הבטחות או אמת מנכ"ל פלגי מוצקין בין אז להיום

הלחץ האדיר של משרד הפנים על ראשי המועצות בדליה ועוספיה מביא אותנו להסתכל בזכוכית מגדלת על התחייבות מנכ"ל פלגי מוצקין איציק הרשקוביץ וההבטחות שלו לרפיק ווגיה שמשתנות מרגע לרגע, סרטון

02.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הבטחות או אמת מנכ"ל פלגי מוצקין בין אז להיום

ביום 28.317 שלח מנכ"ל פלגי מוצקין מכתב לראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי ולראש מועצת עוספיה וגיה כיוף אשר מעלה בו על הכתב את מסמך ההבנות בין התאגיד לבין המועצה המקומית דאלית אל כרמל למרות שזה לא מסמך משפטי מחייב.

הסכם מחייב זה בחתימת היועצים המשפטיים הן של המועצה המקומית, התאגיד ובעיקר הממונה על התאגידים וצריך שיהיה נספח לחוזה אם ייחתם.

בעיון בתוכן המכתב אנו מגלים שמנכ"ל תאגיד מוצקין איציק הרשקוביץ חזר בו מחלק גדול ומהותי מההבטחות שלו על קבלת התנאים של וגיה כיוף כפי שדיבר בראיונות בשבוע האחרון.

איציק ציין שתאגיד המים יחבר כל הבתים המאוכלסים בכפר עוספיה ודליה ללא תשלום, עכשיו במכתבו לראשי המועצות רפיק חלבי ווגיה כיוף מיום 28.3.17 הוא מדגיש המילים "מתוך הנחה כי המועצה כבר חייבה בעבר את הנכסים בישוב עבור החיבורים הללו".

מכאן אנו מסיקים ש30% מהבתים הם מחוברים והם שילמו או קיבלו דרישת תשלום, אולם 70% לא שילמו ולא דרשו מהם לשלם והם היום לא מחוברים ולכן 70% מבעלי הדירות ישלמו דמי התחברות וזה עכשיו דמי הקמה שזה 135ש"ח למ"ר כולל מ.ע.מ ותוספת תאגיד הררי.

אציק אמר שתשלום דמי ההקמה  104ש"ח "בשידור" עכשיו במכתבו הוא לא מציין מספר כל שהוא אלא אומר התעריף נקבע ע"י רשות המים ומפורסם באתר הרשות.

בסעיף 4 למכתבו של מנכ"ל פלגי מוצקין איציק הרשקוביץ מתייחס למחיר ההתחברות שזה תעריפי השירותים שהתאגיד נותן אותם, עלות התחברות למערכת המים 68.75 ש"ח זה המחיר לחיבור מחדש לאחר ניתוק המים לצרכן והמחיר של 155.4ש"ח זה דמי התקנת מד מים שקוטרו עד 3/4 כולל, אבל כל זה בנוסף לדמי ההקמה שאיציק הרשקוביץ  לא מפרט.

אציק מבהיר כל הפרויקטים של התאגיד לא יחלו בלי אישורי חפירה ע"י הרשויות המוסמכות, זאת אומרת לחכות לתוכניות המפורטות שתגיש המועצה ועד שיתקבל האישור ייקח עוד הרבה זמן ואז התאגיד יזרוק את האחריות על המועצות וכל העבודה תתקע.

איציק מבהיר דמי ההקמה ותעריפי המים נקבעים ע"י רשות המים בלבד ומפורסם באתר הרשות ,אז המחיר ה104 ₪ לא נכון שדבר עליו, אלא יש עוד כל מיני סעיפים שונים ומשונים.

איציק הבטיח שחובות המים והביוב של התושבים יישארו באחריות המועצה אחרי ההתאגדות, אבל בתשובתו לראש המועצה רפיק חלבי הוא אומר חובות המים והביוב של התושבים למועצה עד מועד כניסת התאגיד יישארו בטיפול המועצה ולא יועברו לרישום התאגיד, איציק לא מציין מה יהיה אחרי מועד כניסת התאגיד אלא מדבר לפני כניסת התאגיד ? שלפי החוזה יעברו לגביה ע"י התאגיד.

לדברים שאמר לנו מנכ"ל פלגי מוצקין איציק הרשקוביץ דאז בשנת 2015 בבניין המועצה המקומית דאלית אל כרמל בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=sMjcjgR9LH8}

איציק הרשקוביץ

תגובות

11. عسفيا לפני 7 שנים
امطبه
10. ابن عسفيا الغيور לפני 7 שנים
تباً للمنافقين والمنافقات
9. דליה לפני 7 שנים
התאגיד זה בכייה לדורות
8. בעד תאגיד ומהר לפני 7 שנים
טפשים להחריד
7. מוניר חמדאן לפני 7 שנים
הבטחות מול חוק
6. عسفيا לפני 7 שנים
أهلا وسهلأ بالمجمع
5. חלבי לפני 7 שנים
תושבי הכרמל ראו הוזהרתם
4. عسفيا לפני 7 שנים
حياه انضف
3. פ.כיוף לפני 7 שנים
ידוע שבאים לעשוק אותנו
2. אזרח מבין לפני 7 שנים
ידעתי שהם עובדים עלינו
1. תושב הכרמל לפני 7 שנים
אם זה נכון המצב חמור עוד יותר.

מומלצים