טיפול באנרגיה לטפל בבעיה מהשורש

רונן חליל תושב דאלית אל כרמל שעוסק בתחום לא שיגרתי, טיפול אנרגטי למניעת וריפוי מחלות, שחרור חסימות ואיזון גופני, רונן מטפל ומלמד אנשים מהי אנרגיה ואיפה היא נמצאת, ומביא אנשים להיות משוחררים מחסמים ולהצליח להגיע לכל מטרה שהם מסמנים.

01.06.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיפול באנרגיה לטפל בבעיה מהשורש

רונן חליל, מנהל קליניקה לטיפול באנרגיות בדאלית אל כרמל, 0544215273

 

איך הגעת לתחום הטיפול באנרגיה?

רונן חליל: "במשך שנים חיפשתי תשובות לשאולות שלי, חשתי שיש משהו חסר בידע המערבי הקיים, חשתי שיש משהו מעבר, שאלתי שאלות לגבי הבריאה והעולם, שאלות שאין תשובות מספקות עליהן, למשל למה באנו לחיים, מה המטרה מכל זה?

 

חיפשתי תשובות באקדמיה במשך שנים למדתי קרימינלוגיה תחום מולטי דיסציפלינרי שנוגע בהמון היבטים למדתי תעודת הוראה במדעי החברה פסיכולוגיה וסוציולוגיה, קאוצינג גישור, NLP, עד שאספתי 19 תעודות בתחומים שונים,  ואני ממשיך במסע".

 

 

"עבדתי בבתי חולים לבריאות הנפש, ובעמותות ובתוכנית הילה לנוער בסיכון, מגלה בני נוער חריגים ביכולות שלהם עם פוטנציאל אדיר".

 

 

"במהלך עבודתי בבתי חולים אני מזהה תופעה מטופלים משתחררים ולאחר תקופה חוזרים שוב מה שנקרא דלת מסתובבת, אני מאמין בטיפול בבעיה מהשורש למה לחכות שהאדם יגיע לבית חולים שואל שאלות מדוע לא קיימת מניעה, ומדוע לחכות שאדם יכנס לכלא כדי להתחיל תהליך שיקום טיפול והכשרה מה מוביל אדם למחלה או עבריינות ? ומיהו בכלל אדם בריא האם העדר מחלה מספיק להגדיר אדם כבריא?".

 

 

"ארגון הבריאות העולמי מגדיר בריאות בשנת 1946 ולפיה: "בריאות היא מצב של רווחה גופנית, נפשית וחברתית מושלמת ולא רק היעדר מחלה". בהגדרת ארגון הבריאות העולמי חסר החלק הרוחני.

 

הגעתי ללימודי אנרגיה לחפש רוחניות הידע שהוא מעבר, הגעתי ללמוד רפואה אינטגרטיבית מאחדת אצל רופא מיוחד במינו ד"ר נאדר בוטו  קרדיולוג בכיר. במהלך עבודתו הוא מגלה שיש לכל משבר נפשי כתובת בגוף, מחלה לא יכולה להופיע סתם במקרה שום דבר אינו במקרה, יש סיבה רוחנית נפשית ויש סדר מדויק מאחורי כל דבר".

 

"בנוסף חיפשתי ידע, קראת את הספרים של ד"ר אברהים כרים, ד"ר נואף לשבליי, ד"ר מרים נור ועוד, מנהיגים רוחניים ומורים לאנושות כולה. לקחתי את הידע אספתי אותו וממשיך לפתח ולמצוא דרכים ושיטות למען הסולידריות רווחת האדם והתקדמותו הרוחנית".



הצורך בשינוי פרדיגמה

• גידול בשכיחות מחלות כרוניות כגון מחלות לב,  גידולים סרטניים  אירועים מוחיים, סכרת, יתר לחץ דם, המהווים 63% מכלל סיבות המוות.

•  מחוסר מדיניות יעילה במניעת מחלות.

• הציבור מחפש שיטות ודרכים לקידום הבריאות והביקוש עולה, לאחר סיפוק הצרכים הבסיסים, האדם מתחיל לצמוח לחשוב ולממש את הפוטנציאל שלו.

הרווחה המשלבת איכות ותוחלת חיים.

 

רפואה אינטגרטיבית מאחדת

• מתייחסת לאדם כישות מורכבת משילוב בין גוף נפש ונשמה.

• משלבת את האמצעים הטיפוליים המודרניים ביותר העוסקים בגוף הפיזי עם האמצעים

העומדים לרשותנו משיטות טיפול עתיקות ,שעברו את מבחן הזמן והוכיחו מעל לכל ספק את

יעילותם ואת אמינותן המדעית.

• מוסיפה את הפסיכולוגיה לרפואה ואת הרוחניות לפסיכולוגיה.

• מתמקדת בעיקר בבריאות ובהבראה ולא רק במחלה ובטיפול.

 

 מהי אנרגיה ואיפה היא נמצאת?

העולם מתקיים משלושה דברים חומר אנרגיה ואינפורמציה,

אם למשל נסתכל על העלים של הפרחים והעצים נשים לב שזה נראה כמו קולטנים, הם בעצם קולטנים ללקוט ולמקד את האנרגיה, איך הלב ממשיך לפעום כל כך הרבה שנים סה"כ מדובר בשריר הוא לא מתעייף? ומה הכוח שמניע אותו הרפואה מתייחסת לגוף, הפסיכולוגיה לנפש, ויש תחום שהוא העיקרי והמוזנח ביותר הנשמה

 

כל חלק משלושת החלקים מחולק ל 3

הגוף: מ3 שכבות אנדודרם מזודרם אקטודרם

הנפש: מאיד אגו וספור אגו

שלושת חלקי הנשמה

נשמה אנושית - נכנסת אל הגוף בשעת הלידה, היא הניצוץ האלוהי, המייחד את האדם מיתר החיות.

הנשמה האנושית מקנה לאדם את התודעה, ההכרה, המודעות העצמית, והיא הגורם שמנווט את הנשמה החייתית אל עבר הייעוד של האדם.

נשמה חייתית - שדה אנרגטי הנוצר במפגש בין הזרע לביצית שדה זה מושפע מגורמים סביבתיים כמו אוכל, מזג אוויר, קרינה אלקטרומגנטית, וגם מגורמים פנימיים - מחשבות, רגשות, משברים נפשיים וכו'. טיפול דרך צ'אקרות ומרידיאניים הוא טיפול בנשמה החייתית. הנשמה החייתית והגוף הפיזי הם הכלים שמאפשרים לנשמה האנושית להגשים את שאיפותיה, להתקדם ולהתפתח בחיים.

רוח מדריך - הכוח הרוחני שמקורו בעולם השדים, הנוצר בעת מתן השם לתינוק. כוח זה מתקיים מחוץ לגוף הפיזי, והוא המקור לאינטואיציה, לחוש השישי, ובעזרתו ניתן להסביר תופעות כמו טלפתיה, היפנוזה, ומצבי טראנס.

ברגע שהאדם מקבל משהו הוא בעונג שהוא זמני וחולף וברגע שהאדם נותן הוא מאושר זה נשאר לנצח בנשמה גם לגלגולים הבאים

 

מדוע באנו לחיים? באנו לעבור השתלמות להתקרב לשלם לאלוהים, כל אדם הוא יהלום דרך המשברים והקשים אנחנו עוברים ליטוש לקבל ולהשתמש במשבר כפוטנציאל למידה ללמוד ולהתפתח ולצמוח, במידה ויש התנגדות למשבר נוצר דיסוננס במערכת אם חיוניות הגוף גבוה וישנו דיסוננס ( משבר) נוצר סבל, במידה והחיוניות נמוכה בשילוב סטרס נחשפת המחלה שהיא תוצאה של המשבר הנפשי היכול להיות קיים במערכת גם מגלגולים קודמים.

 

לכל אדם יש הילה - ההילה היא השדה האלקטרומגנטי של הנשמה החייתית, הנמצאת בכל איבר ובכל אזור בגוף

מרידיאניים - המרידיאניים הם רשת מסועפת של ערוצי אנרגיה, החוצים את הגוף לאורך ולרוחב, ואשר בהם זורם אנרגיית החיים תעלות. המרידיאניים עוברות דרך איברי הגוף השונים, הפנימיים והחיצוניים ויוצרות קשרי גומלין ביניהם חיבור.

 

בגוף ישנם 12 מרידיאניים ולכל מרידיאן השפעה שונה במישור הפיזי והנפשי.

צ'אקרות מרכזי אנרגיה- משמעות המילה צ'אקרה היא גלגל, וישנן 7 צ'אקרות מרכזיות הפועלות ביחסי גומלין עם הגוף הרגש והנשמה. גלגלי הצ'אקרות מעניקות אנרגיה לחלקים שונים בגוף ומשפיעות על היבטים רגשיים שונים.

 

רונן: "תהליך הטיפול בכללי, בטיפול עצמו אני משתמש בכלים ובידע שצברתי. הטיפול מתחיל בשאלון ואבחון בודקים היכן נמצאות חסימות אנרגטיות, וניתן לבדוק גם באיזה שנים ניתן לזהות את המשבר במידה ויש כאב דרך המיקום של הכאב בגוף, ובדרכים שונות כל מקרה לגופו. לאחר מכן מתבצעת שיחה להכיר את המטופל יותר.

ומה שנקרא הטיפול האנרגטי השטיפה האנרגטית, במהלך  הטיפול מתחילים לצוף אירועים מהעבר, לרוב שאנחנו לא זוכרים שהם קיימים בנשמה ואפילו אירועים מגלגולים קודמים, משחררים את המשברים, מבצעים תהליך של למידה, כדי להגיע לרווחה ללמידה ולבריאות. במידה והתבצע תהליך של למידה ושחרור המשבר ועבודה על פי הדגשים מגיעים לריפוי המחלה, כגון סרטן, דלקת פרקים, פיברומיאלגיה, מחלות נפשיות ,בעיות פוריות ועוד. שמים דגש חשוב על הגברת החיוניות בגוף על ידי תזונה נכונה ועשירה התואמת לכל אדם על פי הקוד שלו, פעילות ספורט וכו".

 

היפוקרטס אמר: "לפני שאתם מרפאים מישהו שאלו אותו אם הוא מוכן לוותר על כל הדברים שגרמו לו להיות חולה".

 

רונן: "חשיבות התפילה בשינוי התדר בריפוי וברווחה, ברגע שהאדם מתפלל הוא משנה את האינפורמציה נפתחת מערבולת אנרגטית הסופגת אנרגיה לגוף לכן אנשים לאחר התפילה חשים שלווה ורוגע בלב המדע מאחורי הדת, התדר שאתה משדר לעולם זה מה שיחזור אילך تفائلوا بالخير تجدوه. משיחה עם זקני הכפר הוסבר לי שבעבר במידה ומישהו היה חולה במשפחה הוא היה הולך לשבת בחדר המיועד לתפילה, כדי להבריא! יש תחושה שונה בחדר זה המצב רוח משתפר האנרגיה בגוף עולה, מה ההסבר לזה? האם יש משהו שפספסנו מדוע יש התרחקות מהדת עם הזמן ורדיפה אחרי עונג וחומר? מדוע הנשמה החייתית הופכת לדומיננטית בעידן הזה?

ברגע שהאדם מתפלל הוא משנה את האינפורמציה נפתחת מערבולת אנרגטית הסופגת אנרגיה לגוף לכן אנשים לאחר התפילה חשים שלווה ורוגע בלב, ומדוע משתמשים במסבחה בעת מחלה או משבר או בשגרה?

َإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّكُمْ لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذابِي لَشَدِيدٌ (إِبْرَاهِيمَ7)

ברגע שהאדם נמצא בתדר של הודיה ( الحمد لله) הוא מודה לאלוהים על הקיים הוא בעצם משדר שפע ומושך לעצמו שפע".

 

"המדע מאחורי הדת, התדר שאתה משדר לעולם זה מה שיחזור אילך השיעורים בחיים שאנחנו מושכים לעצמנו, למשל אדם הסובל ממשבר חומרי הקיים במערכת הוא ימשוך לעצמו עוני המשבר יועצם כדי שהאדם ישחרר את התלות שלו ויבצע תהליך של למידה. על הפרט יש אחריות וגם על החברה ובמיוחד על מנהיגה, לאפשר סביבה שוות הזדמנויות ואפשרויות עבור כולם לחזק את החלש ולא להחליש אותו יותר, לצמצם את הפערים בחברה מכל הבחינות , כפי שהוסבר יש מהנדס אדיר לעולם הזה יש סדר סמוי וסדר גלוי, ניקח לדוגמא גרמת עוול לאדם פיטרת אותו מהעבודה ללא סיבה מוצדקת והאדם נקלע לחובות ולמצב כלכלי קשה בגלגול הבא יתכן ותהיה הבן שלו, או אחד מבני הבית איזה צדק ואיזה סתירת לחי מצלצלת(الله حق) , (يمهل ولا يهمل) כדי שאדם יבצע תהליך של למידה ולהתפתח".

 

מה השורש המניע התנהגות מסוימת, אלוהים רואה מה שיש בלב, ואנחנו מסתכלים על הקליפות החיצוניות.

 

רונן: "אלימות וכעס תוצאה של תסכול עמוק  (עוני, מצב משפחתי קשה, קיפוח, הפרת זכויות טבעיות בסיסיות המאפשרות חיים בכבוד, רוב בני אדם מחפשים לחיות בשלום ואהבה. האם אנחנו כחברה מאפשרים לו לממש את הזכויות הבסיסיות האלו? האם יש לו הזדמנויות  אם נקח לדוגמא ילד בדואי שמהשפחה שלו לא מצליחה לסיים את החודש מסתכל על הווילות במושב ליד והפערים בתנאי המחייה האם זה לא מתסכל? וסיכוי גדול ללא חשמל או מים באופן תקין וקבוע. ללא תשתיות בסיסיות, האם ילד בתנאי מחייה כאלו יכול לשבת ללמוד?".

 

"במידה וכן הצליח איכשהו להתקבל ללימודים ומסיים בהצטיינות. ומתחיל לחפש עבודה כמה אופציות יש לו במיוחד בחברה הערבית שיש את העניין השבטי הכבוד ומי אבא שלך ומאיזה משפחה או שבט אתה, הסיכוי למגיע עם קשרים  שהוא גם כך מגיע מרקע יותר חזק הסיכוי שלו להתקבל לעבודה גדול יותר. באוכלוסייה שהיא חייה בהישרדות עם הזמן מתפתחים מנגנונים כדי להגן על החברה והסדר בחברה לכן המעמד החברתי והכבוד השבטי זה משהו שהתפתח לשמירה על סדר אך יש לזה המון חסרונות ופגיעה בפרט כבר מגיעים מלכתחילה בחוסר איזון ושוויון לכן עלינו כפרט וכחברה להבין שכולנו מחוברים בצורה זו או אחרת גם מבחינה רוחנית ועלינו לפעול לצמצום הפערים ולאפשר שוויון הזדמנויות ולקבל את האחר איך שהוא.

 

חשוב לקחת את המושכות לידיים ולפעול להגביר את ההשכלה לעבוד לנסות ולא לוותר, ומצד שני עלינו ועל הרשויות לאפשר לו זאת".

 

 

רונן: "הפתרון זה לא להגביר את האכיפה והחיכוך של האוכלוסייה עם רשויות החוק פתיחת תיקים וכתמים היותר מקשים על האוכלוסייה אלא לפתוח הזדמנויות תעסוקה השכלה הרצאות, חינוך, טיפול, שוויון צמצום תחושת המצוקה הזרמת תקציבים ולא מניעתם, בנוסף מדובר באוכלוסייה עם פוטנציאל אדיר ויכולות כל אדם הוא נכס. ברגע שמשקים את השורשים באדמה עשירה ושמש נעימה, צומח עץ הנותן צל ופירות המיטב לכולם סביבו".

 

"בחברה שמונעת מכבוד ומעמד חברתי לא נראה עצים גוססים מבחוץ הגסיסה תהיה מבפנים, ומתחילים לראות סמנים מבחוץ כשזה מאוחר מדי, לכן עלינו להתערב בהקדם האפשרי ולנסות לעזור ולא לחכות למאוחר.

איך בודקים הצלחה של מנהל או חברה? הולכים לעובד הכי זוטר בחברה ובודקים את התנאים שמסופקים לו חברה שמרוויחה מיליארדים, והעובדים הזוטרים שולחים כ חצי שנה מכתבים לקבל כיסא נוח לעמדה, או מתקן מים, המנהל הזה נחשל ובגדול".

 

"כפי שמתאר ד"ר בוטו  על פי הרפואה האינטגרטיבית המאחדת הגישה האהובה עלי, במלחמה אין מנצחים, מכרזים על מלחמה נגד הסרטן, הסרטן הוא תא שלא מגיע אליו מספיק אנרגיה הוא חש סכנה לכן מתחיל להתרבות ו תופעה מוכרת וקיימת בטבע גם אנשים שחשים סכנה קיומית וחיים בהישרדות הם עושים יותר ילדים, ברפואה אינטגרטיבית אנחנו לא נלחמים אנחנו מקבלים ואוהבים שולחים אנרגיה משחררים את המשבר ומבצעים תהליך של למידה והתפתחות לשמה באנו לעול"ם.

 

מלחמה=מחלה, "איך מטפלים במחלה ומלחמה= דרך חמלה ומחילה" 

 

השכלה ללא ערכים סכנת חיים (צווארון לבן, נוכלים, הפלת בנקים וארגונים גדולים, פקידים "מנהגים" הגוררים את העם לפילוג ומלחמות ופגיעה בחיי אדם)

 

רונן: "המשפט הישראלי הנפוץ מה אני פראייר? ברגע שמחנכים את הילדים לא להיות פראייר או נותנים לך תיקח, יש בזה המון אגואיזם ושורשים של ניצול יגע יום ותזדקן והילד שחנכת אותו במשך שנים לא להיות פראייר אתה מגיע למצב של חוסר ישע והוא לא פראייר בגלל זה אנו שומעים היום על ניצול ההורים בעת זקנה ניצול טוב הלב וחוסר הישע ניצול החלש ניצול כספי  לדוגמא. לזרוע ערכים של אהבה צדק ונתינה למען האחר ברגע שהאדם מונע מ אהבה וקבלה לכולם ללא הבדל הצדק מתיישר זה לא נשאר משהו סובייקטיבי הצדק שלי והצדק שלך התמונה מתבהרת".

 

"השכלה + ערכים אמונה= שינוי חיים עבורי ועבור אחרים איחוד אהבה והתקדמות רוחנית. ההשכלה היא כלי ברגע שהיא בידיים הנכונות עושה נפלאות. תרוקן את האגו יהיה לך מקום לידע חדש.ככל שהאדם מתקדם רוחנית הוא נהיה צנוע יותר".

 

"היפוקראטס "בריאות ומחלה הן לא מתנות או עונשים על טבעיים מהאל, אלא בעיקר תוצאה של נסיבות אנושיות"  אלוהים לא מעניש ולא גורם למחלות הוא הרבה יותר והרבה מעל זה, יש חוקים ביקום שהם אהבה וניתנה וקבלה עצמית וקבלת האחר, במידה והאדם יעבוד לפי הנשמה החייתית יתחיל הסבל שהוא גורם לעצמו הוא עובד כנגד חוקי היקום, יש הרואים בנשמה החייתית כשחרור האדם בכלא של הצרכים החייתים שלו. איזון וצדק אהבה וקבלה

 

המאמין באלוהים הוא אוהב ומי שאוהב הוא נותן ומי שנותן מאושר ומי שמאושר הוא מהמנצחים = נוסחת הבריאות".

 

תגובות

5. מהגליל לפני 5 חודשים
בקרוב נפגשים אנשאללה
4. בת לפני 5 חודשים
מדהים ז המאמר איכותי
3. עביר לפני 5 חודשים
כל הכבוד
2. עלי לפני 5 חודשים
צודק
1. סאלם לפני 5 חודשים
מעניין מאוד

מומלצים