קייטרינג בשרי בחיפה וחשיבות הבשר לבריאות הגוף

מזון מהווה את אחד מהמקורות הגדולים ביותר להנאה בחיינו, ומלבד העונג שהוא מסב לנו, יש לו תרומה רבה לבריאות ולהתפתחות התקינה של גופנו.

12.01.2018 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קייטרינג בשרי בחיפה וחשיבות הבשר לבריאות הגוף

בסופו של דבר, כל פריט מזון שאנו מכניסים לגופנו מתפרק ליחידות הבסיסיות שלו שמתפזרות ברחבי הגוף ומשמשות אותו, ולכן חשוב שנשמור על תפריט מאוזן שיכלול מזונות שגופנו זקוק להם, כמו בשר.

לאור ההרכב הייחודי של הבשר והחיוניות שלו להתפתחות תקינה של הגוף, חשוב לצרוך ממנו כ-100 גרם ביום כדי לקבל את כל מה שהוא יכול לספק לנו. את הבשר מומלץ לצרוך כשהוא צלוי בלי הרבה שמן, בתבשילים שונים וכאשר הוא טחון ומוכן כהלכה. מהמנות הנפלאות של בשר אתם יכולים ליהנות בביתכם, או בהזמנה של קייטרינג בשרי באזור מגוריכם, כמו קייטרינג בשרי בחיפה למשל. הודות למנות הטעימות שתיהנו מהן, גופכם יקבל רכיבים שהוא זקוק להם על בסיס קבוע, ואתם תיהנו מבריאות איתנה ומאריכות ימים.

חשיבותו של הבשר לבריאות הגוף

בשנים האחרונות בשר הושמץ כמזון לא בריא שיש להוציאו מהתפריט לחלוטין, אך זה כלל אינו נכון. בעוד שאכילה מופרזת של בשר, בדומה לצריכה מופרזת של כל מזון אחר, מזיקה לגוף, אכילה מתונה שלו יכולה לתרום לבריאותכם במידה ניכרת הודות להרכב הייחודי של בשר בקר וגם בשר עוף.

שני סוגי הבשר הללו מכילים חלבונים חיוניים לגוף שהוא לא יכול לשרוד בלעדיהם כיוון שהם מהווים חלק חיוני בכל רקמה ובכל תא בגוף. פירוק החלבונים בסוגי הבשר השונים מאפשר להם להגיע לרקמות שונות ברחבי הגוף, והם גם מרכיב חיוני בבניית שרירים והתפתחות תקינה של איברים שונים.

בנוסף לכך, הברזל שמצוי בשפע בבשר נספג בגוף בצורה יעילה יותר מאשר ברזל שמקורו מן הצומח, ולכן חשוב לשלב את המזון הזה בתפריט היומי. אותו ברזל אחראי להעברה של חמצן בין הרקמות השונות, ובכך הוא מאפשר להן לקבל מרכיב חיוני שהן לא יכולות לשרוד כראוי בלעדיו.

ויטמין B12, שאחראי בין היתר להתפתחות קוגניטיבית תקינה וויסות מצבי רוח, מצוי גם הוא בשפע בבקר, ויש לצרוך אותן באופן קבוע, בייחוד לאור העובדה שהאוכלוסייה בישראל היא בין אלו שלא צורכים מספיק ממנו. הכולסטרול והשומן בבשר גם הם חיוניים לגוף, שכן הם אחראיים לבנייה של הורמונים שמשתתפים בשלל תהליכים בגוף, וגם מסייעים בהחדרה של ויטמינים חיוניים לתוך התאים השונים, מה שחייב לקרות על מנת שניתן יהיה לשמור על הבריאות. האבץ המצוי בבשר בשפע לוקח חלק במגוון תהליכים חשובים, כמו ריפוי פצעים, חלוקת תאים תקינה ושמירה על בריאות השיער והציפורניים, כך שצריכת בשר חיונית גם מהבחינות הללו.

תגובות

מומלצים