היתם כיוף התחרה בבלאטור 164, סרטון

אמש באירוע היסטורי השתתף היתם כיוף שהתחרה בבלאטור 164, במועדון ZEN בו חבר היתם עבדו קשה והתכוננו לתת הכל בקרב שלא הלך כמתוכנן כשאשר היתם מעד ונפל בסיבוב הראשון

11.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
היתם כיוף התחרה בבלאטור 164, סרטון

היריב של היתם היה לא אחר ממויש ראנד עליו סיפר נדים קבלאן מאמן היתם "מויש אחד האנשים הכי טובים שיצא לי לפגוש בחיים הוא קפץ על ההזדמנות שהיתם נפל ועלה למאוונט והנחית מכות שגמרו את הקרב, אין לי ספק שמהקרב הזה נלמד ונתפתח הרי אנחנו אומני לחימה ואנו מנצחים ומפסידים אבל בכל מקרה אנחנו תמיד לומדים ומתקנים טעויות".

נדים: "אני גאה בהיתם על הנחישות לעלות מול יריב שגדול ממנו ב10 שנים ועם הרבה יותר ניסיון בזירה, הוא עבד קשה מאוד בהכנה לקרב והראה אופי לכל אורך התהליך, אני רוצה להודות לכל מי שהגיע לעודד והיה חלק מהאירוע, תודה מיוחדת לחיים גוזלי ועידו פריינטה על אירגון אירוע בקנה מידה עולמי שלא נראה בישראל עד היום! תודה ליריב של היתם מויש על ההזדמנות להילחם בו ועל ההתנהגות הספורטיבית היוצאת מהכלל שהוא הפגין ומפגין כל הזמן!
תודה לעמל הסעות ושריף מנסור שדאגו לתומכים מהכפר בתרומה של הסעות לאירוע וחזרה אתם דוגמא לנתינה וכבוד לנו לקרוא לכם חברים".

היתם : "ואחרון חביב הוא היתם אתה בתחילת דרכך המקצועית ולפעמים דברים לא הולכים כמתוכנן, למד מההתנסות הזאת ותרים את הראש גבוה אני יודע למה אתה מסוגל ובטוח ביכולות שלך להגיע לרמות הגבוהות ביותר בעולם הלחימה, אנחנו מנצחים או לומדים ואמש למדנו שיעור חשוב מאוד וההתנסות הזאת תהפוך אותך ללוחם הרבה יותר והרבה יותר מנוסה, גאה בך ואוהב אותך ניצחון או הפסד זה לא העניין הדרך וההכנה הם ההישג האמיתי, תודה שנתת לי את ההזדמנות להיות בפינה שלך ושנתת לי הזדמנות לחלוק את הידע שלי איתך, כמו שאתה תשתפר תהיה בטוח שאני גם אעבוד קשה בשביל להשתפר ושאני אכין אותך טוב מתמיד לקרבות הבאים, אוהב אותך ומעריץ אותך אוס ענק! מזל טוב לכולם על אירוע מדהים ונתראה באירוע הבא! אוס ותודה לכולם על חוויה מדהימה".

 

{YouTubeVideo id=3QEIhw9u1vk}

תגובות

2. יהונתן לפני 7 שנים
יש מזל לוולסקז
1. אוהד לפני 7 שנים
אין מילים כל הכבוד היתם

מומלצים