הדגשים בבניית אתר עסקי מצליח

רוצים לבנות אתר עסקי מצליח? כך תעשו זאת, בחיים, ישנם מקרים רבים בהם גם אם לא תשקיעו מחשבה עמוקה לפני מעשה, התוצאות לא תהיינה הרות גורל. בחרתם בצימר הראשון שקפץ לכם ל"פיד"? לא נורא, הכי גרוע המים בג'קוזי לא יהיו מספיק חמים.

05.08.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הדגשים בבניית אתר עסקי מצליח

 

רכשתם טלוויזיה חדשה בלי לעשות תחקיר מקדים? שטויות, גם ככה מי מבחין בהבדלי הרזולוציה. אלא שכאשר מדובר על בניית אתר עסקי, חשיבות ההכנה המדוקדקת יכולה לעשות את כל ההבדל בין הצלחה עסקית כבירה לכישלון מהדהד מבחינתכם. מה, אם כן, חשוב לעשות וממה מוטב להימנע? הנה מספר טיפים חשובים במיוחד.

 

 

קודם כל, סיוע מקצועי

 

לעומת מצבים אחרים בחיים, בהם אנחנו תמיד בעד ניסיונות ביצוע עצמאיים על מנת לנסות לחסוך בעלויות, בכל הקשור לבניית אתרים עסקיים מוצלחים שאמורים להביא לכם רווחים, תמיד נמליץ לכם רק על דבר אחד – התקשרות עם חברת בניית אתרים מקצועית, רצוי כזאת שגם מתמחה בכל השירותים הנלווים, דוגמת כתיבת תוכן, קידום אתרים ועוד.

 

חברת Miagi, למשל, מציעה לכם שירותי דיגיטליים שונים ותשמח ללוות אתכם מבניית האתר ועד קידומו בצורה יעילה ומהירה. תאמינו לנו, זה שווה כל שקל. ואם אתם חושבים שכמה סרטוני הדרכה וטיפים מחברים יהפכו אתכם ברגע לאשפי בניית אתרים, מרבית הסיכויים שתגלו בדרך הקשה שזה פשוט לא עובד ככה.

 

מתחרים, תוכן וחוויה

 

נמשיך עם שלושה דגשים שפשוט אי אפשר לבנות אתר עסקי ראוי בלעדיהם:

 

  • המתחרים – אתם פשוט חייבים לדעת ה-כ-ל על המתחרים שלכם. היכנסו לאתרים שלהם ושוטטו בין השירותים שהם מציעים. הכירו את היתרונות שלהם ובאילו מקומות הם מפגינים ביצועים פחות מרשימים. כך תוכלו לבנות בסיס נכון ומדויק ולהתאים את עצמכם בכל עת לפי הצורך.

 

  • התוכן – התוכן הוא ה"אלוהים" של כל אתר עסקי באשר הוא. המשוואה פשוטה: תוכן מושקע, עמוק, מעניין ואמין ימשוך גולשים רבים, יגרום לאלו שכבר אצלכם להישאר זמן רב, ומכאן הדרך לצמרת החיפושים של גוגל קצרה. גם כאן מוטב להיעזר באנשי מקצוע מתחום ה-SEO, ולשנות/להוסיף/לעדכן את התכנים חדשות לבקרים.

 

  • חווית גלישה – מונח רחב הכולל מגוון אלמנטים, בהם עיצוב ונראות, נוחות השיטוט, מידת הקושי באיתור פרטים, זמני תגובה ועוד. בדיוק כמו בקניון, במסעדה ובפארק: ככל שהחוויה טובה יותר, נשארים יותר זמן ומגיעים יותר אנשים.

 

הלקוחות, המיתוג ודגשים נוספים

 

חכו חכו, עוד לא סיימנו! על הלקוחות (הגולשים) הפוטנציאלים שלכם לא דיברנו. חשוב שתכירו אותם עוד לפני שנכנסו לאתר שלכם. תבינו מי הם, מה הרגלי הגלישה שלהם, מה גורם להם לאבד את הסבלנות ומה מניע אותם לשלוף את פרטי כרטיס האשראי? כאן גם נכנס עניין המיתוג, שחשוב שיתאים לקהל היעד הפוטנציאלי, ידבר ב"שפה שלו" ויעורר בו קונוטציות חיוביות בהתאם לשירות/מוצר שאתם מספקים (אמינות, איכות, מחיר וכו').

 

 

דגשים נוספים לבניית אתר עסקי מעולה הם: מגוון דרכי יצירת קשר (אלפי גולשים שכבר רוצים לבצע פעולה באתר מתייאשים בגלל שלא מצאו איך לעשות זאת), אופטימיזציה וקישורים (כל כך חשוב!) ומערכת ניהול קלה ונוחה לאתר (כדי שלא תהיו תלויים בחברה שבונה לכם את האתר עבור כל פעולת עדכון פשוטה).

 

הקפידו על העצות שהזכרנו, ותזכו לאתר מצליח לאורך זמן! בהצלחה! 

 

תגובות

מומלצים

\