שריפה ביערות הכרמל

כתבנו ועורך הלשון, נזיה חלבי, נוכח בשטח השריפה בהר שוקף ותיעד במצלמתו את מהלך כיבוי השריפה... בשעה 3:30 לפנות בוקר פרצה שריפה ביערות  הכרמל, בשטח שבין הר-שוקף ובין בית מלון "יערות הכרמל"...נמסר מדובר מכבי אש חזי לוי, כי: "האש פרצה בתשעה מוקדים וכי האש כלתה כ-300 דונם חורש טבעי, וכי בכבוי נטלו חלק 16 צוותים שהם 26 כבאים ושני מטוסי כיבוי"..נודע לנו, כי המשטרה פתחה בחקירה, וכי קיים חשד שהמדובר הוא בתושב מקומי.

01.08.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שריפה ביערות הכרמל

הר שוקףהר שוקףתגובת מר פהמי חלבי, יו"ר העמותה להגנה על האדמות: "אנו מוחים על התנהגות מעין זאת, ואנו נגד התנהגות חסרת אחריות, אולם אנו בעמותה הציבורית פעלנו ופועלים כדי לבטל תוכנית (ג/ 1209 הר-שוקף) – שמטרתה היא, נישולינו מאדמותינו".

"אך יש לשים לב שאנו הוא "הצד הנפגע והניזוק" כתוצאה ממדיניות זו, לכן ידוע לנו כי, ישנם גורמים שונים, שמטרתם היא להיאבק בנו, ולהכשיל את המאבק שלנו, כגון: אנשי הפארק, למשל. לכן אנו ממשיכים במאבקנו כדי לשמור על הר שוקףאדמותינו. אנחנו התרענו בעבר כי: כתוצאה ממדיניות הפארק הפרועה אשר תוביל בסופו של דבר, להרס הפארק על-ידם הם ולפגיעה במערכת היחסים בינינו לבין הממסד".
  
בנוסף, הגיב מר חליל חלבי, חבר העמותה וממובילי המאבק לאמור: "אני מגנה בכל תוקף כל אפשרות של פגיעה בפארק,בצומח ובחי, (היות ובתפקידו הקודם עמל רבות לשם שמירה על פארק הכרמל, ואינו מוכן לקבל כל פגיעה בו) והוסיף, אנו שואלים מדוע פרצה השריפה דווקא בשעה 3:30 לפנות בוקר ? , ורק באדמות המריבה, ליד אוהל המחאה ? , אנו מניחים כי מי שביצע מעשה זה, ידע עוד מראש את כוון הרוח, הר שוקףוהכיר את מזג האוויר הקיצי שבן-כה לח, ושהאש לא מתפשטת בתנאים אלה. אם באמת רצה להסב נזק היה בוחר לו זמן מתאים לכך, יתכן כי, המציתים הינם אנשים שמטרתם לחבל במאבק הציבורי, זאת כדי לגרום לשנאה לנו, ולהציג אותנו בדמוי שלילי - בעקבות מאבקנו הצודק נגד הפקעת האדמות".

תגובות

6. תושב הכרמל לפני 17 שנים
למה לא עושים איזור תעשיה
5. חימת אלחק לפני 17 שנים
רק מאבק צודק ינצח
4. كرملي לפני 17 שנים
إنتباه
3. יוסף לפני 17 שנים
יועץ לשוני???
2. אזרח לפני 17 שנים
חליל אתה צודק
1. ..העוקץ...!! לפני 17 שנים
האדמה היא ערך עליון לכל דרוזי

מומלצים