חיבוק רחב של שפיקה לילדי כפר חורפיש

עם השנים כפר הילדים בחורפיש הפך למקום אהוד שרבים מבני העדה מחבקים ותומכים בפורויקט, שפיקה קדור רתמה את עצמה ויכולותיה  למען ילדי הכפר בחורפיש לרגל החג

01.10.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חיבוק רחב של שפיקה לילדי כפר חורפיש

כפר הילדים בחורפיש הינו אחד הפרויקטים החשובים ביותר שהוקם בקרב העדה הדרוזית בישראל, מקום שנותן מענה לאותם עשרות ילדים ונערות שמגיעים מכל הכפרים בכרמל והגליל שהגורל התאכזר להם, שנולדו בתוך משפחות במצב כלכלי קשה, או אחר.

שפיקה קדור ממועדון "אלסדיקאת" נקשרה מאוד לאותו מוסד והחליטה לקראת החג להזמין את הילדים והצוות החינוכי לדאלית אל כרמל ליום פעילות וארוחה חגיגית.

אוסנת עאמר, מרכזת חינוכית במוסד, מאמינה בילדים האלה שהם יכולים לפרוץ דרך הצלחה ולהשתלב גבוה מאוד בכלכלה ובמשרות הבכירות במדינה. אוסנת מדברת לאחר ניסיונה הרב עם מחזורים קודמים שאותם חניכים של המוסד לא מנתקים קשר עם המוסד והם כן נמצאים במשרות הבכירות.

שנאן שנאן יועץ חינוכי ומרכז במוסד, משבח את כל מי שתורם לאותם ילדים ובעיקר מחדד שההורים של הילדים הם אלה שעומדים לצידם בכל רגע.

ילדים

לדאלית אל כרמל הילדים וסגל המוסד נענה להזמנתה של שפיקה והיה אפשר להבחין בכניסתם של הילדים בצורה איטית, מתורבתת ומכובדת, הם התיישבו מבלי להשמיע רעשים.

חיוך רחב על פני הילדים שחוזרים לכפר הילדים בחורפיש שווה הרבה לכל אחד ואחת.

 

כל התמונות צונזרו לאור מעמד הילדים כפי שמחייב החוק.

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=Rr8TGA6a5II}

תגובות

4. אמאל לפני 10 שנים
כן ירבו כמוך בחברה
3. נדין קדור לפני 10 שנים
את פשוט אישה מיוחדת
2. מדליה לפני 10 שנים
כל הכבוד לשפיקה
1. كل الاحترام לפני 10 שנים
كل الاحترام

מומלצים