סוריה נראית כמו מחנה השמדה גדול

בשבוע שעבר דיווחנו על תקיפת מטוסים רוסים בצפון סוריה ובכפרים הדרוזים, עכשיו כל העולם מדבר על זרם הפליטים הבלתי פוסק בגבול הטורקי, בעקבות הפצצות כבדות על חלב.

06.02.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סוריה נראית כמו מחנה השמדה גדול

מעל 20000 פליטים סורים נמצאים בגבול הטורקי שנסגר בפניהם, וזהו ניצוץ לחימום האווירה בין הרוסים לטורקים וגם הקהילה הבינלאומית מגנה את התקיפות של הרוסים בצפון סוריה ושר החוץ האמריקאי פרסם שרוסיה ושלטון אסד מפירים החלטות האום.

בין כל הפליטים הסורים נמצאים מעט פליטים דרוזים, שמעדיפים להישאר בבתיהם ובאדמותיהם, למרות שהם נפגעים קשה מההפצצות וסובלים בגלל המצב הכלכלי הקשה.

מצד אחר, פיצוץ מחסני תחמושת לצבא הסורי בערנא סמוך להר החרמון, קרוב לחדר בגבול ישראל מגדל שמס.

יש לציין שבאזור הזה נמצאים כוחות חיזבאללה והצבא הסורי, צבא המורדים שנמצא מזרחית למובלעת חדר, לקח אחריות להפצצה בתגובה על הפעילות האוירית הרוסית בצפון סוריה.

מהדיווחים האחרונים עולה, כי זרם הפליטים ממשיך להגיע לגבול טורקיה ומגיע למאות אלפים, שבורחים מההפצצות.

בעקבות התחזקות משמעותית לצבא הסורי, ארגוני הטרור נדחקו דרומה לגבול ישראל לבנון וירדן.

סוריה

כל הגבולות של סוריה חסומים והפליטים שבורחים נמצאים בסכנת קיום, מצפון ומדרום, ובגבול העירקי מחכים להם לוחמי המדינה האסלמית.

סעודיה הביעה נכונות לשלוח חיילים לסוריה, הפנטגון בירך, שר החוץ הסורי ואליד אלמועלם הגיב על כוונת הסעודים לשלוח חיילים שהם יחזירו את החיילים הסעודים בארונות קבורה.

רוסיה ממשיכה בהפצצות אינטנסיביות מסביב לשעון, הדבר נותן כוח והתחזקות לצבא אסד, ובינתיים איראן וחיזבאללה מתחזקים בעמדות שתופסים.

העולם מרים צעקה נגד רוסיה ודורש מהם להפסיק את התקיפות שלהם ומאשים אותם יחד עם חיילי אסד בהרג אלפי אזרחים.

 

 {YouTubeVideo id=_HSmNANKjRI}

 {YouTubeVideo id=AcMZGjij8WA}

תגובות

מומלצים