הובלות בתל אביב איך לבחור בעל מקצוע מהימן?

כאשר מגיע הקיץ ונפתח המרוץ הגדול אחרי מובילים בתל אביב, ישנה עבודה לרבים המספקים שירותי הובלות בתל אביב או מטענים כבדים. אולם ביניהם יש גם שרלטנים ורמאים.

01.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הובלות בתל אביב איך לבחור בעל מקצוע מהימן?

האמונה הרווחת היא שלא ניתן לצפות מראש מי האדם העומד מולנו וחייבים לקחת סיכון, אבל הדבר לא חייב להיות כך. חברת המובילים היא הוכחה חותכת לכך שניתן להתנהל בהגינות ומקצועיות לצד אמינות ויעילות.

בחירת מומחים לביצוע הובלה בתל אביב – מספר נקודות למחשבה

השוואת מחירים: מתקשרים לכמה טלפונים בקטגוריית הובלות תל אביב ומבררים מחיר הובלה, כשבכל פעם מציינים את אותם הפרטים בדיוק: מספר החדרים בבית, באיזו קומה נמצא הבית שממנו מוציאים את התכולה והאם יש שם מעלית. אותו הדבר גם באשר ליעד. בנוסף חייבים לציין מניין ולאן מועברת התכולה, אם כי הובלות בתל אביב אינן לוקחות בחשבון מרחקים, בדרך כלל.

חלק מאלה שיענו יאותו לתת לכם הצעת מחיר בטלפון ואילו אחרים יבקשו להגיע ולראות בעצמם את תכולת הבית. את ההצעות שקיבלתם יש לרשום לפניכם, אבל המפתיע הוא שדווקא מי שלא נתן הצעת מחיר עשוי להיות אמין יותר. בנושא הובלות תל אביב עשויה להתגלות בקלונה, אם לא יודעים לבחור.

אם מישהו נותן הצעת מחיר נמוכה מאד ומוכן לסגור עסקה בטלפון – הדבר חשוד מאד. האיש עלול להופיע באיחור או לא להופיע כלל. הסיבה פשוטה – ייתכן שלאותו יום הוא סגר עסקה טובה יותר. מומלץ מאד לדרוש ממנו להגיע אליכם הביתה ולציין שאתם מעוניינים בהסכם כתוב.

החשיבות של סגירת עסקה חתומה

כאמור, בנושא מובילים תל אביב עלולה להתגלות כעיר חסרת רחמים. לכן כדאי לסגור חוזה חתום עם בעל מקצוע מהימן. כאמור, מי שביקש להגיע אליכם הביתה יכול להתגלות כאיש המקצוע שחיפשתם. הוא יבדוק את הדירה, יראה את התכולה שלה, יקשיב לדרישות ורק לאחר מכן יתן את הצעת המחיר לביצוע העבודה. ישנם כאלה שאפילו ומספקים ארגזים מיוחדים לאריזה.

קבלת ארגזים מיוחדים לאריזה מאפשרים לסדר את התכולה באופן יעיל. ארגזים בגודל משתנה מכל הבא ליד עשויים להקשות הרבה יותר מאשר להועיל.

בנוסף לכל אלה, כדאי שלמבצע ההובלה יהיה ביטוח תקף לכל נזק שעלול להיגרם לרכוש. רוב בעלי המקצוע הרציניים בתחום הובלות בתל אביב מחזיקים בפוליסה תקפה.

חתימה על חוזה מחייבת את שני הצדדים ונותנת ביטחון רב יותר שהמוביל אכן יגיע בשעה ביעודה. חשוב לקבוע אותה בדיוק, כיון שבנושא הובלה תל אביב מאפשרת ביצוע של יותר מעבודה אחת ביום, בגלל המרחקים הקצרים יחסית. כדאי תמיד להיות הראשונים.

הובלות בתל אביב

תוספות למחיר

תוספת למחיר יכולה להיות, למשל, העלאה והורדה של תכולת הבית באמצעות מנוף. הדבר חוסך זמן ניכר. בכל חישוב שהוא יוצא שהתוספת במחיר, אם היא נעזרת במנוף, שווה. כמו כן, בנושא הובלות תל אביב דומה למקומות אחרים, ונהוג להוסיף גם טיפ כל שהוא. חברת המובילים מתמחית בהובלות קטנות וגדולות, הכל על פי דרישה ובכפוף להסכמה מראש. כדאי ליצור קשר ולהתעדכן.

המאמר מוגש באדיבות אתר ההובלות של ישראל- המובילים בישראל

תגובות

מומלצים