לקראת שנת 2015, לומדים לשמור על הכסף שלנו

אנשים רבים מתלוננים שהם לא יודעים איך לחסוך ואילו אחרים טוענים שאין שום דרך לחסוך בתבונה מבלי להיכנס לאוברדרפט ואז כל העניין מפספס את המטרה שלו. מאמר זה יעזור לכם להבין כיצד גם אתם תוכלו לשמור על הכסף שלכם וזאת על ידי ניהול נכון של כספכם.

22.12.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לקראת שנת 2015, לומדים לשמור על הכסף שלנו

מתחילים בייעוץ פיננסי

אם אתם מעוניינים לשמור על הכסף שלכם השנה, הדבר הראשון שתצטרכו ללמוד הוא כיצד לעשות זאת. לכן, ההמלצה הראשונה היא לשכור את שירותיו של יועץ פיננסי שיבחן את המצב הפיננסי הקיים שלכם ויציע לכם דרכים לשנות את המצב. הדבר הראשון אותו חשוב לדעת לגבי יועץ פיננסי הוא שמדובר על איש מקצוע בעל ידע ורצוי גם ניסיון. הדבר השני והלא פחות חשוב הוא שאותו מומחה אינו מעורב רגשית בחיינו ובכל הקשור אל הכלכלה אותה אנו מנסים לנהל ללא הצלחה. לכן, הוא יוכל להציע לכם רעיונות פרקטיים ללא שום מעורבות רגשית, נטו ידע בשילוב יצירתיות, דבר שיכול לעזור לכם רבות.

תאום מס- מה זה אומר?

אם אתם עובדים בכמה מקומות עבודה או שעבדתם בשנים קודמות במספר מקומות עבודה תוכלו להזמין אליכם מומחה בתחום תאום מס שיבדוק האם שילמתם סכום מיסוי מיותר לאורך שנת המס. אנשים רבים לא דאגו לבצע תיאום מס ולכן נלקח מהם סכום מיסוי גדול יותר מזה שהם היו אמורים לשלם לרשות המיסים. במקרה וזה המצב תיאום מס יכול להוליד תוצאה משמחת מאוד שבו יוחזר לכם סכום מסוים של כסף.

רעיונות לחסכון בכסף

חסכון בכסף בא לידי ביטוי בכל דבר אותו אנו עושים בחיים, אם מדובר על התנהלות בבית, התנהלות עם הילדים, הרכב שלנו, קניית מצרכים והכנת אוכל, יכולת להשתמש בכל מיני רעיונות יצירתיים ומתקדמים, יכולת לנהל בצורה נבונה את חשבון הבנק שלנו, שימת לב לעמלות אותם אין אנו חייבים לשלם, האפשרות לדרוש מהבנק ריבית גבוהה יותר על חסכונות/פיקדונות והרשימה עוד ארוכה. חלק מהדברים אותם כדאי לעשות על מנת לחסוך בכסף הם:

לנהל כספים• ניהול נכון- נכון להיום יש אפשרות להוריד תוכנה מיוחדת או להשתמש בדף אקסל ובו תרשמו את ההכנסות שלכם ואת ההוצאות שלכם על כל דבר. רישום של כל ההכנסות וההוצאות וחלוקה נכונה של הדברים יכולה להוביל לתוצאה של החלטות מהותיות וחסכון משמעותי בכסף.
• חוסכים בדלק- תורנויות בין חברים או בין הורים תעזור לכם משמעותית בכל הקשור אל חסכון בהוצאות על דלק.
• עמלות - תמיד יש לברר האם את משתייכים אל קהל יעד מסוים שמגיעות לו הטבות בבנק. אם עברתם את גיל 60 קרוב לוודאי שאתם זכאים להנחות של חמישים אחוזים בבנקים.
• פיקדונות וחסכונות- מה שרשום באתר של הבנק הוא אינו תורה מסיני. כאן יש מקום למשא ומתן עם הפקיד בבנק שיכול ללכת לקראתכם ולספק לכם את ריבית גבוהה יותר מאותה ריבית תחילית אותה הוא מציע לכם.

לסיכום, יש דרכים רבות לחסוך את הכסף שלכם למטרות אישיות שלכם במקום לתת אותו לאחרים. כל שצריך לעשות הוא להתחיל ולהתנהל בצורה נכונה.

המאמר באדיבות מיזם כיוון משפטי בניהול עורך דין תביעות כספיות

תגובות

מומלצים