תמיר חשאן חזר לשחק במכבי דליה יוקנעם

רגע לפני המשחק הראשון לעונת הכדורגל מכבי דליה יוקנעם מחזקת את ההגנה בחזרתו של תמיר, הקבוצה חזרה לארץ ממחנה אימונים וכבר קיבלה את משכורת החודש לקראת החג, במכבי מדברים על ארגון שמבין עניין, הסדרת מוסר תשלום וארגון כולל. לכתבה

16.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תמיר חשאן חזר לשחק במכבי דליה יוקנעם

מכבי דליה יקנעם החתימה את השחקן תמיר חשאן, שחקן בלם, תמיר חשאן מי ששחק בשורות הקבוצה במשך 2 עונות חזר לשורות מכבי דליה יקנעם וחתם על חוזה לעונה הקרובה.

תמיר יהווה חיזוק משמעותי להגנת הקבוצה וישחק ליד הבלמים אמיר נסר אלדין ובוטרוס עתמה.

מכבי דליה יקנעם חזרה בתחילת השבוע לארץ לאחר שהקבוצה שהתה במשך שבוע ימים בבולגריה במחנה אימונים שהיה מוצלח מאוד כפי שמספרים בהנהלת הקבוצה.

במחנה אימונים הקבוצה קיימה 14 אימונים ומשחק אימון נגד קבוצה מקומית וניצחה בתוצאה 3-1, הקבוצה מתכוננת בשיא המרץ למשחקה הראשון במסגרת גביע המדינה שיתקיים ביום שישי הקרוב נגד מגד אלכרום והנהלת הקבוצה הודיעה כי הכניסה למשחק חופשית וללא תשלום.

הבוקר עם חזרת השחקנים לאימונים, מנהל הקבוצה סאלח נסראלדין הפתיע את השחקנים כאשר לפני האימון הגיע עם מעטפות והקדים את המשכורות בחודש ימים מתוך התחשבות בשחקנים לפני החגים, מאמן הקבוצה והשחקנים היו שמחים מאד והודו להנהלה על היחס החם שזוכים לו מהנהלת הקבוצה.

מאמן הקבוצה אוסאמה מריח אמר:"התנאים שאנו זוכים להם מהנהלת הקבוצה הם תנאים של ליגת על באמת, יש מהפכה ניהולית בקבוצה והכל בזכות האיש שאני מעריך מאד סאלח נסראלדין שלדעתי הוא אחד המנהלים המובילים בכל הליגות בארץ".

סאלח נסראלדין אמר בתגובה: "הבטחנו לפני התחלת העונה מהפכה ניהולית ואנו מנסים ליישם אותה בכל המובנים, בבחירת הצוות המקצועי המעולה שיש היום בקבוצה, בבניית הקבוצה החדשה, בארגון העמותה, במוסר התשלומים שמבחינתי הוא הבסיס להצלחה, בבניית מחלקות הנוער והילדים, אנחנו בשיא העשייה ומאחל לנו שנעמוד בכל המשימות, השבוע מתחילים עם משחק גביע נגד מגד אלכרום בבית ואחרי זה מצפים לנו 5 משחקים קשים מאוד כאשר נתחרה מול 4 קבוצות שהם מועמדות לעליה, אני מקווה שנדע לקחת נקודות חשובות מהמשחקים הנ״ל ונתחיל את העונה בצורה חיובית".

זו הזדמנות לאחל לקבוצת מכבי בהצלחה, שנה טובה וחג שמח.

תמיר חשאן

תגובות

7. רודינה לפני 9 שנים
תמיר חשאן
6. דליה לפני 9 שנים
אחלה בלאם תמיר חשאן
5. דלייתי לפני 9 שנים
בהצלחה למכבי
4. ספורט לפני 9 שנים
המגרש לא היה מאושר עד אתמול מקווים שהיום יאושר
3. אוהד מכבי לפני 9 שנים
כל הכבוד, כך עובדים נכון.
2. בהצלחה לפני 9 שנים
חג שמח לכולם
1. ע.נ לפני 9 שנים
כלהבוד

מומלצים