ניסו להבריח לישראל כ-90 ציפורים מוגנות

במסגרת פעילות יזומה של שוטרי תחנת הבקעה ממרחב גלעד, יחד עם פקחי רשות הטבע והגנים בגבול המזרחי למניעת הברחות וסיכול עבירות הפוגעות בערכי טבע מוגנים, נתפסו שני חשודים בהברחת בעלי חיים בניגוד לחוק.

23.06.2026 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ניסו להבריח לישראל כ-90 ציפורים מוגנות

צילום משטרה

ניסיון הברחה של כ-90 ציפורים מוגנות וייחודיות בגבול המזרחי סוכל על ידי שוטרי מחוז ש”י ופקחי רשות הטבע והגנים, שני חשודים נעצרו ומעצרם הוארך בבית המשפט.

 

במהלך הפעילות זוהו ונתפסו כ-90 ציפורים מיוחדות ממינים שונים, אשר על פי החשד נתפסו במהלך ניסיון להבריחן לשטח המדינה בניגוד לחוק.

 

שני החשודים, תושבי חברון בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו ונחקרו בחשד להברחת ערכי טבע מוגנים ובסיום חקירתם נכלאו. ביום חמישי האחרון, הובאו השניים לדיון בבית המשפט, ומעצרם הוארך עד היום. בהמשך היום יובאו לדיון נוסף לטובת הארכת מעצרם. 

 

משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם כלל גורמי האכיפה נגד הברחת בעלי החיים, ובפרט ציפורים מיוחדות ומוגנות, הפוגעת בטבע, במגוון הביולוגי ובמאמצי השימור. מאמץ זה מצטרף לפעילות הנחושה כנגד נסיון ההברחות השונות בגבול המזרחי- רק לאחרונה סוכלה הברחתם של חומרים החשודים כסמים מסוכנים ושל עשרות כלי נשק. נמשיך לפעול באמצעות כלל הכלים שברשותנו נגד אותם המעורבים בעבירות אלו וזאת עד למיצוי הדין עמם.

 

תגובות

מומלצים