מיזם סיסמה לכל תלמיד מסכם שנה
בשנת הלימודים תשע"ב רשם המיזם שיא של 37מיליון צפיות משתמשים בפורטל מיזם סיסמה לכל תלמיד שממומן מתרומות של החברה לישראל קבוצת עופר בז"ן בנק הפועלים ובשיתוף המשרד לפיתוח הנגב והגליל
סוגרים שנה, מיזם "סיסמה" לכל תלמיד מסכם את שנת הלימודים תשע"ב עם 151 בתי ספר, כ 50,000 תלמידים ולמעלה מ-5 מיליון כניסות לפורטל המיזם.
מיזם סיסמה לכל תלמיד מסכם את שנת פעילותו ה 5, עם 151 בתי ספר ב- 40 יישובים שונים, כ-5,100 מורים ו-48,385 תלמידים, מצפון הארץ ועד דרומה, שקיימו בשנת הלימודים תשע"ב תהליכי הוראה ולמידה באמצעות פלטפורמת "סיסמה לכל תלמיד". הפלטפורמה מאפשרת ניהול פורטל בית ספרי, הקמה וניהול של אתרי כיתות, אתרי מקצוע ופרויקטים ייחודים לכל בית ספר.
אלפי תלמידי המיזם לקחו חלק בפעילויות כלל מיזמיות, החל מכתיבת אמנה כלל מיזמית הקוראת לזכות לכבוד, דרך תחרות תחפושות לפורים נושאת פרסים ועד לכתיבת סיפור בהמשכים לכבוד שבוע הספר. בנוסף, השתתפו מאות תלמידים בהשתלמות נאמני מחשב שהתקיימה בחופשת הפסח ומאות נוספים עתידים לקחת חלק בהשתלמות דומה, במהלך החופש הגדול.
במהלך השנה הודרכו כ-2,500 מורים על פי תכנית הדרכה שמטרתה לקדם את החינוך המתוקשב בבית הספר השונים, בנושאים ניהול מרחבי למידה ומרחבים חברתיים, קיום תהליכי הוראה ופיתוח היכולות הטכנולוגיות של תלמידי המיזם.
בנוסף, תלמידי ומורי המיזם, בנו כ-10,000 פעילויות מתוקשבות לכל שכבות הגיל בתחומי הלימוד השונים: אנגלית, הבעה, תנ"ך, מתמטיקה, מדעים ועוד.
מספר הכניסות לפורטל, במהלך שנת הלימודים התשע"ב עומד על שיא של 5,732,519 ומספר צפיות המשתמשים בדפים השונים בפורטל, עומד על שיא של כ-37,195,796 דפים.
היישובים בהם פועל המיזם: אופקים, דימונה, נתיבות, שדות נגב, לכיש, מצפה רמון, רמת הנגב, ירוחם, ערד, באר שבע, כסייפה, חורה, אשכול, שער הנגב, שדרות, קריית גת, ירושלים, רמלה, לוד, תל-אביב- יפו, נתניה, כפר קרע, מגדל העמק, עמק המעיינות, משגב, בית שאן, נצרת, כפר תבור, כפר כמא, שפרעם, חיפה, עכו , סכנין, נשר, דאלית אל כרמל, טירת כרמל, מבואות חרמון, עספיה , נצרת עלית, נהריה.
מידע על המיזם
סיסמה לכל תלמיד מהווה רשת לימודית חברתית, המחברת בין שלושת גורמי ההוראה המרכזיים: מורים, תלמידים והורים. המיזם פועל על בסיס פלטפורמה (רשת ענן) המאפשרת תקשורת עדכנית, מידית, ונוחה בין המורים לתלמידים, ומעודדת ביטוי עצמי ויצירתיות הן בקרב המורים והן בקרב התלמידים.
"סיסמה לכל תלמיד" מהווה רשת לימודית חברתית, המחברת בין שלושת גורמי ההוראה המרכזיים: מורים, תלמידים והורים. המיזם פועל על בסיס פלטפורמה רשת ענן המאפשרת תקשורת עדכנית, מידית, ונוחה בין המורים לתלמידים, ומעודדת ביטוי עצמי ויצירתיות הן בקרב המורים והן בקרב התלמידים.
אל פורטל "סיסמה לכל תלמיד" ניתן לגשת מכל מחשב המחובר לאינטרנט. ייחודיות המיזם, נמצאת בתהליכי ההטמעה האישיים שמוענקים לכל בית ספר, ולצוות ההוראה המשתתף בפרויקט:המורים לומדים לבנות שיעורים מתוקשבים, ולהשתמש בכלי המחשב הבסיסיים, כשיפור הקשר עם התלמיד, ויכולים ללמד את התוכן בצורה עדכנית, אינטראקטיבית וחווייתית הרבה יותר.
ההטמעה, ושעות החניכה הפרטניות לכל בית ספר, הם אלו שסייעו להצלחת הפרויקט, והובילו את הביקוש העצום להשתתפות בו.
תזכורת לכתבה מתארך 6-10-2010 כולל סרטון
אודי אנג'ל תודה רבה. כ35 מליון ש"ח תרם עד כה אודי אנג'ל בפרויקט סיסמה לכל תלמיד, אודי מספר לנו על אהבתו לדאלית אל כרמל, ראש המועצה כרמל נסר אלדין והמנהלים קבלו את אודי ביסודי ג', אודי לא הגיע בידיים ריקות.. לכתבה.
לפני שנה פגשנו את אודי אנג'ל שבא להשקיע בחינוך ובנה את תוכנית סיסמה לכל תלמיד שמומשה במספר ערים ובמיוחד בבתי הספר בכרמל, בתוכנית מושקע כסף רב על חשבון אודי.
אודי שביקר בבית הספר היסודי לתקשורת בדליה, התקבל ע"י ראש המועצה כרמל נסר אלדין, מחזיק תיק החינוך עלמי נאטור, מנהל אגף החינוך פרח חלבי, מנהלי בתי הספר, סעיד חלבי, דליה ביראני, אכראם להיאני, רימה נאטור וצוות הפרויקט.
המארח המנהל סאלח קדור, קבל את פניו של אודי והמשלחת בברכת תודה רבה, סאלח הסביר לאודי על חשיבות הפרויקט בין כותלי בתי הספר, מוקדם יותר הציג באמצעות צוות הפרוייקט והמחנכים סרטון קצר שהכינו התלמידים והמורים.
ראש המועצה אמר בדבריו שהמיוחד באודי שהוא עושה את התרומה באופן אישי, ללא עזרה ממשלתית ושאין לו מילים להודות לאודי על התרומה הגדולה שלו לחברה בישראל.
אודי הגיע למפגש עם עוד תרומה חשובה, 17 מחשבים ניידים שהוענקו למורות ו 5 מחשבים ניידים לכתות החכמות, מחשב לפרח חלבי ומחשב לראש המועצה.
אודי אמר לנו שהחלום שלו להגיע ל 150 אלף תלמידים שישתמשו במערכת שלו ודיבר על הקשר ואהבתו לדאלית אל כרמל, אודי הבטיח למנהלת בית ספר יסודי אלאשראק אכראם להיאני שבקרוב הוא יבנה לבית הספר כיתה ממוחשבת.
אודי התייחס לשאלתנו בעניין הכלכלי מדיני וההשלכות הלא נעימות שעלולות להתפתח בעתיד.
לכתבה בסרטון.
{YouTubeVideo id=Z5NCH5bs1po}
לגולשים במכשירים סלולארים

















