מצאו חזיר מת אכלו אותו והורעלו
הלילה פונו לחדר מיון של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, שמונה עובדים זרים מתאילנד, עם תסמינים של שלשולים, הקאות וכאבי שרירים, מבירור שנעשה עם המטופלים, הם סיפרו כי מצאו בטבע חזיר בר מת ואכלו אותו.
למרכז הרפואי לגליל, בנהריה, הגיעו שמונה עובדים תאילנדים בני 42-28 ממושב חוסן, עם תסמינים של שלשולים, הקאות וכאבי שרירים.
העובדים, שהגיעו במצב קל עד בינוני, סיפרו בחדר המיון, כי מצאו בטבע חזיר בר מת ואכלו אותו.
אחד מהמטופלים שוחרר לאחר שעבר בדיקות בחדר המיון ושבעה אחרים הועברו לאישפוז במחלקות פנימיות.














