עד כמה חשוב לדעת על בטיחות מערכת הגז בבית ובעסק

כרמל נסראלדין מסוכנות סופר גז יוסף נסראלדין בדאלית אל כרמל, סוקר את המהלכים שמבצעים טכנאי החברה המוסמכים והמקצועיים למען בטיחות מערכות הגז בבתים ובעסקים, ומתן שירות מיטבי ובטוח ללקוחות 24 שעות ביממה. כרמל "גז זה לא משחק ילדים, מערכת לא מתוחזקת או לקויה עלולה להוביל לדליפות ולאסונות".

19.11.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עד כמה חשוב לדעת על בטיחות מערכת הגז בבית ובעסק

 

מערכת גז לא מתוחזקת או לקויה עלולה להוביל לדליפות. בדיקות גז תקופתיות דליפות עלולות לגרום לפיצוץ או שריפה, לכן מאוד חשוב להזמין את טכנאי סופרגז יוסף נסראלדין לביתכם על מנת לבדוק את תקינות מערכת הגז שברשותכם.

 

כרמל: "המערכת חייבת להיות על פי תקן וגודל ולפי כל הסטנדרטים,  גז זה לא משחק ילדים, מערכת לא מתוחזקת או לקויה עלולה להוביל לדליפות ולאסונות. כאשר מתקינים נקודת גז בבית חשוב שההתקנה תבוצע באופן תקין ובאופן חוקי, ע"י טכנאי גז מוסמכים".

 

"אנשים שמזמינים התקנת בלון גז צריכים להבין שההתקנה צריכה להיות מרוחקת מהבית לפי הוראות הבטיחות, למשל צנרת גז בבית אם היא לא תקנית, עלולה להיות דליפת גז בתוך הבית, הגז שוקע למטה ויכול להתפוצץ ולהביא לכליון בית".


כרמל: "אם מדברים על בטיחות בנושא הגז, היעד בהתקנה הוא לשמור על הבית שלא יהיה אסון, כל מוצר במחסן שלנו מחויב לעבור בדיקה ותקן, הטכנאים המוכשרים שלנו בודקים את המוצר הוא לפי תו תקן, אחרת יהיה מאוד מסוכן ועלול לגרום לדליפות".

 

 

כרמל: "מערך הגז הוא מעבר להתקנת בלון גז, הכל מושתת על בטיחות, במתקן שאנחנו מחזיקים היום יש בו את כל הרשיונות שאמורים להיות על פי התקן הישראלי, מבחינת כמות הבלונים שיש בו והמוצרים הנלווים, וכל האלמנטים שחייבים להיות, אם זה מבחינת נגישות בטיחות וכיבוי אש, כדי שבסופו של דבר המתקן יפעל בצורה נכונה. הכל פועל על פי הוראות מנהל הגז".


"על כל בלון גז חייב שתהיה פלומבה, של מתקן הגז איפה שממלאים אותו, ומתי מילאו אותו, בלון ללא פלומבה הוא בעייתי, בלון גז חייב לעבור בדיקה כל חצי שנה, לבדוק שהוא עומד בכל האלמנטים, בבלון הגז למעשה יש שתי סכנות, חלילה שיתנדף ממנו גז או ברגע שאין בו הרבה גז, כי בבלון מלא הגז הופך לנוזלי והוא לא מסוכן וכשהבלון מתרוקן אז הגז לא נוזלי וזה מסוכן".

 

 

כרמל: "בלון גז חייב להיות ממולא על פי תקן ובמתקן רשמי, לפעמים אנשים רוצים לחסוך כסף והולכים למלא גז במקומות לא רשמיים, ובכך הם מסכנים את עצמם ואת המשפחות שלהם".

 

"הטכנאים שלנו עובדים מסביב לשעון, טכנאים מאושרים שבודקים וממלאים דוחות, ע"מ לחבר בתים ועסקים לגז. כל תקלה או כל דליפה או בעיה גם אם הלקוח לא שלנו, מתאמצים להגיע ולתת מענה ופתרונות".

 

בסוכנות סופרגז יוסף נסראלדין, מאחלים חורף חם ובטיחותי לכולם

 

הסוכנות עובדת כל יום מ 8.00 בבוקר עד 20.00 בערב. סופרגז יוסף נסראלדין, מרכז יוסף נסראלדין, כביש ראשי, ואדי אלפש, 0538244578

 

 

מרכז יוסף נסר אלדין כולל תחנת דלק, חברת דלק. חנות נוחות GREEN בשמים, סוכנות סופר גז. מפעל בטון הנסון. מקדונלדס וחנות לאבזרי רכב ועוד, תבקרו בחנות החשמל או שתתקשרו למספרים : 048396360 - 0538244578

 

תגובות

מומלצים