טיפוח לגבר זו כבר לא מילה גסה

בעבר הרחוק, טיפוח והשקעה במראה החיצוני היו נחלתן של נשים בלבד. נשים היו מטפחות את עור הגוף ואת עור הפנים בשלל קרמים; מעצבות, מספרות וצבעות את שערן; מפנקות את כפות ידיהן ורגליהן ב"מני-פדי"; מתאפרות; ומשקיעות בחיטוב הגוף.

05.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיפוח לגבר זו כבר לא מילה גסה

בעבר הרחוק, טיפוח והשקעה במראה החיצוני היו נחלתן של נשים בלבד. נשים היו מטפחות את עור הגוף ואת עור הפנים בשלל קרמים; מעצבות, מספרות וצבעות את שערן; מפנקות את כפות ידיהן ורגליהן ב"מני-פדי"; מתאפרות; ומשקיעות בחיטוב הגוף. רוב הנשים עדיין עושות זאת, מי יותר ומי פחות, כל אחת לפי בחירתה. אך בעוד שבעבר זה לא נחשב למקובל שגברים יטפחו את עצמם, ואם עשו זאת היה מדובר בטיפוח מינימלי בלבד שהתמקד בתספורת, גילוח והיגיינה בסיסית – בעידן המתקדם והליברלי של היום, טיפוח לגבר זו לא מילה גסה. גברים רבים היום נוהגים לבצע טיפולים קוסמטיים שונים, משתמשים בקרמים, מטפחים את הגוף ואת השיער במוצרים איכותיים ואף מבצעים הסרת שיער בלייזר או בשעווה.

טיפולים ותכשירים נפוצים לגברים
אז כיצד בוחר הגבר המודרני לטפח את עצמו? להלן כמה דוגמאות לטיפולים שגברים עושים היום ותכשירים בהם הם משתמשים. אם אתה גבר שמתעניין בטיפוח אבל לא כל כך מכיר את העולם הזה, אתה מוזמן לעיין ברשימה הבאה כדי לקבל מושג ראשוני על הנושא:

• קרם עיניים – העור סביב העין הוא דק ורגיש, ולכן ככל שמתבגרים, נוצרים באזור העין קמטוטים. מי שמעוניין לדחות את הופעתם או לעדן את הקמטוטים הקיימים, ייטיב לעשות אם ימרח באזור העיניים קרם עיניים ייעודי שמוסיף לאזור לחות וגמישות ומזין אותו בחומרים שיוצרים אפקט של מתיחה ומיצוק.

• קרם פנים – יש מגוון של קרמים לפנים לגברים. חלק אמורים להעניק לחות ולהגן מפני יובש; לאחרים יש אפקט של אנטי-אייג'ינג  - הם נותנים אפקט של מיצוק וברק ושומרים על עור הפנים מהזדקנות מוקדמת.

• הסרת שיער – זאת לא חובה להסיר שיער, אבל יש גברים שלא נוח להם עם השיער בחזה, בגב ו/או בכתפיים ומעוניינים להסיר אותו. הטיפולים המרכזיים באמצעות ניתן לעשות זאת כיום הם הסרת שיער בשעווה והסרת שיער בלייזר. טיפולים כאלה מומלץ לבצע רק במכונים קוסמטיים שמתמחים בכך.

 טיפולי פנים – יש גברים שלא מסתפקים בקרמים ומעוניינים להעניק טיפול מעמיק ויסודי לפניהם משלל סיבות: אקנה, כתמי פיגמנטציה, יובש, שומניות, אנטי-אייג'ינג או פשוט לצורך ניקיון יסודי של הפנים.

• עיסוי לגברים – טיפול כזה פחות קשור לטיפוח אבל הוא כן קשור להשקעה בגוף. עיסוי איכותי יכול להרפות ולהרגיע את הגוף והנפש, ואף להפחית כאבי שרירים. גברים יכולים לבחור מבין מגוון סוגים של עיסויים: עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי ספורטאים, עיסוי רפואי או עיסוי משולב.

• מניקור ופדיקור – טיפול מני-פדי כבר אינו נחלתן של הנשים בלבד. לגברים רבים חשוב לטפח את מראה כפות הידיים והרגליים ובמיוחד את אזור הציפורניים. בטיפול כזה מסירים תאי עור מתים, משייפים את הציפורניים, מורחים קרם שמעניק לחות ורכות לכפות הידיים והרגליים, ועוד. בסך הכל, טיפול מני-פדי הוא פינוק אמיתי שלכולם מגיע לחוות.

לקריאה בנושא כמה דברים שכל גבר צריך לדעת על טיפוח לחצו כאן

המאמר נכתב באדיבות FORMAN

טיפוח לגבר

התמונה באדיבות FORMAN.

תגובות

מומלצים