וגיה:"קיבלתי החלטה עקרונית שאנחנו נכנסים לתאגיד בתנאים שלנו"

באנו להבין אם עוספיה כבר חתמה על חוזה התקשרות עם תאגיד מוצקין, ראש המועצה וגיה כיוף מבטיח שיביא את החוזה הטוב ביותר, וגיה:"הרבה אנשים יאכלו את הכובעים שלהם אחרי שיראו את התנאים של התאגיד".

04.03.2017 מאת: חסין חלבי, סמיר חלבי
וגיה:"קיבלתי החלטה עקרונית שאנחנו נכנסים לתאגיד בתנאים שלנו"

בסוף השבוע היו פניות רבות לפורטל הכרמל בבקשה לברר אם מועצת עוספיה כבר חתמה על חוזה התקשרות וכניסה לתאגיד המים והביוב מוצקין. ראש המועצה וגיה כיוף נענה לבקשתנו למתן תשובות וסיפק לנו מעל 10 כותרות שקשורות למצב בעוספיה והכותרת הבולטת מכולן שוגיה כיוון לאחד המתמודדים מעוספיה "יש כאלה שהבנתי מה הם רוצים ויש כאלה שזקוקים לתרגום סימולטני".

ראיינו את וגיה כיוף רגע אחרי שחזר מסיור עם יוסף משלב האחראי על ועדת תכנון ובניה רכס הכרמל, שדן בעניין גבולות עוספיה, הסיור בא לצורך הפגישה עם הועדה הגיאוגרפית להרחבת שטח שיפוט עוספיה ביום ראשון 5-3-2017 בסיור השתתפו: יוסף משלב, וגיה כיוף, כל המהנדסים המקצועיים שקבעו את תכניות שטח השיפוט, שמתחילה מהככר היכן שסעיד למזון ועד צומת בית אורן כביש מחבר שכונות.

וגיה:"אני צריך לתכנן את עוספיה ל 60 שנים קדימה, רוצים להכפיל את שטח השיפוט של עוספיה, אין שום בית שיישאר מחוץ לתכנית שטח השיפוט, אני לא מאמין בשטח גלילי, אני מאמין בשטח שיפוט שלי, אני רוצה תכנון מודרני שכולם יהיו שותפים לו".

וגיה כיוף:"אני לא משחק יום עם התאגיד ויום נגדו, התאגיד יכנס לעוספיה בתנאים שאני אקבע, קיבלתי החלטה עקרונית שאנחנו נכנסים לתאגיד המים והביוב יחד עם הוועדה הממונה, תוך זמן קצר אני אפנה לתושבים בעוספיה ואגיד להם שאלה התנאים שלי לתאגיד המים והביוב".

וגיה:"ביום שפוטרו חברי המועצה של עוספיה אמרתי זהו יום שחור לעוספיה, לא ראיתי את אותם קורצים היום לכל מני תפקידים בוכים מזעם, אמרתי להם בואו נצביע על התקציב סעיף סעיף והם לא רצו, הם שילמו מחיר כבד ואלה שייעצו להם ייעצו להם לדרך החוצה".

וגיה:"כל בית בעוספיה יתחבר לתאגיד המים והביוב בלי שום קשר לטופס 4 ולהיתר, התאגיד יהיה במסגרת עבודה עם חוזה עם המועצה המקומית לא נניח לשקרים לחגוג וניתן לאמיתות שאנשים יבינו".

וגיה כיוף

"מי שרוצה את טובת הכפר יכול להגיע לוגיה כיוף ולהגיד לו שרוצים להסב את תשומת לבך לכך וכך דברים, אבל מי שרוצה לחגוג על קמפיין שלא קיים, הוא החטיא את המטרה".

וגיה כיוף:"דאלית אל כרמל הגיעה לשלב זה לפני שנה וחצי ולא נכנסה לתאגיד, אין שום תנאי שמה שיחייב את עוספיה חייב להיות בדליה, כל רשות היא עצמאית".

וגיה:"המחיר ההררי היה 168 ש"ח היום עומד על 120 ש"ח, כל מי שמבחינת הכנסה אין לו הכנסה מינימלית, אז יש ועדה ציבורית שתקבע מה הוא יישלם, מדי מים דיגיטליים יחולקו לכל האנשים חינם".

וגיה:"הפחת בעוספיה היום עומד על 45% בכל שנה אני קונה מים ב 11 מיליון מחייב ב 6.5 וגובה 3 מיליון, כל שנה יש מינוס של 8 מיליון, מדי המים החקלאיים בעוספיה מנוהלים ע"י עמותות חקלאיות ולכל עמותה כזו יש מכסה של מים, היום יש כמאתיים אלף קוב מים ל3 עמותות חקלאיות".

וגיה:"בקשר למתמודדים בעוספיה יש כאלה שהבנתי מה הם רוצים ויש כאלה שזקוקים לתרגום סימולטני, הרבה אנשים יאכלו את הכובעים שלהם אחרי שייראו את התנאים של התאגיד".

לראיון המלא בסרטון

 

{YouTubeVideo id=f1wYyl0X4jc}

תגובות

25. עספאני תומך ווג'ה לשעבר לפני 7 שנים
אני ואני
24. מתוך התאגידים לפני 7 שנים
תאגיד,,זה אוסף נוכלים וגנבים בחסות החוק,,,
23. לא כיופי לפני 7 שנים
מאמין שיהיה בסדר
22. תושב לפני 7 שנים
מר וגיה שלום רב
21. isfia לפני 7 שנים
שטיויות במיץ עגבניות- ברגע שנכנסים לתאגיד חלים עלי
20. עספאוי לפני 7 שנים
תאגיד גנב
19. עספאנייה לפני 7 שנים
כל הכבוד וגיה
18. אמיר לפני 7 שנים
כל הכבוד לוגיה
17. שכן לפני 7 שנים
וגיה אל תהיה נירון עוספיא
16. בחור לפני 7 שנים
די לכל המכפשים שלא רוים את טובת הציבור
15. xyxy לפני 7 שנים
עוספיה
14. עספאויי לפני 7 שנים
הערכה וכבוד לוגיה כיוףך
13. תושב לפני 7 שנים
ראש מעוצה מחושב
12. אבו פארס לפני 7 שנים
לא נסכים לכניסת התאגיד בתנאים שלך
11. אזרח לפני 7 שנים
מאמין לכל מילה
10. כרמליסט לפני 7 שנים
טוב מאוד
9. עספאוי יודע הכל לפני 7 שנים
חבל תקשיבו טוב
8. פואד לפני 7 שנים
למה במסתורין
7. עיספאויי לפני 7 שנים
האחריות על חברי המועצה בלבד
6. מנאל לפני 7 שנים
איפה הם הגיבורים שדיברו וצעקו??
5. עאדל לפני 7 שנים
כמה שילם התאגיד?
4. כיופי לפני 7 שנים
בהצלחה
3. דליה לפני 7 שנים
ראש מועצה כריזמטי
2. תושב לפני 7 שנים
הלוואי שחברי המועצה היו שותפים להחלטה
1. yyy לפני 7 שנים
עוספיה

מומלצים