מצוינת, אבל לא יקרה: כיצד מוצאים מחרטה למכירה?

בעידן הטכנולוגי והמשוכלל שבו אנו חיים, מכונות לעתים קרובות מחליפות את הידיים האנושיות בעבודתן. בהקשר זה מתבלט תחום העיבוד השבבי, שמשתמש במכונות כרסום ומחרטות שמבצעות פעולה מהירה ומדויקת, כמעט ללא מגע יד אדם.

31.05.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מצוינת, אבל לא יקרה: כיצד מוצאים מחרטה למכירה?

depositphotos.com

 

אם אתם עוסקים בתחום זה ומחפשים מחרטה למכירה, בוודאי שאתם מעוניינים במכונה הטובה ביותר. אך שפע המחרטות עצום כל כך והאופציות כמעט אינסופיות, כך שבהחלט ניתן להבין את הדילמה שלכם לגבי קניית המחרטה, הצורך לוודא לגביה עשרות פרמטרים ולבדוק את המענה האופטימלי שלה לכל הדרישות.

סוגי המחרטות הקיימות

השימוש המרכזי במחרטות הוא עיבוד שבבים על חומרי גלם שונים באמצעות סכין. החריטה תוכל להתבצע על עץ, מתכת, ברזל ועוד מגוון עצום של מוצרים וחומרים, בהם מעבדים את חומר הגלם לתוצאה הרצויה ושולחים אותה הלאה לייצור המוני. המחרטות מגיעות בגדלים שונים ויש להן שימושים שונים. קיימים שני סוגים מרכזיים:

מחרטות עץ – עיבוד החומר מתבצע על ידי מפסלת ייחודית, שמבוססת על חומר העץ. מחרטה למכירה המעבדת עץ מיוצרת בכל גודל, כאשר הקטנות שבהן משמשות לעבודות עץ עדינות ומפורטות, בעוד שהגדולות משמשות לצרכים תעשייתיים.

מחרטות משולבות CNC – אלו הן מכונות שמעבירות תהליך עצמאי של עיבוד שבבי ותפקידן להפיק את התוצאה הסופית במהירות וביעילות. לאחר הכנסת הפקודות למחשב וקביעת תוכנית העבודה, המכונה תפעל אוטומטית בהתאם לסדר הפעולות שנקבע ותעבוד עד לסיום כל המשימות. מחרטות אלה מחליפות את היד האנושית שלא ניחנת בדיוק ובמהירות המתאימים וחוסכות זמן וכספים משמעותיים לכל ארגון. אם קניית מחרטה חדשה כעת היא הוצאה כספית כבדה עבורכם, תוכלו לקנות מחרטה משומשת שתפיק את אותם הביצועים.

כך תמצאו מחרטה למכירה שעונה על כל דרישותיכם:

בין אם מחרטה משומשת או חדשה, חשוב בראש ובראשונה למצוא מחרטה למכירה שאתם בטוחים שתמלא את ייעודה בצורה המושלמת. רכישה מחברה מוכרת וטובה תעשה זאת טוב מכולם, בייחוד משום שבעלי מלאכה, יצרנים ומפעלים אחרים ממליצים עליה לעתים קרובות.

חשוב שתבחרו מחרטה על פי התוצרים שהיא מסוגלת להפיק וההתאמה שלהם למה שחיפשתם. בחנו את הקוטר המקסימלי ואת לא הגבלת קוטר, את יכולות המנוע (הימנעו ממחרטות שפועלות ללא כוח סוס סביר ומעלה), את בקרת המהירות (האם תעדיפו ידנית או חשמלית), את מפרט המהירויות הנדרשות לכם וכו'. ההתלבטות לא תיעצר כאן ותצטרך להתחשב גם בכל העזרים הנלווים שתזדקקו להם, כמו למשל מסכה שתגן על הפנים והראש (מפני חתיכות שבבים שעלולות להתעופף במהירות בזמן העבודה) ותפלטר כניסת אבק, בגדי עבודה מתאימים, מנורה איכותית שתאפשר לכם לראות ולדייק את התוצאה, משחזת לכלים, פוטר נוסף ועוד.

שימו לב שבכל רכישת מחרטה, בעיקר מחרטה משומשת, עליכם לוודא שכל חלקי המחרטה הקיימים חזקים ויציבים על הבסיס ("המיטה"). מספיק שחלק אחד יזוז מעט במהלך העבודה או שהיציקה שממנה עשויה המיטה יהיה פחות חזק כדי לעוות את כל החריטה או לחרב אותה. בדקו בנוסף שהראש האחורי תומך היטב בחומר הגלם שתחרטו עליו וכמובן שהסכינים איכותיות וללא פגע.

מחפשים מחרטה שתתאים לכם במדויק? ELM GROUP לשירותכם:

חברת ELM GROUP המספקת מגוון פתרונות טכנולוגיים מובילים לבתי עסק בתחום העיבוד השבבי, הינה הנציגה הבלעדית בישראל מטעם החברות המובילות בזירה הבינלאומית: AKIRA SEIKI TAIWAN, GROB WERKE GERMANY, KOYO GIKEN JAPAN, BUFFALO – MICROCUT ו- AXILE. החברה בניהולה של אלינור עמר, מבצעת עסקאות ייבוא למכונות משומשות ומאפשרת למצוא מחרטה למכירה ממגוון רחב של סוגים, תוך מתן שירות מקצועי, מהיר, אמין ואדיב לכל הלקוחות. השירות ניתן בפריסה ארצית לרבות בשני מוקדי שירות (בחיפה ובראש העין), הכוללים מחסני חילוף. נשמח להעניק פתרון אידיאלי לכל דרישה, תוך מקסום התועלת שתופק מכל מכונה וללא צורך בתחזוקה עצמאית. 

 

תגובות

מומלצים