לימודי פילאטיס מכשירים בצפון

אימוני פילאטיס כבר ביססו את מעמדם כאחד מענפי הספורט המובילים בארץ ובעולם. יש שמשתתפים באימוני פילאטיס לצורכי כושר גופני ושמירה על בריאות, יציבות וחיזוק שרירי הליבה.

24.10.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לימודי פילאטיס מכשירים בצפון

 

רבים אחרים מגיעים לאימוני פילאטיס לאחר פציעה, מחלה, או פשוט כדי לעזור לגוף להתגבר על קשיי הגיל. לא משנה מה הסיבה שהביאה את המתאמנים והמתאמנות לשיעור הפילאטיס – אחריות כבדה נחה על כתפי המאמן או המאמנת להיות מקצועיים, יסודיים ובקיאים בתחום.

זו הסיבה שכדאי לחשוב אצל מי תעברו לימודי פילאטיס מכשירים לפני שתתחילו לאמן ולטפל. אפשרות מומלצת אחת היא לימודי פילאטיס מכשירים במרכז מרתה פילאטיס, בית הספר המוביל בארץ להכשרת מדריכי פילאטיס מזרן ומכשירים.

 

הכירו את מרתה ענבר

את בית הספר ללימודי פילאטיס מכשירים ומזרן, מרתה הקימה אחרי 30 שנות ניסיון בטיפול, שיקום, והכשרת מדריכי פילאטיס. השליחות שלה היא להכשיר את הדור הבא של מדריכי ומטפלי הפילאטיס בארץ בעזרת הגישה הייחודית שפיתחה מתוך הניסיון והידע האישיים שצברה במשך שנים ארוכות של ניסיון, וגם בהתבסס על הידע המקצועי שצברה במהלך שנות הכשרתה ובשני התארים שקיבלה בארה"ב ובלונדון.

המדריכות והמדריכים היוצאים מבית ספרה של מרתה נחשבים למדריכים ברמה הגבוהה ביותר, מבוקשים לעבודה במכונים ברחבי הארץ ובעלי אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בטיפולים שיקומיים.

בוגרים מצטיינים של קורסי הפילאטיס של מרתה מוצאים עבודה במרכז מרתה פילאטיס או משתלבים בקלות רבה בתעשייה.

מרתה מציעה מגוון רחב של קורסים, חלקם ייחודיים מאוד ומאפשרים למדריכים להתמקצע ולקבל סל יכולות רחב ורפרטואר מגוון מאוד של תרגילים וכלים לעבודה במקצועות הפילאטיס השונים.

 

קורס פילאטיס All in One: מזרן ומכשירים

 

אחד הקורסים החדשים, שצובר תאוצה רבה ומאפשר למדריך לקבל הכרות רחבה עם עולם הפילאטיס הוא קורס All In  .One הקורס המשולב מאפשר למדריכים לעבור הכשרה מקיפה הכוללת תרגילי מזרן, שימוש במכשירים והכרה מעמיקה של אנטומיה יישומית. מדובר בקורס שנתי במהלכו התלמידים עוברים סטאז' וצוברים ניסיון על המזרן ובמכשירי הפילאטיס. בסיום הקורס, מלבד הידע המעמיק והניסיון הטיפולי, התלמידים מקבלים 2 תעודות הסמכה מטעם מרכז מרתה פילאטיס: תעודת מדריך פילאטיס מזרן ותעודת מדריך פילאטיס מכשירים.

הקורס נותן לתלמידים ידע לגבי רפרטואר התרגילים המלא של עולם הפילאטיס, כמו גם את הכלים לסייע לאוכלוסיות רבות ומגוונות: שיקום מפציעות קרב או ספורט, ליווי נשים במהלך ההיריון ואחריו, סיוע לכאבים אורתופדיים (גב, ברכיים או צוואר), תיקון של עקמת, קיפוזה ושאר לקויות יציבה, ואף עבודה עם חולים נוירולוגים ועם קשישים.

 

קורס פילאטיס שיקומי בסיסי: Pre Pilates

מדובר בהכשרה בסיסית מצוינת לכל מי שחדש בתחום, או שמעוניין להעמיק בנושא השיקומי. במהלך הקורס – המורכב מארבע סדנאות מעמיקות – התלמידים לומדים להכיר מקרוב את נושא השיקום האורתופדי דרך תרגילי מזרן או מכשירים.

בקורס הבסיסי, ההתמקדות היא בהבנה של מבנה הגו העליון והכרת הקשר בינו לבין הגפיים העליונות ביציבה ובתנועה, וכמו כן הקשר בין האגן לבין תפקוד הגפיים התחתונות. לבסוף, יכירו התלמידים גם את תנועת עמוד השדרה.

בסופו של הקורס, יכירו התלמידים מגוון תרגילים בכל המנחים, ידעו כיצד לשלב בצורה נכונה אביזרים מתאימים, ויקבלו הבנה בסיסית וחשובה איך ליישם את הידע שצברו כדי לעזור לאוכלוסייה הסובלת מכאבים אורתופדיים.

 

קורס דאנס פילאטיס

תחום פופולרי בקרב מדריכי ומדריכות פילאטיס מנוסים הוא הדאנס פילאטיס: השילוב בין עקרונות הטיפול והשיקום של עולם הפילאטיס, לבין הזרימה והתנועתיות של המחול. בקורס ילמדו התלמידים כיצד לשלב אביזרים ומוזיקה בשיעורי הפילאטיס שלהם כדי לאפשר חופש ויצירתיות במקביל לחיזוק הגוף. זהו ענף מומלץ לקידום היציבה, התנועתיות והזרימה.

 

תגובות

מומלצים