מה קורה עם פינוי האשפה בעוספיה?

הרבה תושבים זועמים על אי פינוי האשפה עוד מלפני חג הקורבן, ובכלל לאחר החג נוצרו כמויות אדירות של אשפה ביתית, עיקר הבעיה בשכונות המוזנחות ממילא, מאז נגמר החג בוצע איסוף בכביש הראשי 3 פעמים ויש שכונות מעל 14 ימים שלא אספו אשפה.

03.06.2026 מאת: תושב עוספיה
מה קורה עם פינוי האשפה בעוספיה?

המצב מחמיר בשכונות הקרובות למרחבים הירוקים, במקום חוגגים החזירים על הפחים ושופכים כל האשפה בכל מקום, המראות לא יפים והריח מסריח, ועכשיו שהחום עולה גם צחנה וגם תולעים.

 

היכן המועצה המקומית? מי האחראי על הפינוי, כאשר המועצה חוגגת על רכישת מטאטא מיכני ?.

 

תגובות

6. מוניב לפני 3 ימים
בחירות מוזייפות
5. בחורה לפני 3 ימים
גועל נפש
4. الحلبي לפני 3 ימים
اعلن افلاسو
3. אדם לפני 3 ימים
חבל שאין פיקוח בנושא
2. דילאווי1 לפני 3 ימים
المهم
1. עספאני לפני 3 ימים
אין מועצה בעספיא

מומלצים