עוספיה אלהדף שחקן מרכזי בבחירות לרשות

תנועת עוספיה אלהדף בראשות כמאל מלאק, תתכנס בשבת לישיבה מיוחדת, לקבוע את דרכה בבחירות לרשות המקומית שיתקיימו בסוף השנה, כמאל בפניה לחברי התנועה ציין את התנהלותו הכושלת של בהיג' מנסור כראש מועצה, וחידד שאסור להם כתנועה לא להיות מעורבים, גם אם אין להם מועמד.

21.02.2023 מאת: חסין חלבי
עוספיה אלהדף שחקן מרכזי בבחירות לרשות

 

 

לאחר החשיפה בפורטל הכרמל והצפון כי ראיד מנסור נמצא בשלבים אחרונים להכריז על התמודדות לראשות מועצת עוספיה, לא יכולנו להתעלם מכוחה של תנועת עוספיה אלהדף, שעד לפני תקופה קצרה הכריז חבר התנועה ואאל כיוף שהוא רוצה להתמודד מתוך התנועה ומהר מאד ירד מהעניין. עוספיה אלהדף נשארה ללא מועמד ברגע קריטי בו התנועה חזקה עם הרבה חברים ויש להם משקל פוליטי ומנדט במועצה היום.

 

 

 

כמאל מלאק שהקים והוביל את התנועה ב 2018 כמתמודד לרשות, בצעד מתבקש שמגלה מנהיגות הודיע לחברי התנועה בצורה מסודרת על המצב שעומדת בו התנועה היום והצורך להשפיע ולהיות חלק מהמשחק הפוליטי הדמוקרטי למען עוספיה.

 

 

 

כמאל מלאק: "כידוע לכם ולצערי הרב, חברנו ואאל, החליט בסופו של דבר לא להתמודד לרשות המועצה המקומית עוספיה, חבל, התאכזבנו מאוד מההחלטה, אבל בהחלט זו זכותו לגמרי, במצב זה ולמרות האכזבה שלנו מתוצאות הבחירות האחרונות ומתוך ידיעה ברורה שטובת הכפר בוערת בכם, אני בטוח שאתם לא תשלימו עם המצב הנוכחי, מבלי לעשות מעשה".

 

 

 

כמאל מלאק: "נכון, המגרש הפוליטי לא מגרש שאני שמח להכנס אליו שוב ובטוח שגם אתם לא, אבל לצערי זה מגרש המשחקים שבאמצעותו אולי, נוכל להחזיר את השפיות לחיינו בכפר. כיום, ולאחר ארבע שנים ויותר מבחירתו של בהיג' מנסור לראשות המועצה המקומית עוספיה, דבר אחד ברור ואינו מוטל בספק, בהיג' מנסור, זה לא האדם הנכון להפקיד בידיו האחריות לגורלנו".

 

 

 

כמאל מלאק: "אני אומר את זה בצער רב, אבל אמת צריכה להיאמר, הרי במבחן התוצאה, כל תחומי החיים המרכזיים והמשפיעים באופן קרדינלי על חיינו, הלכו אחורה, הפשיעה גואה, הזרים נוהרים אלינו ומשנים לאין שיעור, את המרקם החברתי העדין שלנו, התכנון תקוע וקנסות מנהליים מחסלים חדוות החיים של מאות משפחות בכפר, שחיתות גלויה לכל בר דעת וקבלני חצר התעשרו על חשבון העתיד של ילדינו, מינויים לא ראויים בסיטונאות, גם אם בחלק מהמקרים היו הצלחות, מערכת החינוך מנוצלת כשדה פוליטי ע"מ לקושש קולות ועוד ועוד".

 

 

 

מערכת פורטל הכרמל והצפון תמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות והמהלכים בעוספיה.

 

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

8. בעל דעה לפני 1 שנה
חיבור מוצלח
7. רביע לפני 1 שנה
איפה היית
6. מועמד לפני 1 שנה
אבו רוקן
5. תושב לפני 1 שנה
בהצלחה כמאל
4. סמי לפני 1 שנה
בבקשה
3. תושב לפני 1 שנה
עיספיא
2. סלמאן לפני 1 שנה
בהצלחה אחים שלי
1. מנעיספיא לפני 1 שנה
עדיף לתמוך במועמד חזק

מומלצים