שיש למטבח איך לחולל מהפך במטבח באפס מאמץ

החלום של כל אחד שניגש לעצב את המטבח שלו הוא שיש איכותי שהופך אותו ליוקרתי ומעוצב. יש מגוון רחב של משטחי שיש למטבח, שנחשבים למבוקשים ופופולריים במיוחד, בעיקר הודות לעובדה שנוכחותם מעניקה למטבח מראה ייחודי ומאפשרת עבודה יעילה, אסתטית ובעיקר עמידה במרחב המטבח.

29.11.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שיש למטבח איך לחולל מהפך במטבח באפס מאמץ

 

במאמר זה נרחיב אודות סוגי השיש הנפוצים והאהובים ביותר על הישראלים.

 

 

לא כל משטח הוא שיש

 

 

בסופו של היום, שדרוג ועיצוב המטבח דורשים לא מעט הוצאות. ישנם כמובן משטחים איכותיים למדי הזמינים לכם, אך מדובר בתחליפים שברוב המקרים יהיו פחות איכותיים ממשטחי שיש למטבחים. הכול תלוי אפוא, בצרכים שלכם מהמטבח, הכוללים פרמטרים כמו תדירות הבישול, עמידות לטמפרטורות גבוהות ולשריטות וכמובן, התקציב.

 

 

במידה ואתם מחפשים שיש למטבחים באשדוד, ישנן מספר חברות המייבאות הן משטחים דמויי שיש והן משטחי שיש למטבח של ממש, במחירים אטרקטיביים ובעיצובים מרשימים למדי.

 

 

שיש דקטון- איכות ספרדית

 

 

משטח שיש מסוג דקטון מגיע מספרד והוא למעשה שילוב של שיש גרניט פורצלן יחד עם תרכובות של מינרלים וחומרים נוספים. הוא צבר פופולריות גדולה מאז הגעתו לישראל ומבוקש בכל בית. שיש דקטון מציע עמידות גבוהה במיוחד לחום ולשריטות, אך יתרונו הגדול ביותר הוא היותו חסר נקבוביות, ומתוקף כך הוא בעצם דוחה כתמים- מה שהופך אותו לניתן לניקוי בקלות רבה.

 

 

מעוניינים לדעת מהם היתרונות של שיש דקטון על פני סוגי שיש אחרים? חשוב לסייג ולומר כי זהו אינו משטח שיש זול, אך עבור אלו שלא מוכנים להתפשר על איכות, הוא נחשב לאחד המשטחים המומלצים.

 

 

אינפיניטי- אינסוף אפשרויות

 

 

משטח שיש אינפיניטי מגיע מבירת השיש הלא היא איטליה, והוא משתייך למשפחת הפורצלן. בדומה לדקטון, גם שיש אינפיניטי מתהדר בעמידות גבוהה למדי לחום ולשחיקה, וניתן להשיג משטח זה בעוביים משתנים בהתאם לצרכי המטבח וסוגו. הוא נחשב גם הוא לקל לאחזקה ולניקוי, וניתן להשיג אותו במחירים סבירים יותר מאשר מקבילו הספרדי, הדקטון.

 

 

אבן קיסר- כחול לבן ומרשים

 

 

שיש קיסר כבר צבר מוניטין מזהיר בכל רחבי העולם, הודות לאיכות הבלתי מתפשרת לצד ההתאמה לקדמה ולטכנולוגיה. שיש קיסר מיוצר משילוב של קוורץ וגבישים עם חומרים סינטטיים ודבקים מיוחדים, כל זה בתהליך מיוחד השמור בין כותלי החברה. המשטח שומר למרות זאת על איכות מצוינת ומחירים אטרקטיביים, אך יש לציין שבניגוד למשטחי השיש שצוינו קודם, העמידות בפני טמפרטורות גבוהות במיוחד וכן שרידות מפני שריטות וחריצים עדיין בתהליכי שיפור.

 

 

עם זאת, הם קלים לניקוי ונחשבים לבחירה הישראלית המועדפת. בסופו של דבר, יש לבחור את משטח השיש למטבח בקפידה, שכן הבחירה נכונה עושה מהפך של ממש בנראות ובהתנהלות במטבח, וכמעט ללא מאמץ. התאימו את משטח השיש הנבחר לצרכים והציפיות שלכם מהמטבח, ולא תפסיקו לקבל מחמאות על המטבח המהמם שלכם. אז למה אתם מחכים?

 


שורה תחתונה

 

 

שיש היא אבן טבעית ששימשה במשך מאות שנים במטבחים. שיש הוא החומר המושלם למשטחי המטבח מכיוון שהוא עמיד ואלגנטי, עם יופי טבעי שניתן לשפר בכל צבע או דוגמה. שיש איציק - שיש יוקרתי למטבחים מציג בפניכם את קהל לקוחותינו מגוון רחב של ייצור משטחי שיש לעבודות שיש למטבח בסטנדרטים הגבוהים ביותר. שיש איציק מציע לכם מבחר רחב של צבעים, טקסטורות ודוגמאות לבחירה. יש לנו מגוון אבנים זמין ואנחנו מציעים גם פתרונות בהתאמה אישית למי שרוצה משהו ייחודי ומיוחד.

 

 

תגובות

מומלצים