טורבינות הרוח הביאו להשבתת מערכת החינוך בכפרי הדרוזים בגולן

בכפרי הדרוזים ברמת הגולן קיימו שביתה כללית בגלל פרויקט טורבינות הרוח, שחלק ממנו אמור לקום בסמוך לכפרים, השביתה כללה את בתי הספר בכפרים, דבר שהכעיס את משרד החינוך, מנהלת המחוז ד"ר שמחון שיגרה איגרת חריפה לראשי הרשויות.

19.06.2019 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טורבינות הרוח הביאו להשבתת מערכת החינוך בכפרי הדרוזים בגולן

 

מנהלת המחוז ד''ר אורנה שמחון שלחה איגרת לראשי הרשויות הדרוזיות בגולן, עבאס אבו עואד ראש המועצה המקומית בוקעתא,  דולאן אבו סאלח ראש המועצה המקומית מג'דל שמס, אליהו זיגדון ראש המועצה המקומית מסעדה וואיל מועראבי ראש המועצה המקומית עין קניה בעניין השבתת מערכת חינוך ברמת הגולן על רקע החשש מפני ההקמת טורבינות רוח .

וכך נאמר באיגרת : "ביום שלישי, 18/6/2019, הושבתה מערכת החינוך ברמת הגולן, בשל התנגדות תושבים ואנשי דת להתקנת טורבינות ברמת הגולן.אבקש להודיעכם כי אני רואה בחומרה את הקלות הבלתי נסבלת החוזרת ונשנית של השבתת מערכת החינוך ברמת הגולן.

השבתות אלה מיותרות וגורמות נזק בלתי הפיך למערכת החינוך ונזק כלכלי כבד למשרד החינוך.

הנכם מתבקשים לכנס את מכובדי העדה ולהבהיר כי משרד החינוך מתכוון לקזז את נזקי השביתה מתקציבי הרשויות, בגין תשלום שכר לעובדי ההוראה לריק.

אני מצפה מכם להיאבק בכל ניסיון להשבתת מערכת החינוך יחד עם משרד החינוך ולפעול באופן תקיף וחד משמעי כנגד כל ניסיון להשבתת מערכת החינוך ברמת הגולן".

 

תגובות

מומלצים