גל גן ירכא 25 שנה של מומחיות ואחריות

חוסאם נסר אלדין הבעלים של חברת גל גן ירכא בע"מ, מפעל לייצור ציוד מגוון לגני ילדים ובתי ספר, חוסאם מורה במקצועו לשעבר שמבין עד כמה חשוב הציוד למורה ולתלמיד, חוסאם:"אנחנו לא מתפשרים על איכות ויש לנו אחריות אישית שתלמידים בבתי הספר ובגנים לא יפגעו מהציוד".

29.10.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון

גל גן ירכא בע"מ מפעל לייצור ושיווק רהיטי מוסדות חינוך

 

חוסאם: "כאשר תלמיד נכנס לכיתה או לבית ספר ורואה שיש השקעה בציוד שהוא משתמש בו התלמיד הופך להיות השומר הראשי של הציוד, ברור שיש יוצא דופן אבל הם מעטים, תרומת הציוד לתלמידים חשובה".

 

 

גל גן ירכא בע"מ, מפעל לייצור ריהוט משרדי למוסדות, רהיטי גני ילדים ובתי ספר ומשווקים בכל הארץ, קיימים בשוק מזה 25 שנה ויש למפעל מוניטין, המקום של המפעל בירכא מאפשר לבעלים לפעול בצורה יציבה ולתת שירותים למרחב גדול באזור הצפון והקריות, חיפה והמשולש.

 

 

חוסאם: "אנו מייצרים רהיטים לבתי ספר ומוסדות חינוך כולל גני ילדים ובעיקר בונים חדרים לפי הצורך של בתי הספר והמוסדות, זה כולל חדר מנהל, חדר מזכירות, ספרייה, מעבדות וכו'. אנחנו בגל גן עובדים בעיקר מול רשתות גדולות, אנחנו ספקים של רשת אורט, עתיד ודרכא, ועובדים מול רשויות מקומיות".

 

 

חוסאם:":אנחנו מייצרים מוצרים באיכות, פינות לימוד וכיסאות, למשל יש לנו כיסא הייטק, חזק שלא נשבר, קל ומעוצב, כיסא שמיועד לישיבה ארוכה, כיסא שישנו ב 12 צבעים וזה להיט בכל בתי הספר, יש לנו לוחות מחיקים ולוחות משובצים, יש לנו פינות המתנה ופינות ישיבה".

 

 

חוסאם:"בחברת גל גן ירכא מקבלים עבודות לפי הזמנה ואז מבצעים את הפרויקט לפי העיצוב שמגיע או שאנחנו מתכננים את העיצוב, לעבודה נכנס חיתוך, שיוף, הרכבה, בנוסף בגל גן ניתן למצוא ארונות מתכת".

 

 

 

חוסאם: "יש לנו חומר טוב, עם תו תקן, הכל בטיחותי, והכל נעשה במומחיות ואחריות ועל זה אנחנו לא מתפשרים. אני פה בירכא מרגיש בן בית, אצל הדוד אבו חדר מחמד רמאל שמתייחס אלי כמו בן, אני 25 שנה בירכא, זה מאוד מוסיף להצלחה, אני לא משתולל, עובדים לפי לוח זמנים ואנחנו עומדים בזמנים. צריכים להיות ערוכים עם מלאי עם אפשרויות החלפה וכו' ".

 

 

חוסאם: "בסופו של דבר מדובר בילדים שלנו, בעתיד שלנו, אני מאחל לכולם הצלחה ושיהיה רק טוב, העתיד של כל ילד בעולם זה רק חינוך, ואם באים לבית ספר וילד יושב על כיסא שבור, או על שולחן מתנדנד ואין לוח לכתוב עליו, אי אפשר לדבר על חינוך".

 

 

חוסאם נסר אלדין בעל עסקים מצליח מזה הרבה שנים ומומחה לציוד וריהוט בתי ספר, ניתן להתייעץ איתו בכל דבר בטל מספר : 0508910151.

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

2. זאקי נסראלדין לפני 2 שנים
מפעל מהמם
1. סעד מחמד לפני 2 שנים
מגאר

מומלצים