בר-עמי יבואנית מוצרי יוקרה בתחום קרמיקה ועיצוב הבית

עולם העיצוב לבית משתנה ללא הרף עם טרנדים חדשים ועדכניים. בר-עמי היא חברה המתמחה בתחום הקרמיקה ועיצוב הבית, שדוגלת בייבוא של מוצרים חדשניים באיכות גבוהה, בעלי אמירה חדשנית ומקורית.

25.12.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בר-עמי יבואנית מוצרי יוקרה בתחום קרמיקה ועיצוב הבית

PIXABAY

 

בשנים האחרונות עולם עיצוב הבית הולך ומתפתח, תהליך שמביא איתו גם עלייה בביקוש למוצרי קרמיקה איכותיים ובעלי סגנון מהודק. עיצוב חדרי אמבטיה ומטבחים לא יכול להיות שלם בלי מוצרי קרמיקה ברמה גבוהה, שמעניקים נגיעה של ייחודיות ומקוריות לחדר כולו - בין אם מדובר במוצרים כמו אריחים מצוירים או באביזרים פרקטיים כמו ברזים לאמבטיה.

חדר האמבטיה: אסתטיקה שימושית

חדר האמבטיה הוא חדר בעל חשיבות עליונה בבית - הוא צריך להיות פרקטי, ועם זאת להשרות אווירה של נינוחות ורוגע. עיצוב חדר האמבטיה יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של דרכים, אבל הדרך הפשוטה ביותר להעניק מראה יוקרתי לחלל הזה היא באמצעות חיפוי קירות אמבטיה מעוצב. חיפוי קירות אמבטיה יכול להעניק טאץ' מתוחכם ואישי לחדר האמבטיה, לצד התפקיד הפרקטי שלו במניעת עובש ורטיבות ושמירה על הניקיון וההיגיינה בחדר. חיפוי לחדר האמבטיה מגיע במגוון רחב של אבנים מלאכותיות לצד אבנים טבעיות, ומאפשר ורסטיליות גבוהה בעיצוב החלל. להשלמת העיצוב של חדר האמבטיה, חשוב להתייחס לפריט המשמעותי ביותר בחדר - האמבטיה עצמה. אמבטיות מעוצבות מעניקות מראה יוקרתי ואסתטי, לצד חווית שימוש מפנקת במיוחד. פריטים נלווים, כמו ברזים לאמבטיה או כלים סניטריים שונים יכולים להעניק נגיעה נוספת של עיצוב מתוחכם ומותאם לחלל.

עיצוב מטבחים: המקום שבו כל המשפחה נפגשת

המטבח הוא חלל שכל בני המשפחה מבלים בו זמן רב: זמן איכות משפחתי מורכב מתרחש לא פעם מסביב לשולחן המטבח. מטבח מעוצב היטב הוא כזה שנוח לבשל בו ונעים לאכול בו. גם במקרה של המטבח, הכול מתחיל בבחירת חיפוי לקירות. חיפוי קירות מטבח משמש למטרה כפולה: מצד אחד, הוא מגן על קירות המטבח מרטיבות ומכתמי שמן וחום שעלולים להיווצר במהלך העבודה במטבח, ומצד שני - מהווה אלמנט עיצובי שנותן אופי לחלל. אלמנט נוסף שכדאי להתחשב בעיצוב שלו הוא ברזי מטבח. הברז בכיור של המטבח משמש אותנו רבות במהלך היום, ובנוסף להיותו נוח לשימוש חשוב שיתאים לעיצוב הכללי של המטבח.

אמינות, חדשנות ואיכות גבוהה

בר עמי יבואנית מוצרי קרמיקה היא חברה וותיקה בתחום, בעלת וותק ומוניטין של 30 שנה, ששמה לעצמה למטרה להביא ללקוח הישראלי מוצרי קרמיקה באיכות גבוהה ובמחירים נגישים.  בבר עמי עוסקים בייבוא ושיווק של מוצרי קרמיקה לאמבט ולמטבח, לצד סוגים שונים של חיפויים ואריחי קרמיקה, כולל חיפוי קירות פנים, חיפוי קירות חוץ, ריצוף פנים, ריצוף חוץ ועוד. באולם התצוגה של החברה תוכלו קולקציות של מוצרי קרמיקה באיכות גבוהה, אשר לוקחים השראה מהמגמות העדכניות ביותר בתחום עיצוב הפנים.

בקרו באתר: בר-עמי עיצוב הבית

 

תגובות

מומלצים