טויוטה אייגו X מיני קרוסאובר עירוני במידות קומפקטיות

טויוטה אייגו (AYGO X) X הוא מיני קרוסאובר ייחודי וחדשני עם נוכחות מרשימה. הדגם תוכנן ועוצב לנהיגה אורבנית בדגש על: ישיבה גבוהה של הנהג, מערכת בטיחות מתקדמת, נהיגה זריזה, נוחות מרבית ומידות קומפקטיות.

31.05.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טויוטה אייגו X מיני קרוסאובר עירוני במידות קומפקטיות

קרדיט: טויוטה ישראל

 

הכנו עבורכם סקירה של המאפיינים והשדרוגים המוצגים בדגם החדש.

 

טויוטה אייגו X - כל היתרונות של המיני קרוסאובר החדש

רמות גימור -  ניתן לבחור מבין שתי רמות גימור:

AYGO X PURE - המגיע בגוונים הסולידיים: לבן צחור, שחור מטאלי או כסוף מטאלי.

AYGO X PULSE - המגיע בגוונים התוססים: אדום צ'ילי, בז' ג'ינג'ר, ירוק הל או כחול ג'וניפר.

 

בטיחות מקסימלית – טויוטה אייגו X כוללת 6 כריות אוויר, מערכת בטיחות אקטיבית ומשודרגת T-MATE הכוללת פונקציות מתקדמות ובהן: מערכת לזיהוי תמרורים המציגה מידע חשוב על המסך והתרעות קוליות, מערכת לשמירת מרכז הנתיב ולמניעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית דינמית, לשליטה על מהירות הרכב ועל מרחק מהרכב שלפניו, זיהוי רוכבי אופניים ואופנועים, מערכת למניעת שיכחת ילדים ברכב עם התרעה ויזואלית וקולית, מערכת אור גבוה אוטומטי ועוד.

 

עיצוב נוח ונועז - אייגו X הוא מיני קרוסאובר עם עיצוב ייחודי, מרשים ומקורי, המגיע בשני דגמים הכוללים בחירה בין גוונים ייחודיים המשולבים עם גג שחור. הרכב כולל פנסי הלוגן קדמיים עם כוונון גבוה, תאורת יום LED קדמית ופנסים אחוריים משולבי LED הנושאים את החותמת המוכרת של אייגו X. חישוקי סגסוגת קלה ויוקרתית "17 ממוקמים תחת הפגושים הגדולים והחלונות האחוריים המוכהים מספקים לנוסעים פרטיות מלאה.

תא הנוסעים המרווח והנוח תוכנן בקפידה, תוך מחשבה על כל פרט עם תאי אחסון רבים, מראות פנימיות יום/לילה, ריפודי בד נעימים ואיכותיים, מושבים קדמיים המתכווננים קדימה ואחורה, מושב נהג המתכוונן לגובה, לנהיגה נוחה עם ראות מלאה והגה עור יוקרתי. תא המטען המרופד והמרווח בנפח של 231 ליטר, מאפשר להכניס אליו בקלות מזוודות, שקיות קניות, אופניים, ציוד קמפינג וכו'.

 

נוחות אורבנית - המושב המוגבה והשמשה הגדולה, מספקים לנהג טווח ראיה נרחב הנדרש בעיר הסואנת. הנהיגה החלקה והזריזה מאפשרת לתמרן ברחובות הצרים והמידות הקומפקטיות של הרכב מקלים על מציאת חניה. תיבת ההילוכים S-CTV החדשה והגה הכוח החשמלי המתכוונן ידנית לגובה, תוכננו במיוחד לנהיגה המאתגרת בעיר.

 

חדשנות פורצת גבולות - טויוטה אייגו X מצוידת במערכת מולטימדיה Toyota Touch 2 דוברת עברית עם ממשק Android Auto Touch 2 ו-Android CarPlay ו-4 רמקולים. המערכת מספקת לנהג שליטה מלאה, כולל העברת אפליקציות מועדפות מהנייד, הצגת נתונים על גבי מסך מגע צבעוני ומתקדם בגודל "8, חיבור הנייד באמצעות דיבורית Bluetooth  וחיבור נגני מוזיקה ניידים באמצעות כניסת USB.

 

מידות - רוחב - 1740 מ"מ. אורך - 3700 מ"מ. גובה - 1525 מ"מ. בסיס הגלגלים – 2430 מ"מ.

 

מנוע - המיני קרוסאובר כולל מנוע עוצמתי מדגם 1 KR_FE בנפח של 998 סמ"ק עם 72 כ"ס ומהירות מרבית של 151 קמ"ש.

 

טויוטה אייגו X - המיני קרוסאובר העירוני שלכם

 

לקביעת נסיעת התרשמות בסוכנות טויוטה מתם מוטורס חיפה הקדימו להירשם!

 

לכל דגמי טויוטה היכנסו >>

 

תגובות

מומלצים