מתקני חניה לאופניים הפתרון האולטימטיבי לאופניים

מרבים לרכב על אופניים? ייתכן שאתה מכיר לפחות אחד מהמצבים הבאים:​​​​​​​ אתה בא למסעדה עם האופניים שלך ושם אותם על הרצפה בחוץ.

24.09.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מתקני חניה לאופניים הפתרון האולטימטיבי לאופניים

Safety-Products

 

אתה חוזר לאחר רכיבה על אופניים והולך לדירה בבניין שבו אתה גר עם האופניים שלך.

 

נסעת למוסד שבו למדת והחנית את האופניים שלך על הגדר.

 

ישנן דוגמאות נוספות, אך הנקודה המשותפת היא כי לאופניים ברורים אין חניה מסודרת משלהם. חלקכם אולי תוהים מדוע הם בכלל צריכים להחנות, אחרי הכל מדובר בגאדג'ט שניתן להציב כמעט בכל מקום. נכון שאין צורך לספק להם חניה כמו מכוניות, אבל כדאי חניה מסודרת, שלשמה יש מתקן חניה לאופניים.

 

מהו מתקן חניה לאופניים?

 

מתקן חניה לאופניים נותנים מענה הולם לכל בעיית החניה. זהו מכשיר לתיקון ברזל המקובע על הקרקע בעזרת ברגים. ניתן להציב כמה זוגות אופניים זה לצד זה כך שיוכלו לעמוד ביציבות ובצורה מבלי ליפול. אתה יכול גם להשתמש במנעול מיוחד כדי לקשור את האופניים שלך למתקן, ובכך להפחית את הסיכון לגניבה.

 

למתקן זה יתרונות רבים, אינו תופס מקום, הוא במחיר סביר, וקל להתקנה, ועונה על צרכי הבטיחות, הסדר והיופי.

 

ניתן למצוא מתקני חניה לאופניים במקומות רבים בכניסה למסעדות, בתי ספר, מרכזי קניות, פארקים, חניוני רכבות, אזורי מגורים קטנים, מחוץ למבני מגורים, תחנות להשכרת אופניים וכו '.

 

בסך הכל עוד ועוד מקומות בוחרים לשקול רוכבי אופניים תכופים ולהתקין מתקני חניה לאופניים, וזה נכון זה יעיל, נוח, הכרחי, לא תופס מקום ומהווה שדרוג משמעותי לא משנה היכן הוא ממוקם.

 

מדוע חשוב שלאופניים יהיו מקומות חניה משלהם?

 

אופניים אינם נדירים בנוף, וכמעט כל שליש מאנשים מחזיקים כיום באופניים. הסיבות רבות ורבות רכיבה היא להישאר בריאים, לפתור את הניידות של אנשים שאין להם רישיון נהיגה או שאינם רוצים לעמוד בפקק, לדאוג לאיכות הסביבה וכו '. כניסתן של אופניים חשמליים הגבירה גם את הפופולריות של דו גלגלי.

 

לא לכל מקום ציבורי מותר להיכנס באופניים, ולא כולם מעוניינים להכניס אופניים הביתה בסופו של יום. לסיכום, צריך להחנות אופניים בצורה מסודרת. נכון שאפשר לתמוך באופניים על עמוד, קיר או פשוט לפרוש על הרצפה, אבל זה לא נוח ויכול להיות מסוכן ופשוט נראה מבולגן ומכוער.

 

 

תגובות

מומלצים