נעמי כספי מביה"ח כרמל אשת הקשר

היא בוגרת ביה"ס לאחיות שפעל בביה"ח כרמל בשנת 1985 עבדה כאחות בקהילה וביחידה להמשך טיפול. נבחרה כיו"ר האיגוד המקצועי של אחיות הקהילה בישראל ויו"ר עמותת אחיות הקהילה בישראל, והיום נעמי כספי מביה"ח כרמל היא גם סגנית ראש עיריית נשר החדש אבי בינמו.

04.12.2013 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נעמי כספי מביה"ח כרמל אשת הקשר

אחותנו נעמי

היא בוגרת ביה"ס לאחיות שפעל בביה"ח כרמל בשנת 1985 ועבדה כאחות בקהילה וביחידה להמשך טיפול.

בשנת 2005 היא נבחרה כיו"ר האיגוד המקצועי של אחיות הקהילה בישראל ויו"ר עמותת אחיות הקהילה בישראל והיא משמשת בתפקיד כבר 8 שנים ברציפות. החודש היא התחדשה בכובע ובתואר נוסף ומכובד , נעמי כספי מביה"ח כרמל היא גם סגנית ראש העיר בתואר של ראש עיריית נשר החדש והנבחר אבי בינמו.

נעמי מכרמל נולדה בנשר והיא תושבת העיר. לפני כשנתיים נפגשה נעמי עם המועמד אבי בינמו והאיש ודרכו מצאו חן בעינה. היא פעלה לעזור לו בבחירות האחרונות וזה אכן הצליח. אבי בינמו נבחר בסיבוב הראשון לראשות עיריית נשר והחליף לראשונה את ראש העיר המיתולוגי דוד עמר.

נעמינעמי כספי עובדת בביה"ח כאחות מוקד בקרת אשפוז של הכללית הנמצא בתוך ביה"ח כרמל, ומשמשת כאחות הקשר בין ביה"ח לבין מרפאות הקהילה. נעמי מלווה חולים ומטופלים המשתחררים מביה"ח למוסדות הטיפול השונים ולביתם והיא אשת הקשר בין ביה"ח ליחידה להמשך טיפול של הכללית הממשיכה את הטיפול בחולים בביתם במקום אישפוז בבתי החולים.

" חזות העיר מאוד מדברת אליי ואני רוצה לדאוג לשיפור ופיתוח העיר, אומרת סגנית ראש העיר החדשה נעמי מכרמל. אנו נקים וועדות חדשות שתפקידם יהיה לקדם תוכניות באמצעות מומחים ואנשי מקצוע כדי לממש את המצע והחזון של העיר ".

נעמי חברה במועצת הבריאות השייכת למשרד הבריאות בה חברים מנהלי כל קופות החולים, אחיות ראשיות, מנכ"ל הביטוח הלאומי ועוד, אחד מתפקידי הועדה הינו סל התרופות עליו מחליטים בכל שנה. נעמי היתה גם שותפה להסכם האחיות האחרון שנחתם יחד עם אילנה כהן יו"ר הסתדרות האחיות. "

גם אחות הוא מקצוע שירותי ובעל נתינה כמו גם טיפול בבעיות פרט ביישוב ובעיר אומרת נעמי, אני מצפה לעשות את השינוי בעיר ולהמשיך ולתת מעצמי לקהילה בה אני חיה בדיוק כמו בביה"ח כרמל ". אנו בכרמל מחזיקים לה אצבעות ומאחלים לה הצלחה מכל הלב.

בתמונה: נעמי כספי מביה"ח כרמל . צילום אלי דדון

תגובות

מומלצים