השופט זאיד פלאח החליט לבקר בתחנת המעבר בעוספיה

בדיון בבית המשפט המחוזי בחיפה בפני כבוד השופט זאיד פלאח, בעניין תחנת המעבר בדליה ועוספיה, הוחלט לבקר בתחנות המעבר בעוספיה ודליה ב8/7/14 ע"י כל הצדדים והמשטרה הירוקה.

17.06.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השופט זאיד פלאח החליט לבקר בתחנת המעבר בעוספיה

תיק פלילי 9655-07-08 שמתנהל בבית משפט השלום בחיפה, מדינת ישראל נ ג ד: כרמל תברואה וניקיון 2004 בע"מ, כרמל תברואה בע"מ, אכרם חסון, חמוד קונטאר, גאלב חסון, קייס חסון, מועצה מקומית עוספיא, מועצה מקומית דלית אל כרמל.

את המדינה ייצגו עו"ד סבירסקי-דרורי ועו"ד גושן גבי

נציגי המשרד לאיכות הסביבה די בירון ושלמה כץ.

 את מועצת עוספיה ייצג עו"ד גובראן  ואת מועצת דאלית אל כרמל ייצג עו"ד אלי קולס ועו"ד חן לנצ'נר

מטעם המועצה המקומית עוספיה נכחו המתכננים של פרויקט תחנת המעבר אבשלום אליהו ואלי הכט.

בדיון השתתפו שני ראשי המועצות רפיק חלבי ווגיה כיוף

נכחו גם מהנדסת מועצת דליה נסרין דקסה, מנהל מחלקת התברואה מוחמד רמזי, וחבר המועצה עאמר חסיסי.

כבוד השופט זאיד פלאח לאחר ששמע את כל הצדדים החליט לקבוע דיון נוסף להשלמת הסיכומים ב 14-7-14 ושבאותו יום הצדדים יסכמו ביניהם גם בנוגע לבקשת הביזיון.

כבוד השופט קבע לערוך ביקור במקום בתחנת המעבר בעוספיה, בכניסה לאתר המשוקם בדאלית אל כרמל ובתחנת המעבר החדשה בדאלית אל כרמל וזאת ביום 8-7-14

בסיור במקום יהיו נוכחים כל הצדדים בנוסף למשטרה הירוקה.

כבוד השופט פלאח מציין שקיימת חשיבות לביקור במקום ולאור ההיבטים התכנוניים הוא מציע שגם הממונה על המחוז האלוף יוסף משלב יהיה נוכח במקום.

וגיה כיוף מה שאמר בפני כבוד השופט זאיד פאלאח:"הצעתי שכולם יתפטרו כי לא כך מתנהלות רשויות מקומיות. אנו סובלים מרעב ולכן לא משלמים לגורמים שונים. אמרו לי שמאשרים  לי בקרקע של אנשים ואני צריך לשכור את הקרקע ואנשים לא רוצים כי הם מעוניינים לבנות שם. אני עובדים על פי התכנית שהוצגה בדיון הקודם".

רפיק חלבי ראש מועצת דליה מה שאמר בבית המשפט: "קיבלנו  כסף לפינוי המזבלה הישנה כל הכסף הזה הלך למזבלה רק לפני פחות מחודש שילמו לקבלן מיליון וחצי ₪, הכסף לא בא אלינו למועצה אלא לפרויקט מסוים. באתי למ"מ עם חוב לפינוי אשפה של 12 מיליון ₪, 8 לקרפיס ו-4 מיליון ליואב. לקחתי מתקציבים אחרים לשלם לו מילון ₪ "

תגובות

2. דרוזי לפני 10 שנים
זה אנחנו ורק אנחנו
1. בכיר לפני 10 שנים
זה המחיר של העירייה

מומלצים