עינב הלב החינוכי של ספריית אלמנאל עוספיה

בעלת העסקים המלומדת והמשכילה עינב דביאן עלו, לוקחת את ספריית אלמנאל ללב של הלקוחות בטיב המוצרים והנוחיות ובעיקר המחיר המתחשב, היא מציגה מותג בן לאומי מוביל ומבוקש במרכז ספריית אלמנאל, עינב רצה קדימה לקדם את טובת התלמידים.

20.08.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עינב הלב החינוכי של ספריית אלמנאל עוספיה

 

עינב הבינה שאם צריך להתקדם בעסק צריך להביא את הטוב ביותר ותמיד למצוא שיטות חדשות כדי לתת לתלמידים ולתלמידות את מה שיכול לעזור להם בהתפתחות הלימודית והכרת מתווה החיים.

עינב מנהלת טובה שעובדת עם צוות מיומן, היא יודעת להוביל מהלכים חשובים ומרכזיים ובעיקר לרתום למשימות את הצוות שמיד מבין מה המטרה שעינב מכוונת, עינב יודעת לפרגן ולתמוך בכל מי שסובב אותה.

בניין ספריית אלמנאל בעוספיה הפך בשנים האחרונות למקום מרכזי, שמאחד בתוכו ספריית אלמנאל הגדולה והמפורסמת, בנוסף למרכז הפסנטר, וחברת גשר לקהילה שנותנת שירותי רפואה מיוחדים.

זה לא סוד שההצלחה שעינב מכוונת זה בא כדחף פנימי שלה לקחת דברים ולהוביל אותם גבוה כמה שיותר בזהירות רבה אבל בטוחה וזה מה שעשתה מאז שלקחה את השרביט על העסק וספריית אלמנאל.

עינב מדברת בצניעות עם הצוות והשרות המקצועי והמודרך שהם נותנים ללקוחות הספרייה ובעיקר הבנת הלקוחות והדרישות שלהם בעת שהם באים לרכוש את ציוד בית הספר או שבאים לרכוש צבעי ציור או כל דבר אחר, לכל שאלה יש תשובה ופתרון.

 

 

העסק של ספריית אלמנאל מושך אליו הרבה הורים וילדים שרוצים להצטייד ברכישת ספרים ודברי לימוד וכל מה שצריך התלמיד לבית הספר.

הספרייה עוצבה בצורה נוחה לטובת הלקוחות שלא ניתן להתבלבל כולל פינת המתנה וקפה.

עינב מזמינה אתכם למי שעוד לא ביקר בבניין אלמנאל בעוספיה, להגיע ולהתרשם מהסחורה האיכותית וטיב המוצרים ובעיקר היחס הטוב של הצוות וההנהלה לכל לקוח ולקוח.

ספריית אלמנאל עוספיה פתוחה כל יום משעה 10.00 בבוקר עד 21:00 בלילה. טל :048390012

 

עוד בנושא:"  ספריית אלמנאל עוצמה חינוכית בכרמל, דביאן דביאן שהוביל עם משפחתו עסק לכלי כתיבה וספרי לימוד הפך בשנים האחרונות למוקד חיזור מכל הארץ שמחפשים את המוצרים שמוכרים, דביאן:"זה עסק שקם ברעיון פתאומי עם הילדה מנאל, היום זה בניין מרכז תרבות".קישור

 

עינב דביאן ספריית אלמנאל עוספיה

תגובות

2. جليل علّو לפני 4 שנים
مكتبة وأكثر
1. הורה לפני 4 שנים
מקסים

מומלצים