הביטוח לאומי מחבק את הילדים היתומים בצפון

מנכ"ל הביטוח הלאומי שלמה מור יוסף, עובדים סוציאליים מכל הסניפים בצפון, ביום מיוחד למען הילדים היתומים בחוות הבוקרים בקיבוץ בית אורן, החיוך והרצון של הילדים והפנים ללחימה בדרום. סרטון

20.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הביטוח לאומי מחבק את הילדים היתומים בצפון

סניפי הביטוח הלאומי בחיפה והצפון, מנהלי מחלקות, עובדים מקצועיים ומנכ"ל הביטוח הלאומי, באים לאירוע למען הילדים היתומים, שכל המטרה לתת להם אמצעים ויכולות להוביל ולהמשיך בצורה המכובדת בחיי החברה הישראלית.

מנכ"ל הביטוח הלאומי שלמה מור יוסף אמר לנו: "זהו יום מיוחד לכל הילדים שאנחנו מטפלים בהם כל השנה, אירוע דמוי בר מצווה, מה שלא מתקיים באוכלוסייה הערבית, כל היתומים בפעילויות, מאוד שמח שהגעתי לאירוע היום, לנו מאוד חשוב הדו קיום, ביום הזה חשוב גם לבדוק מה הזכויות של אותה אוכלוסייה שעוד לא מיצו אותם".

נעמי קודר, עובדת שיקום בביטוח לאומי חיפה שמטפלים במשפחות אלמנות, בנכים ובנפגעי פעולות איבה, "ביטוח לאומי מקדיש פעם בשנה אירועים לכבוד התבגרות הילדים היתומים, אירוע זה לאוכלוסייה הערבית מקביל לבר מצווה במגזר היהודי, הילדים מאוד מרוצים ולנו חשוב שהם ימצו את הזכויות שלהם".

אילן פלג, הבעלים של חוות הרוכבים בבית אורן "יש לנו פה סוג של כפר אהבה, העשייה שלנו חובקת את כל הדתות, פוליטיקה רחוקה מאיתנו, העשייה והפעילות באתר מאחדת את כולם מכל העדות".

"אנחנו עד לפני שבוע עמדנו ריקים , נמצאים בהישרדות, המצב הביטחוני זה אסון כלכלי, התיירות מגיבה לפי המצב, היו מבצעים עופרת יצוקה, עמוד ענן, השריפה בכרמל ושוב צוק איתן, השמות של המבצעים יפים אבל האתרים קורסים".

לילה כיואן עובדת שיקום בביטוח לאומי בנצרת שעובדים באוכלוסייה הערבית באזור נצרת, סכנין, עראבה, דבוריה, כאבול, וכל האזור הצפוני, "אני רכזת אלמנות מאתרים אלמנות ועוזרים להן למצות את זכויותיהן, מהאזור שלנו היום הגיעו 83 יתומים עם ההורים, רואים כמה שזה חוויתי עבורם וכמה שהם שמחים".

ביטוח לאומי

ד"ר גבר אבו רוכן עובד החווה לקח חלק בהדרכה ובהסברה למען הילדים היתומים.

זהבית לוי וחנן ברדיס, מחברת פאזל, שהפיקו את האירוע, מאוד מסופקים מהפעילות והחוויה שעברו הילדים, הם במקור מגיעים מהדרום וחווים את המלחמה שמתנהלת באזור, בשבילם זה הכי מספק לגרום לילדים יתומים להרגיש טוב.

 

לכל הדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=XMiz7Cs-AHQ}

תגובות

מומלצים