החובשים והפראמדיקים של איחוד הצלה יקנעם

פנחס שטרלינג מנהל סניף איחוד הצלה יקנעם בשיתוף צוות חובשים של דליה הצליח בשנה האחרונה לתת מענה ל85 אחוז מהמקרים הרפואיים באזור יקנעם יגור דאלית אל כרמל וישובי מגידו, עיריית יקנעם תומכת ומההקמה כבר העמידה בית למתנדבים.

27.06.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
החובשים והפראמדיקים של איחוד הצלה יקנעם

לקראת חופשת הקיץ בארגון 'איחוד הצלה' פותחים בקמפיין גיוס מתנדבים למען העיר יוקנעם והסביבה, מתנדבי איחוד הצלה הינם חובשים פראמדיקים ורופאים הנותנים מענה רפואי ראשוני בכל ימות השנה ולא גובים תשלום על הטיפול.

על מנת להגיע ליעד של הארגון טיפול בחולה ונפגע תוך פחות מ-90 שניות, באיחוד הצלה קוראים לכל מי שיש לו הכשרה רפואית של חובש פראמדיק או רופא, שיגיש את מועמדותו להצטרפות לארגון.

פנחס שטרלינג ראש סניף יוקנעם אמר:"הצגתי בפני הנהלת הארגון את הצרכים הגדלים של יוקנעם והסביבה והיא החליטה לתקצב אותנו באופן ייחודי ולהעניק לנו ציוד מציל חיים למען בריאות התושבים".

איחוד הצלה

פנחס:"בסניף שלנו מחזיקים אנו בשלושה אופנולנסים (אופנוע אמבולנס) שבעזרתם מגיעים אנו במהירות אל הפצוע/החולה ומגישים את העזרה הראשונית עד להגעת צוות האמבולנס".

"כמו כן, לאחרונה הוכנס גם רכב שטח הנותן מענה ראשוני ומהיר גם לרוכבי האופניים והטיילים באזורינו".

מי שמכיר טוב את הצוות של המתנדבים שבכל שעות היום והלילה מגיעים לעזור לחולים, מבין עד כמה תרומתם של האנשים האלה חשובה לחברה ולסביבה בה חיים ובמיוחד שהכל בהתנדבות.

להצטרפות פנו לפנחס שטרלינג  050-5353035 Pinhasveliat@Gmail.com

איחוד הצלה

תגובות

מומלצים