פנסים לרכב יד שנייה

פנסים לרכב יד שנייה – מפירוק או חדש? תכירו את אתר מיליון חלקים, בידיכם שני אופציות – הראשונה, רכישת פנסים חדשים (יד ראשונה) לרכב. השנייה, רכישת פנסים יד שנייה.

09.10.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פנסים לרכב יד שנייה

pixabay

 

האופציה הזולה והמשתלמת ביותר נמצאת דווקא ברכישת פנסים לרכב מיד שנייה, אופציה זולה וטובה יותר. לעומת זאת, אם אתם רוצים לפנק את עצמכם, פנסים לרכב מיד ראשונה תהיה הבחירה הטובה ביותר. וכעת, נדון בשאלה הגורלית מכל: פנסים לרכב מפירוק או חדש? מה בעצם הכי כדאי? כל התשובות נמצאות כאן.

 

מהם ההבדלים בין פנס יד שנייה לחדש?

 

בשנים האחרונות, הרבה מאוד צרכני רכבים ואנשים שואלים אותנו את אותה השאלה, מה בעצם ההבדלים? ישנם כמה הבדלים בין פנס חדש ליד שנייה, הנה כמה הבדלים: הראשונה, מוצר חדש ללא שימוש. מדובר במוצר חדש שלא נפתח ולא בוצע בו שימוש מעולם. לעומת זאת, פנס יד שנייה עבר שימוש קצר או ארוך. השני, מחירים זולים יותר. פנס יד שנייה, לרוב, מגיע עם מחירים זולים הרבה יותר בזכות היותו בשימוש. ומהצד השני, פנס חדש באריזה יהיה יקר הרבה יותר, מגיע ישירות מהיבואן עם אחריות מקיפה.

 

השלישי, שירות ואחריות. פנס חדש מגיע עם שירות מקיף, ייעוץ, ואפילו אחריות מסוימת על המוצר. לעומת זאת, פנס יד שנייה ניתן לרכישה גם על ידי הצרכנים, לא קיים שירות או אחריות מסוימת על המוצר. אלה הם שלושת ההבדלים בין קניית פנס יד שנייה לחדש. כעת, לאחר שיש בידיכם את כל המידע, הבחירה בידיים שלכם. בחרו חכם, בחרו בהתאם לתקציב שלכם, פנס יד שנייה זול יותר, פנס חדש יקר הרבה יותר.



*פנס חדש מגיע ללא פגמים כל שהם, פנס יד שנייה יכול להגיע עם פגמים מסוימים שנראים לעין.

 

כמה באמת עולה פנס לרכב? המחירים המשוערים

 

פנס חדש לרכב מתומחר לפי מספר מדדים: ההיצע והביקוש, המלאים הקיימים בשוק, והתמחור של היבואן. פנס חדש, סטנדרטי והבסיסי ביותר מתחיל החל מ- 450 ₪ ומסוגל להגיע לטווח מחירים של עד 2,000 ₪. לעומת זאת, פנס יד שנייה לרכב יתומחר החל מ- 200 ₪ ויגיע לטווח מחירים של כ־ 500 ₪ לכל היותר.

 

ללא ספק, המחירים מדברים בעד עצמם, במדינת ישראל, בעקבות מחירי המחייה היקרים, פנס יד שנייה יהיה אופציה שכדאי מאוד לשקול. לרוב, פנסים יד שנייה לרכב מחודשים, משופצים, ומגיעים במצב די טוב.

 

שימו לב: ייתכן שתצטרכו לשלם כמה עשרות-מאות שקלים עבור התקנת הפנס בנקודה המיועדת לו ברכב. לידיעתכם, על פי חוקי מדינת ישראל, רכב שלא יצויד בפנסים אחוריים וקדמיים יהיה חשוף לקנסות.

 

בחרו בחוכמה, עשו השוואת מחירים, ובדקו מהם האופציות שלכם. ללא ספק, מאמר זה יעזור לכם בהתלבטויות השונות, מכאן הבחירה בידיים שלכם, בהצלחה בהמשך.

מוגש באדיבות אתר מיליון חלקים לרכב

 

תגובות

מומלצים