ימי גיבוש לעובדים רעיונות מיוחדים

יום גיבוש הוא יום חשוב, אשר בכוחו לגבש את העובדים, להראות להם שמקום העבודה חושב עליהם ולספק להם חוויה והנאה אשר תרענן אותם ותאפשר להם לחזור לעבודה עם אנרגיות מחודשות.

22.06.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ימי גיבוש לעובדים רעיונות מיוחדים

תמונה:pexels.com


יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים הטמונים ביום גיבוש, חשוב לתכנן אותו בקפידה ולבחור בתבונה את הקונספט שלו. אז בכדי להקל עליכם במטרה, להלן מספר רעיונות שכדאי להכיר:

 

טיולי שטח
 

כאשר מדברים על טיולי שטח, לא מתכוונים לטיולים "קלים" ברכבי Crossover מפנקים. אלא לטיולים מאתגרים ברכבי שטח חזקים – כאשר, ניתן לשלב את הטיול גם בתחרות ניווט, מה שיכול לתרום לשיתוף הפעולה בכל קבוצה – כאשר, כל קבוצה תקבל רכב.
 

יש לא מעט אתרים טבע קסומים ברחבי הארץ אשר יכולים להוות כלוקיישן המושלם לטיולים מהסוג הזה ויש גם לא מעט חברות אשר מתמחות בארגונים של טיולים כאלו – ואף מקפידות לשזור בתוך אותם טיולים גם חוויות מיוחדות אשר יגבשו בין העובדים ויתרמו תרומה גדולה להנאה ולחוויה מאותו היום.

 

טיולי טעימות וסדנאות בישול
 

בעת תכנון יום גיבוש לעובדים, המטרה תהיה שכל העובדים ייהנו – וכידוע, לרוב העובדים מהווים כקבוצה הטרוגנית של אנשים.
 

עכשיו, אם יש דבר שכול האנשים אוהבים לעשות (ולא משנה בני כמה הם או מהיכן הם מגיעים) זה לאכול. לכן, טיולי טעימות משולבים עם סדנאות בישול יכולים להוות כקונספט המושלם לימי גיבוש.
 

ניתן להסתפק רק בטיול טעימות – לדוגמא, ישנן חברות אשר מארגנות טיולי טעימות בשווקים שונים ברחבי הארץ. וניתן גם לבחור בקונספט המבוסס על סדנת בישול מיוחדת – יש לא מעט מאכלים אותם ניתן ללמוד להכין (בישול בשטח, סושי, קינוחים ועוד..) וכאמור, אפשרות נוספת היא לשלב בין השתיים – לערוך סיור אוכל ולאחר מכן סדנת בישול המבוססת על אותו הסיור.
 

הכול עניין של שיקולים כספיים, של אורך יום הגיבוש ושל המקום הנבחר למטרה.

 

ימי גיבוש אורבאניים
 

כאשר מדברים על ימי גיבוש ברוב המקרים, חושבים על פעילויות חווייתיות בטבע. רק שבפועל, ניתן לקיים ימי גיבוש מהנים ומיוחדים גם בתוך העיר.
 

אם חושבים על זה, העיר מציעה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות מושלמות לימי גיבוש: מרכזי ספא מפנקים, מסעדות מעולות, סיורים בשכונות השונות והיכרות עם הסיפורים שמאחוריהן ועוד.. ועוד.. כך שאתם לא באמת חייבים לצאת מהעיר בכדי לספק לעובדים שלכם יום גיבוש חווייתי – הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות, זה לבחור את הפעילויות הרלוונטיות, אשר ייצרו יחדיו יום גיבוש אורבאני חווייתי ומהנה במיוחד.

 

משימות ואתגרים
 

מטרת יום גיבוש תהיה לרוב כשמה, לגבש בין העובדים. ואין דרך טובה יותר לגיבוש מאשר על ידי מתן משימה, שכול המשתתפים אמורים להירתם למטרה בכדי לפתור אותה.
המשימות יכולות להיות בחיק הטבע – ולכלול פעילויות מאתגרות אשר מצריכות כושר גופני, חשיבה ודבקות במשימה. והן גם יכולות להיות בעיר – כאשר, ניתן לארגן לדוגמא, גרסה של ה"מירוץ למיליון" גם ברחובות תל אביב, ירושלים או חיפה.
קיימת אפשרות לארגן יום גיבוש שכזה באופן עצמאי – מה שידרוש תכנון וחשיבה מחוץ לקופסא או לפנות לאחת מאותן החברות המתמחות בתכנון ימי גיבוש מהסוג הזה – מה שידרוש הוצאה כספית יותר גבוהה אך יתווה את הדרך להשגת המטרה.

 

אלו הם כאמור רק חלק משורה ארוכה של רעיונות לימי גיבוש חווייתיים, מהסוג שהעובדים ידברו עליהם ואודותיהם גם הרבה לאחר שהם יסתיימו. בעידן האינטרנט, ניתן בצורה פשוטה להיחשף לרעיונות רבים ומגוונים ופשוט לבחור בסופו של דבר את הרעיון המתאים.

 

תגובות

מומלצים