בית ספר מקצועי ללימודי צילום

מעוניינים ללמוד צילום ומחפשים בית ספר מקצועי ומוביל באזור המרכז? רוצים לפתח את תחביב הצילום שלכם ומחפשים קורס מקצועי לצילום? למה כדאי גם לכם ללמוד צילום בסטודיו גברא?

03.03.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בית ספר מקצועי ללימודי צילום

 

בית הספר לצילום "סטודיו גברא"  הוקם על ידי גברא מנדיל ז"ל, מצלמי הפרסום והאופנה הראשונים בישראל. גברא הקים סטודיו לצילום בתחילת שנות ה-60 של המאה הקודמת, צילומיו התפרסמו בכל מקום ועיטרו לא מעט שערי עיתונים ומגזינים, מודעות פרסום ועוד. לאחר שנות ניסיון רבות כצלם פרסום ואופנה, גברא החליט להקים את בית הספר לצילום במטרה להעביר ולהעניק את הידע, הניסיון והכלים שהוא רכש לאורך השנים וכדי להכשיר את הדור הבא של הצלמים בארץ.

סטודיו גברא הוא בית ספר לצילום הנחשב לוותיק ולמוביל מסוגו בישראל. מאות צלמים החלו את דרכם בבית הספר לצילום, וביניהם צלמים מוכרים בתעשייה, חלקם משמשים כמרצים בבית הספר, והם ממשיכים את המורשת המפוארת של המייסד. בית הספר לצילום ממוקם ברחוב חומה ומגדל 26 בלב תל אביב, ניתן ללמוד צילום גם בשלוחות השונות של סטודיו גברא, בחיפה, בראשון לציון, במודיעין ובכפר הירוק.  

קורסי צילום הנלמדים בבית הספר

בבית הספר לצילום סטודיו גברא יש מגוון קורסים, השתלמויות וסדנאות צילום. רשימת הקורסים כוללת את המסלולים הבאים:

  • קורס יסודות הצילום למתחילים.
  • קורס צילום למתקדמים.
  • קורס צילום מקצועי.
  • קורס ביטוי אישי.
  • קורס יסודות צילום וידאו.
  • קורס צילום סטודיו.
  • צילום ועיבוד תמונה.
  • קורס צילום וידאו למתקדמים.

בנוסף, בית הספר המוביל לצילום מציע סדנאות חד יומיות, שיעורים פרטיים בצילום וסיורי צילום חווייתיים המתקיימים לרוב בימי שישי.

סגל המרצים בסטודיו גברא

בית הספר לצילום גאה בסגל המרצים המלמדים בקורסים השונים, חלק מהמרצים הם בוגרי בית הספר, וכל המרצים הם צלמים מוכרים בתעשייה בתחומים שונים. המרצים בסטודיו גברא נמנים על בכירי הצלמים בישראל, ביניהם צלמי אופנה מוכרים ומוערכים, צלמי פרסום, צלמי מוצר כישרוניים ויצירתיים, וכן צלמי נוף, תדמית, אדריכלות ומבנים, צילום מסחרי וצלמי וידאו ואירועים.

המרצים בסטודיו גברא מעבירים שיעורים חווייתיים ומקנים את כל הידע והכלים הנדרשים לחובבי הצילום ולמי שמעוניין להפוך לצלם מקצועי. תוכניות הלימודים בבית הספר לצילום הן עדכניות וכוללות ידע עכשווי בטרנדים ומגמות בעולם הצילום בארץ ובעולם, הקורסים נבנו על סמך ידע וניסיון רב שנים, והחומר מועבר בצורה מיטבית והתלמידים זוכים לטיפים ולניסיון מעשי ופרקטי במהלך הקורס.

ידע וכלים הנרכשים בקורסי הצילום השונים בסטודיו גברא

מומלץ לעיין בתוכניות הלימודים השונות בסטודיו גברא כדי לבחור קורס צילום המתאים לרמת הידע של התלמיד. קורס צילום מתחילים מהווה בסיס חשוב והכרחי הן לחובבי הצילום והן למי שמעוניין להפוך את התחביב שלו למקצוע. קורס יסודות הצילום מקנה ידע תיאורטי וכלים מעשיים, במהלך הקורס לומדים לתפעל את המצלמה, רוכשים ידע וכלים בשפה הצילומית כמו אור וקומפוזיציה, מפתחים ראייה אישית ולומדים כיצד הצילום משמש ככלי לביטוי אישי.

בקורס צילום למתקדמים רוכשים ידע וכלים מקצועיים בתחומים כמו צילומים בשטח, צילומי רחוב, נוף וטבע וזוכים לידע וכלים מעשיים לצילום תיעודי, חדשותי, עיתונאי ואמנותי, כמו כן מתרגלים צילומי לילה עם חשיפה ארוכה ורוכשים ידע וניסיון לצילומי סטודיו.

 

תגובות

מומלצים