פעילות סאמר סקול לציבור הדתי

"סאמר סקול" הוא שם כללי למחנה קיץ בחו"ל אליו יוצאים ילדים ובני נוער על מנת ללמוד אנגלית בצורה מרוכזת ויעילה, בסביבה נעימה ומסקרנת ועם אפשרות להכיר חברים חדשים.

29.07.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פעילות סאמר סקול לציבור הדתי

depositphotos

 

כיום ניתן למצוא גם אפשרות לסאמר סקול בו נשמר הצביון היהודי, כך שגם הורים דתיים או מסורתיים יכולים לשלוח אליו את ילדיהם ללא כל חשש

 

מה הופך פעילות סאמר סקול מסוימת למותאמת לציבור הדתי ולילדים המגיעים מבתים דתיים? ובאופן כללי - מהי התרומה של מחנה קיץ מסוג זה לילדים?

 

סאמר סקול עבור הציבור הדתי בו נשמר הצביון היהודי

 

על מנת שגם ילדים דתיים להורים המעוניינים שילדיהם ישהו בסביבה בה נשמר הצביון היהודי יוכלו לצאת למחנה קיץ בחו"ל, ניתן למצוא כיום אפשרות של סאמר סקול לציבור הדתי, בו שומרים על הצביון היהודי.

 

במה זה בא לכדי ביטוי? ובכן, כמובן שהאוכל המוגש לילדים במהלך שהייתם בחו"ל יהיה מזון כשר ובמקרה בו אוכלים מחוץ למקום בו נערך המחנה (למשל, בימים של טיולים לעיר הגדולה הקרובה) האכילה תתבצע במקומות כשרים למהדרין בלבד. את תעודת הכשרות עבור המזון המוגש בסאמר סקול יוכלו ההורים לראות בעצמם, כמובן.

 

בנוסף לשמירת כשרות, סאמר סקול לציבור הדתי כולל גם קיום של תפילות מסודרות מדי יום, כמו גם שמירה על הילדים מפני חשיפה לדברים שאינם מוסריים או מותרים על פי המסורת היהודית.

 

בקיצור – סביבה מוגנת ובטוחה אליה גם הורים דתיים יכולים לשלוח את הילדים בלי דאגה...

 

היתרונות של סאמר סקול עבור ילדים

 

הן עבור ילדים המגיעים מבית דתי והן עבור ילדים ובני נוער באופן כללי, לסאמר סקול מספר יתרונות משמעותיים ביותר –

 

מדובר בהזדמנות להתקדם משמעותית בשליטה בשפה האנגלית, בתוך כמה שבועות בלבד. השהייה במדינה זרה ודוברת אנגלית ויחד עם ילדים ממדינות אחרות מסייעת לילדים לשפר את האנגלית שלהם באופן משמעותי ביותר, ברמה שקשה מאוד להשיג בארץ.

 

כמו כן, סאמר סקול מספק לילדים חוויה מרגשת ובלתי נשכחת אותה ינצרו בליבם כל חייהם, ומאפשר להם גם להכיר חברים חדשים מהארץ ומחו"ל. כשמדובר בסאמר סקול בעל צביון יהודי המיועד גם לציבור הדתי, החברים שיפגשו הילדים יגיעו מבתים בעלי צביון דומה, כך שמדובר בפוטנציאל ליצירת חברויות אמת אשר יישארו עם הילדים בעתיד למשך שנים על גבי שנים.

 

לסיכום, למחנה סאמר סקול יתרונות משמעותיים ביותר, הן חינוכיים ולימודיים והן כאלו הקשורים בהנאה ויצירת זיכרונות מתוקים. גם לילדים המגיעים מבית דתי מגיע לחוות חוויה בלתי נשכחת שכזו...

 

 

תגובות

מומלצים