התאונה ששינתה את חאתם הנטישה והעזרה

הצעיר מחורפיש מתאושש ומגיע להתנדב במד"א, הפטור מהצבא נותן לו לתרום בשירות לאומי גם במד"א ומשם הוא סימן מטרה להיות פראמדיק, לסיפור

19.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
התאונה ששינתה את חאתם הנטישה והעזרה

לסיפור שלנו יש גיבור, ילד שהצליח לעבור משבר בו הרבה אחרים לא הצליחו, בכיתה ז' נדרס ע"י רכב בכפרו חורפיש, כתוצאה מהתאונה חאתם נפגע קשה, כשנה וחצי שכב בבית חולים ושלוש שנים על כיסא גלגלים, אחרי שכולם נטשו אותו, חאתם אוגר כוחות וחוזר לשגרה אבל עם הרגשה של כעס.

חאתם עאמר בן 18 מהכפר הדרוזי חורפיש בגליל העליון, לפני שירות לאומי במד"א, מאחר ויש לו פטור משירות צבאי בגלל התאונה.

את השירות הלאומי חאתם יעשה בעמותת שלומית לשירות לאומי באזור נהריה והסביבה, היום חאתם מתנדב כנוער במד"א לאחר שעבר הכשרה בסיסית, הוא מסייע ועוזר לצוות הבוגר באמבולנס, היום חאתם משלים קורס חובשים במד"א.

חאתם הצליח לסיים את הלימודים אחרי התאונה הקשה בתיכון חורפיש, לאחר שבכיתה ז' עבר תאונה קשה, הוא נדרס על ידי רכב במעבר חצייה בכפרו חורפיש, ממש ליד הבית ואז כל החיים של חאתם השתנו מקצה לקצה, מילד בריא לאדם משותק, שנתיים בבית חולים ושלוש שנים על כסא גלגלים.

חאתם הצליח להתאושש ולסיים את הלימודים לבד, עם עזרה קטנה מבית ספרו, חאתם הרגיש טוב את הנטישה של בני הכיתה והחברים שלא ביקרו אותו בזמן שהוא מאוד רצה אותם.

האימא גוסון לא עזבה את הבן חאתם עד שהתאושש מהפגיעה, לחאתם יש דוד בעוספיה, פאדי מנסור בעל אמבולנס פרטי, כנראה שזה הביא את חאתם לרצות להיות במד"א.

המסר של חאתם לבני נוער בגילו, שכולם ידעו שאם חבר שלהם עובר מחלה או תאונה, שלא יעזבו אותו, שיעזרו לו, חאתם רוצה אחרי השירות הלאומי להיות פראמדיק.

היום חאתם מתנדב במד"א ושולב בתנועת "אחרי", התאונה הפריעה, אבל הרצון שלו להצליח ניצח.

חאתם עאמר

תגובות

2. נאגי סרחאן לפני 8 שנים
אין דבר עומד בפני הרצון
1. נוי דדון לפני 8 שנים
מדהים!

מומלצים