כל מה שחשוב לכם בתקשורת בבית טלפונים ואינטרנט

משפחה ישראלית היא בדיוק מה שמצפים ממנה – לשמור על קשר כל הזמן ולמצוא את הדרכים הנוחות והזולות ביותר לעשות את זה באמצעות טלפון סלולרי בעיקר. כשיש לכם חבילות משפחתיות זולות שהמחיר שלהן לא משתנה ולא מפתיע אתכם כשאתם הכי לא מוכנים לכך, אתם בוודאי רגועים ויכולים להשתמש בחבילה במלואה מבלי לחשוש להציץ בחשבונית בכל חודש.

17.11.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כל מה שחשוב לכם בתקשורת בבית טלפונים ואינטרנט

יח"צ

 

זה היתרון הגדול ביותר שמוצע לכם כשאתם רוכשים חבילה סלולרית לכל המשפחה ב-019 מובייל . אתם יכולים לדאוג לכל בני המשפחה ללא היסוס במחירים הטובים ביותר בישראל וליהנות מהיתרונות הרבים שמציעה החברה למנויים הרבים מאז שהחלה לפעול בתחום הסלולר והאינטרנט ולהפוך להפתעה הכי נעימה בישראל למי שמחפש חבילות במחיר קבוע לכל החיים ושירותי סלולר ואינטרנט איכותיים ללא פשרות. כשיש חבילות משפחתיות ויש לכם ספק אינטרנט שאתם יכולים לסמוך עליו, אתם מסודרים בכל מה שחשוב באמת בתקשורת הביתית לכל אחד.

 

האינטרנט שאתם צריכים במחיר שאתם אוהבים

ספק האינטרנט שלכם חייב להיות אמין ולשבת על תשתית בטוחה ומתקדמת, כלומר סיבים אופטיים מתקדמים שמספקים לכם אינטרנט מהיר ואיכותי שזורם ללא ניתוקים וללא האטה. זה מה שמובייל 019 מבטיחה לכם בחבילות אינטרנט עם ספק ותשתית במחירים קבועים שמתאימים לכל אחד ובכל צריכה. בין אם אתם משפחה עם ילדים קטנים שזקוקים לאינטרנט לבית הספר או רוצים אינטרנט רק למטרת הנאה וצפייה בסטרימינג, ובין אם אתם גיימרים כבדים שמחפשים את האינטרנט הכי טוב וחבילות גדולות, האיכות של השירות שמספקת לכם החברה אינה מתפשרת והיא מציעה לכם חבילות בהיקפים שונים שיתאימו לכל אחד בהתאם למה שצריכים. היום כבר לא משלמים ולא רוכשים חבילת ספק ותשתית שאינה מתאימה לכם והיא גדולה מהצרכים האמיתיים שלכם. לכן, מומלץ להתייעץ עם מוקד הלקוחות ולהתעניין במגוון החבילות שמוצעות לכם כדי למצוא את החבילה שתרגישו הכי נוח בה ואתם לא זורקים כסף סתם על חבילה שלא תשתמשו בה.

 

נוחות הסלולר המשפחתי במחיר קבוע לכל החיים

כשיש חבילה סלולרית לכל המשפחה אתם יודעים שאתם משלמים בדיוק על מה שאתם נוהגים להשתמש בו ולא יותר מכך. זאת הרגשה אחרת לגמרי כי אף אחד לא אוהב לשלם יותר ולצרוך פחות. גם כאן אתם יכולים להתאים לעצמכם בקלות את החבילה המשפחתית שבה תשתמשו ותבטיחו לכל המשפחה את מה שהם צריכים בשביל התקשורת המשפחתית הנוחה והזולה. חבילות הסלולר המשפחתיות לוקחות בחשבון הכל – את דקות השיחה שלכם ואת מספר הסמסים והכי חשוב – את חבילת הגלישה שלכם באינטרנט דרך הטלפון כדי שלא תרגישו שאתם מחמיצים משהו חשוב. החבילות מוצעות לכם במגוון גדול של שימושים כדי שתוכלו להתאים לכל בני המשפחה מה שהם אוהבים וצריכים מבלי להיות מוגבלים למה שנחוץ לכם. אם כבר משפחה, ברור שלא חסרות דקות השיחה לחו"ל ומחו"ל, כדי להשלים כל חבילה סלולרית לכל המשפחה בכל מקום בעולם.

 

הכירו את 019 מובייל - חברה צומחת ומבטיחה

חברת 019 מובייל היא חברה צעירה שמאגר לקוחותיה צומח במהירות בכל שנה הודות לכמה עקרונו יסוד שהיא מושתתת עליהם – חבילות סלולר ואינטרנט איכותיות בהיקפים שונים, עם שירות מצוין ובמחיר קבוע לכל החיים וללא הפתעות.

 

תגובות

מומלצים