מהן טבעות יהלומים איטרניטי?

טבעת יהלומים איטרניטי "נצח", או באנגלית "Eternity" היא בין הפריטים המרשימים ביותר שניתן למצוא בחנויות התכשיטים.

29.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מהן טבעות יהלומים איטרניטי?

זו טבעת שמסמלת אהבה נצחית ותכשיט אידיאלי לציון מערכות יחסים חזקות בין בני זוג. הטבעת ממחישה את האהבה באמצעות המתכת היקרה, אבל יש לה גם ערך מוסף מבחינת שיבוץ היהלום והעיצוב.

טבעת הנצח הזו יכולה להתאים למגוון רחב של אבני חן ומלבד יהלומים היא משובצת עם אבני אודם, ספיר, אחלמה, קוורץ וזירקון. כמובן שלכל סוג של אבן חן יש השפעה על המחיר ועל התקציב המתאים לרכישת טבעות איטרניטי.

בנוסף, יש לציין את השימוש בטבעות מן הסוג הזה לציון אירועים מיוחדים כמו לידת ילד. גברים ונשים יכולים להחליף טבעות איטרניטי כמתנה ליום נישואין, או לחכות איתן לימי הולדת עגולים ויוצאי דופן. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא את העיצוב היוקרתי ביותר של טבעות יהלומים איטרניטי ולשמור על ראש פתוח כדי לצרף אותן לקופסת התכשיטים.

טבעת יהלומים איטרניטי זהב לבן

הבדלים בין סוגי טבעות יהלומים איטרניטי

מי שמתלבט בין האפשרויות הקיימות יכול לקבל השראה מהסוגים הנפוצים של טבעות יהלומים איטרניטי. הסוג הראשון הוא של טבעת נצח מלאה, בה האבנים משובצות בצורה אלגנטית ויוקרתית לכל אורך רצועת הטבעת. לעומת זאת, הסוג השני הוא של טבעת חלקית בה האבנים משובצות רק בחלק העליון.

טבעת איטרניטי חלקית נפוצה בקטגוריה של טבעות אירוסין כי היא פחות מסורבלת, בעוד טבעת הנצח המלאה מתאימה לנשים וגברים שרגילים לענוד תכשיטים. הטבעת המלאה גם יקרה יותר וכדאי לקחת את זה בחשבון.

כמו כן, טבעת צי איטרניטי משובצת עם כמות של 10-20 יהלומים יכולה להתאים לענידה עם טבעות נוספות. בטבעת איטרניטי מלאה כבר נדיר יותר למצוא שילובים כאלה כי היהלומים המשובצים משתלטים על מראה האצבע והיד.

טבעת איטרניטי יהלומים 2 קראט

את ההבדל בין טבעות יהלומים רגילות וטבעות יהלומים איטרניטי אפשר לראות כבר מהרגע הראשון. לא צריכים להיות מומחים לתכשיטים כדי לזהות את המראה הבולט ואת הנוכחות של היהלומים כפי שהם משובצים על גבי הטבעת. זו הסיבה בגללה מדובר על טבעת שמועדפת על בני זוג בארץ ובעולם. העיצוב הזה של הטבעת אפילו מתועד במצרים העתיקה כאמצעי להמחשת אהבה כנה ואמיתית.

איך בוחרים טבעות יהלומים איטרניטי?

בחירה של טבעות יהלומים איטרניטי מחייבת התייחסות למספר פרמטרים חשובים. ראשית, יש לבדוק את סוג המתכת. רוב הטבעות משובצות על גבי מתכת זהב לבן או צהוב, אך בדגמים מסוימים מתבצע השיבוץ של היהלומים על גבי מתכת מסוג פלטינום. מתכת זהב צהוב או לבן גם יכולה להיות במשקל של 14 או18 קראט, מה שמשפיע על מחיר התכשיט.

שנית, כדאי לברר על פרטי האבן הצדדית. במידה ומדובר על יהלום יש לכך משמעות מיוחדת, כי נדרשת תעודה גמולוגית שמעידה על האיכות ועל מקור האבן. פרטי אבן צדדית כוללים מידע על משקל היהלומים שמשובצים על גבי הטבעת, על הצורה, הצבע, הניקיון והחיתוך. ככל שהפרמטרים גבוהים ואיכותיים יותר, כך צפוי המחיר של טבעת איטרניטי לעלות.

השוואת מחירים בין טבעות יהלומים איטרניטי יכולה גם כן לעזור לגברים ונשים שרוצים להפתיע את בני הזוג, או לרכוש לעצמם מתנה מיוחדת. בהשוואת מחירים יש להתייחס לסוג הטבעת והמתכת.

אפשר לבחור טבעת חצי איטרניטי משובצת עם 3 שורות ביהלומי פרינסס, או להעדיף מראה סולידי של טבעת חצי איטרניטי עם כמות יהלומים דומה אבל באיכות בסיסית יותר. כמו כן, בתקציב יחסית נמוך יש גם טבעות איטרניטי עם יהלומים שחורים.

 

טבעות יהלומים איטרניטי

תגובות

מומלצים