזוק הנפש, להתבטאות ולפן היצירתי שלנו. ריקוד מביא עמו קסם ששום תחום אינו מביא, הריקוד מספק הנאה, אושר, אנרגיות עוצמתיות, הגברת מוטיבציה ועמידה באתגרים וזאת באמצעות שליטה בכמה סגנונות ריקוד, אשר כל אחד מהם דורש טכניקה ויכולות פיזיות שונות.

בנוסף לאפשרות לשבירת שגרה, חוגי ריקוד לנשים מאפשרים גם פעילות גופנית איכותית ועשירה שלא מורידה ברמתה מאימון בחדר כושר. רבים מאתנו מתקשות בהתמדה בחדר כושר, לא מתחברות לספורט ודיי מזניחות את התחום אשר מצטייר כקשוח ומעייף.

הייחודיות בחוג ריקוד לנשים הוא שאפשר להשיג שם את אותן מטרות פיזיולוגיות כפי שמשיגים בחדר כושר וזאת באמצעות ריקוד, אשר מספק הנאה גדולה וחוויה מרתקת אשר גורמת לכן לרצות ולהגיע כל פעם מחדש לשיעור הריקוד, עם אנרגיות מלאות וציפייה ללמוד תנועה חדשה ואתגרים מעניינים.

באמצעות הריקוד, ניתן לבנות ולחזק את הביטחון העצמי שלכן, להרגיש שלמות עם עצמכן ולהיות חזקות הן מבפנים והן מבחוץ. כמו כן, חוגי ריקוד לנשים מאפשרים עבודה על חיזוק השרירים המייצבים של הגוף, שיפור סיבולת לב ריאה, עיצוב וחיטוב הגוף, שיפור קואורדינציה ושיווי משקל, גמישות השרירים וכמובן שליטה בסגנונות ריקוד רבים אשר תוכלו להפגין בכל רחבת ריקודים שתמצאו בה.

תקופת הקורונה הביאה עמה התמודדות עם אתגרים רבים ויחד איתם, נאלצים להתמודד גם עם שגרת חוגי הריקוד החדשה אשר הם יתקיימו בהתאם להנחיות ומגבלות הקורונה, הכוללות שיעורים בשטח פתוח, שמירת מרחק ומילוי הצהרת בריאות לפני כל שיעור, אך מבחינת איכות השיעור, ממשיכים עם אותו הקצב, מצב הרוח וההנאה הגדולה שליוותה אותנו לפני הקורונה ותהיה גם לאחריה.

 

אוהבים לרקוד? בואו לסטודיו המוביל בחיפה והצפון והצטרפו למשפחה. ההרשמה לשנת-2020 ממש בפתח, אז שימו נעליים ותתחילו לזוז, מחכים לכם

תגובות

מומלצים