מקיף אחווה ירכא התגייס למען הקהילה והחיילים

"יד ביד ומכל הלב מתנדבים ותורמים למען הקהילה והחיילים" בית ספר תיכון מקיף אחווה ירכא הוביל שלושה מיזמים ערכיים למען החיילים תחת כותרת "כולנו עם אחד וביחד" מטרתנו להטמיע ערך הנתינה, האחריות העזרה וההתחשבות בזולת.

25.10.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מקיף אחווה ירכא התגייס למען הקהילה והחיילים

המיזם הראשון: הוביל אגף שח"ר בבית הספר בהובלת מנהלת האגף סלוא קבלאן המתרגלות, רכזות המוגנות,עובדי המנהלה,והמחנכים המקסימים  המיזם הוא: הכנת כריכים (1000 כריך לחיילים) בשדה הקרב ובעורף. המיזם התקיים בבית הספר ולאחר מכן המנות חולקו לחיילים בתיאום עם פיקוד העורף.

 

 

המיזם השני: התרמת דם בשיתוף עם מד״א, בהובלת תלמידי י"ב 2  והמחנכת גיהאן והבי  ורכזת חח"ק ראבעה אבו חמדה. האירוע התקיים באולם אלסריסה בשיתוף פעולה עם המועצה המקומית.
 

 

 

גיוס תרומות ,דברי מזון בסיסיים למשפחות נזקקות בכפר ירכא בשיתוף תנועת הנוער הדרזי. ובהובלת המורה סהר חמדאן ומועצת התלמידים.
 

 

 

המנהל שפיק עבד בירך את עבודת הקודש של הצוות החינוכי, העובדים בביה"ס, ההורים התלמידים המקסימים והבטיח "נעשה הכל למען הצרכים של החיילים שלנו בקרב". והדגיש כי השלום הוא המפתח לחיים משותפים.

 

 

שפיק עבד:"אנו מאמינים כשאנו יוצרים אור לאחרים מאירים גם את עצמנו, ומעשה החסד הפשוטים ביותר הם עוצמתיים בהרבה גם מאלף ראשים המשתחווים בתפילה, אין כמו נתינה הנובעת מהלב וללב כולנו ביחד נתפלל לימים יותר שקטים ושישרור שלום עלינו ועל כולם".

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים