למה כדאי לעסק קטן להשקיע בשירות מענה עסקי?

בעלי עסקים קטנים שמהווים את מרבית העסקים בישראל כמו גם במדינות אחרות ברחבי העולם מחויבים לשקול היטב כל הוצאה והוצאה, גם כשמדובר בסכום צנוע.

30.07.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למה כדאי לעסק קטן להשקיע בשירות מענה עסקי?

באופן טבעי מרווח הטעות של עסקים קטנים קטן גם הוא, כל השקעה באה על חשבון השקעה אחרת שעשויה להיות חיונית אף היא, וגם לפן הפסיכולוגי חלק בקושי של בעלי עסקים קטנים להגדיל את הוצאותיהם:

בניגוד לארגונים גדולים שבהם האחריות מתחלקת בין אנשים רבים יחסית, הרי שבעל עסק קטן ניצב לבדו, או כמעט לבדו, בחזית, והאחריות מוטלת עליו ורק עליו.

למרות כל הנ"ל הרי שבתחומים רבים ובלא מעט מקרים השקעה בשירות מענה עסקי היא לא רק משתלמת אלא כמעט מתבקשת ומובנת מאליה, והסיבה לכך פשוטה: מדובר בשירות חיוני מאוד שעשוי להוות את ההבדל בין דשדוש ומלחמת הישרדות בלתי פוסקת לבין שגשוג וצמיחה.

שירות מקצועי באמת

כולנו מכירים את התמונה שבה טכנאי מזגנים עונה לסלולרי שלו תוך כדי שהוא מתקין מזגן חדש, או את זו שבה האינסטלטור, כשהראש שלו תחוב עמוק מתחת לכיור, משוחח עם לקוח פוטנציאלי אחר בטלפון.

גם בעל חנות למכירת אופניים חשמליים שמציג בפנינו דגם חדש ומפרט את יתרונותיו אבל קוטע את ההסברים באמצע כדי לענות לשיחה נכנסת, מתנצל בחינניות בפני המתקשר, חוזר לשכנע אותנו כי האופניים שאנחנו מסתכלים עליהן הן המתאימות ביותר לצרכינו ואז שוב מתנצל בחינניות כדי לעבור לעוד שיחת טלפון שגם היא כוללת בעיקר התנצלות חיננית הוא מחזה מוכר ובסופו של דבר, גם אם אנחנו מבינים את הצורך של טכנאי המזגנים, האינסטלטור, בעל חנות האופניים לענות לכל שיחה ואת החשש שלו מלפספס לקוח פוטנציאלי, אנחנו מתאכזבים מרמת השירות ומן הסתם לא נמליץ על אותו איש מקצוע או על אותו עסק קטן לחברינו.

לעומת זאת, בעל עסק קטן שנהנה משירות מענה עסקי יכול להקדיש לכל לקוח ולקוח, בין אם קיים ובין אם עתידי, את כל תשומת הלב הראויה, להעניק לו שירות איכותי באמת ולהפגין את המקצועיות שלו ללא כל מגבלות והסחות דעת וליצור לעצמו שם טוב במיוחד.

להתמקד במה שאתם טובים בו

עוד סיבה טובה לכל עסק קטן להשקיע בשירות מענה עסקי היא שבמידת הצורך אנשי המקצוע שהוכשרו להעניק אותו לא רק מספקים מענה ראשוני ללקוח עד שאנשי העסק יחזרו אליו, אלא שהם יוצרים איתו אינטראקציה מעמיקה יותר כולל ביצוע הזמנות, רכישת מוצרים וכו' ובעצם מאפשרים לבעל העסק ולעובדים האחרים בו להתמקד בתחום הפעילות של העסק, כלומר במה שהם טובים בו באמת.

מענה קולי

תגובות

מומלצים