למעלה מ-200,000 משתתפים בעצרת תמיכה של הקהילה היהודית בארה"ב למען ישראל

את העצרת ארגנו הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה, וזו העצרת היהודית הגדולה ביותר שנערכה בארה"ב ב-40 השנים האחרונות, המשתתפים בעצרת קראו לתמיכה בישראל, להשבת החטופים ובגנות האנטישמיות, הסוכנות היהודית העבירה את העצרת בשידור חי ברחבת החטופים בת"א.

15.11.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למעלה מ-200,000 משתתפים בעצרת תמיכה של הקהילה היהודית בארה"ב למען ישראל

Ralph Alswang for Jewish Federations of North America

 

נשיא ומנכ"ל הפדרציות היהודית בצפון אמריקה אריק פינגרהאט: "התכנסנו בשדרה הלאומית כדי להבטיח שהעולם כולו ידע שאמריקה תומכת בעם ישראל בעת צרה, שאמריקה דורשת את שחרור בני הערובה הנותרים, ושאמריקה דוחה מכל וכל אנטישמיות ושנאה בכל צורה:

 

 

נשיא המדינה יצחק הרצוג:" אני מצדיע לכם הנשים והגברים שעומדים למול השנאה והלחץ העצומים בקהילה או בקמפוסים בדיוק כפי שאתם עומדים איתנו - אנחנו עומדים איתכם!"

 

 

עצרת היסטורית למען ישראל: למעלה מ-200,000 איש השתתפו הערב (שלישי, 14.11) בעצרת ענק של הקהילה היהודית בארה"ב למען ישראל שנערכה בשדרה הלאומית בוושינגטון ארה"ב. העצרת, שאורגנה על ידי הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה יחד עם הארגונים היהודים בארה"ב, נערכה בסימן תמיכה בלתי מסויגת בישראל, בקריאה להשבה מידית של החטופים בעזה, ובגינוי חד-משמעי של גילויי האנטישמיות בארה"ב וברחבי העולם בעת האחרונה.

 

בעצרת השתתפו בין השאר משפחות החטופים, נציגים מהקונגרס, ראשי קהילות נוצריות ומוסלמיות, וכן יו"ר הסוכנות היהודית לשעבר נתן שרנסקי, שהעצרת הגדולה האחרונה שערכה הקהילה היהודית בארה"ב, נגעה לשחרורו ממאסר בריה"מ.

במצעד ישתתפו גם שליחי הסוכנות היהודית מרחבי צפון אמריקה יחד עם יו״ר הסוכנות היהודית דורון אלמוג ויו"ר חבר הנאמנים מארק וילף.

הסוכנות היהודית מעבירה את העצרת בשידור חי ברחבת החטופים בת"א

 

בנוסף, השתתפו בעצרת הזמר עומר אדם ששר את התקווה, והזמר ישי ריבו שנשא תפילה לשלום חיילי צה"ל.

 

נשיא המדינה יצחק הרצוג:היום אנחנו מתכנסים כמשפחה - משפחה אחת גדולה, שצועדת למען ישראל. שצועדת למען התינוקות, הילדים והילדות, הנשים והגברים, אשר מוחזקים ברשעות כבני ערובה על ידי חמאס. משפחה שצועדת למען הזכות של כל יהודי ויהודי לחיות בגאווה ובבטחה בארה״ב, בישראל וברחבי העולם כולו. מעל הכל, אנחנו צועדים יחד למען הטוב על פני הרע, למען המוסר האנושי על פני צמאי הדם. אנחנו צועדים בשם האור על פני החושך.

אני מצדיע לכם הנשים והגברים שעומדים למול השנאה והלחץ העצומים בקהילה או בקמפוסים.

בדיוק כפי שאתם עומדים איתנו - אנחנו עומדים איתכם!"

נשיא ומנכ"ל הפדרציות היהודית בצפון אמריקה אריק פינגרהאט: "ב-7 באוקטובר, מחבלי חמאס חסרי רחמים ביצעו את המתקפה הקטלנית ביותר על ישראל ב-75 שנות קיומה, ורצחו באכזריות הכי הרבה יהודים ביום אחד מאז השואה. ישראל חייבת לחסל את איום הטרור בגבולה ולהשיב את הביטחון והביטחון לאזרחיה

האמריקנים התייצבו, ובצדק, לצד ישראל ברגע קריטי זה, משום שהאמריקנים מבינים שמאבקה של ישראל בחמאס אינו שונה ממאבקה של ארה"ב באל-קאעידה ובדאעש. כאמריקאים פטריוטים, נתכנס בשדרה הלאומית כדי להבטיח שהעולם כולו ידע שאמריקה תומכת בעם ישראל בעת צרה, שאמריקה דורשת את שחרור בני הערובה הנותרים, ושאמריקה דוחה מכל וכל אנטישמיות ושנאה בכל צורה.

זהו רגע שבו כולנו חייבים לעמוד מול הטרור ולהגן על מה שהטרוריסטים מבקשים להשמיד".

 

פורטל הכרמל

Ralph Alswang for Jewish Federations of North America

תגובות

מומלצים